Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 % 99 % Marketing szuperkonferencia 2012 Dr. Várnagy Emese IVM Zrt Ötlet Verejték.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 % 99 % Marketing szuperkonferencia 2012 Dr. Várnagy Emese IVM Zrt Ötlet Verejték."— Előadás másolata:

1

2 1 % 99 % Marketing szuperkonferencia 2012 Dr. Várnagy Emese IVM Zrt Ötlet Verejték

3 •2•2002 Munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégem •2•2007 május Icuka telefonja az Alcoából •2•2008 február Első 10 gép megérkezik Kanadából •T•További 60 gép követi 2009 nyaráig •2•2010 február kanadai cég összeomlik •2•2010 nyár eleje [SPAM] Innovatex meghívó •T•Találkozásom a Kockázati tőkével •2•2010 október 20.-án 200 Millió Ft a számlánkon, új cég az IVM Zrt magalakítása

4 CONFIDENTIAL Primus Capital3 Befektető kerestetik! • Álláspont: • A piacon van elég pénz • Jó befektetési lehetőség már sokkal kevesebb van

5 CONFIDENTIAL Primus Capital4 Mi az, amit a befektető keres? • Tehetséges, aktív menedzsment, tapasztalattal és vízióval • Korai szakaszban: – Már inkubált ötlet a piacion – Létező bevételek, ügyfelek, referenciák • Start up cégek: • 3 hónap alatt a piacra bevezethető termék • Évente legalább 30%-os növekedési potenciál min. 5 évig • Alacsony jövőbeli finanszírozási kockázat • Fenntartható piaci előnyök • Realista üzleti terv • Az eladás reális esélye

6 Mire jó egy rezsianyag adagoló automata? A raktáros, aki sosem alszik, és nem felejt! Üzenjen hadat a pazarlásnak eszközkiadó automatákkal! Azonnali 20-55%-os megtakarítás

7  Felépíteni egy új céget, kifejlesztve egy 100% magyar tulajdonú és gyártású, világszínvonalon működő rezsi anyag és eszközadagoló automatát  Megtalálni a megfelelő helyszínt, beszállítókat, kollegákat, kiképezni és motiválttá tenni őket  Beindítani a gyártást, elkészíteni és letesztelni a szoftvert és a hardvereket  A V-STEP által inkubált piacok figyelmét az IVM-re terelni  Kialakítani az IVM Zrt arculatát, marketing stratégiáját, megjelenését az online és írott médiában  Felkelteni a potenciális disztribútorok figyelmét, leszerződni velük  Elindulni a nemzetközi piacok felé  Elérni a célpiacot és felkelteni az igényüket a berendezés iránt  Beindítani a gépek kihelyezését, bérbeadását a célpiacra, elérni a targetet, elégedetté téve a befektetőt A vezetésre háruló feladatok ben

8 Néhány jó ötlet Neked! Ami nekünk jól sikerült! Célpiac meghatározása BtoB piackutatás 50 cégnél 50 db ajándék Happy Hours pohár Piackutatási kérdőív, személyesen kitöltve telefonon Eredmény: 90%-os konverzió, nem volt elutasítás Kiderült, hogy nem olvasnak újságot a beszerzők Eredmény: 15 céghez személyes találkozóra hívtak minket Felesleges médiakampányok

9 Bizalom növelés A SavePro automatával pályáztunk a Magyar Termék nagydíjra Szeptember 1-én díjátadó a parlamentben! Komoly sajtó visszhang, nyilvános elismerés, Tv szereplés

10 Eredmények egy két alatt!  Országos és nemzetközi ismertség  SavePro, mint a rezsi anyagadagoló automaták rövidített neve (BRAND)  Óriási fejlődés! 2013-ben több 200 db gépet helyezünk ki ügyfelekhez  Több, mint 500 futó projekt!  Összetartó, jól motivált csapat (13 fő)  5 éven belül 2 Milliárdos cégérték! Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "1 % 99 % Marketing szuperkonferencia 2012 Dr. Várnagy Emese IVM Zrt Ötlet Verejték."

Hasonló előadás


Google Hirdetések