Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketing szuperkonferencia 2012

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketing szuperkonferencia 2012"— Előadás másolata:

1 Marketing szuperkonferencia 2012
1 % Ötlet 99 % Verejték Marketing szuperkonferencia 2012 Dr. Várnagy Emese IVM Zrt

2 Az ‘Isteni’ Sugallat 2002 Munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégem
2007 május Icuka telefonja az Alcoából 2008 február Első 10 gép megérkezik Kanadából További 60 gép követi 2009 nyaráig 2010 február kanadai cég összeomlik 2010 nyár eleje [SPAM] Innovatex meghívó Találkozásom a Kockázati tőkével 2010 október 20.-án 200 Millió Ft a számlánkon, új cég az IVM Zrt magalakítása

3 Befektető kerestetik! Álláspont: A piacon van elég pénz
Confidential DRAFT Befektető kerestetik! Álláspont: A piacon van elég pénz Jó befektetési lehetőség már sokkal kevesebb van CONFIDENTIAL Primus Capital

4 Mi az, amit a befektető keres?
Confidential DRAFT Mi az, amit a befektető keres? Tehetséges, aktív menedzsment, tapasztalattal és vízióval Korai szakaszban: Már inkubált ötlet a piacion Létező bevételek , ügyfelek, referenciák Start up cégek: 3 hónap alatt a piacra bevezethető termék Évente legalább 30%-os növekedési potenciál min. 5 évig Alacsony jövőbeli finanszírozási kockázat Fenntartható piaci előnyök Realista üzleti terv Az eladás reális esélye CONFIDENTIAL Primus Capital

5 Mire jó egy rezsianyag adagoló automata?
Azonnali 20-55%-os megtakarítás A raktáros, aki sosem alszik, és nem felejt! Üzenjen hadat a pazarlásnak eszközkiadó automatákkal!

6 A vezetésre háruló feladatok 2010-12-ben
Felépíteni egy új céget, kifejlesztve egy 100% magyar tulajdonú és gyártású, világszínvonalon működő rezsi anyag és eszközadagoló automatát Megtalálni a megfelelő helyszínt, beszállítókat, kollegákat, kiképezni és motiválttá tenni őket Beindítani a gyártást, elkészíteni és letesztelni a szoftvert és a hardvereket A V-STEP által inkubált piacok figyelmét az IVM-re terelni Kialakítani az IVM Zrt arculatát, marketing stratégiáját, megjelenését az online és írott médiában Felkelteni a potenciális disztribútorok figyelmét, leszerződni velük Elindulni a nemzetközi piacok felé Elérni a célpiacot és felkelteni az igényüket a berendezés iránt Beindítani a gépek kihelyezését, bérbeadását a célpiacra, elérni a targetet, elégedetté téve a befektetőt

7 Néhány jó ötlet Neked! Ami nekünk jól sikerült!
Összköltség: Ft Célpiac meghatározása BtoB piackutatás 50 cégnél 50 db ajándék Happy Hours pohár Piackutatási kérdőív, személyesen kitöltve telefonon Kiderült, hogy nem olvasnak újságot a beszerzők Felesleges médiakampányok Eredmény: 90%-os konverzió, nem volt elutasítás Eredmény: 15 céghez személyes találkozóra hívtak minket

8 A SavePro automatával pályáztunk a Magyar Termék nagydíjra
Bizalom növelés A SavePro automatával pályáztunk a Magyar Termék nagydíjra Szeptember 1-én díjátadó a parlamentben! Költsége összesen Ft Komoly sajtó visszhang, nyilvános elismerés, Tv szereplés

9 Köszönöm a figyelmet! Eredmények egy két alatt!
Országos és nemzetközi ismertség SavePro, mint a rezsi anyagadagoló automaták rövidített neve (BRAND) Óriási fejlődés! 2013-ben több 200 db gépet helyezünk ki ügyfelekhez Több, mint 500 futó projekt! Összetartó, jól motivált csapat (13 fő) 5 éven belül 2 Milliárdos cégérték! Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Marketing szuperkonferencia 2012"

Hasonló előadás


Google Hirdetések