Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁrpád Németh Megváltozta több, mint 10 éve
1
2010. November 25. 1 Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül 2010. November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató, Universal Music Hungary
2
2010. November 25. 2 Universal Music Miért fontos a zene a márkádhoz •A 18 és 24 év közötti fiatalok 80%-a számára fontosabb a zene, mint a filmek, a sport, a videojátékok vagy a mobiltelefonjuk •A 35-44 év közötti magyar emberek 70%-a hallgat zenét minden nap* •A 45-54 év közötti magyar emberek 66%-a hallgat zenét minden nap* •Az 55-64 év közötti magyar emberek 68%-a hallgat zenét minden nap* •Az idősebb korosztály által keresett zenék jelentős része csak digitális formában érhető el legálisan •Az arculatuknak megfelelő zenét használó márkák ismertsége 96%-kal jobb, mint a többieké* •A célcsoport vásárlási hajlandósága 24%-kal magasabb olyan termék esetén, ami zenével összekapcsoltan jut el hozzá.** •A zenei együttműködések… •90%-a segíti a brand népszerűsítését*** •89%-a kiemelkedően növeli a brand awareness-t*** •88%-a hozzájárul a kampányhatékonyság jelentős növeléséhez.*** •85%-a megújító hatású a brand arculatra*** •83%-a vonzóbbá teszi a brand-et*** * Helyzetkép a zenehallgatási szokásokról, KutatóCentrum 2010. ** Independent research by Adrian North and Dr Hargreaves at Leicester University; *** Entertainment Media Research Music and Brands 2007 Sample size :1,700
3
2010. November 25. 3 Universal Music A Zene Útja A klasszikus hanghordozók Elhibázott üzleti modell A brand tartja életben Előfizetéses modell: A teljes katalógus a termék
4
2010. November 25. 4 Universal Music Mi a zene egyáltalán?
5
2010. November 25. 5 Universal Music
6
2010. November 25. 6 Universal Music Mi a zene egyáltalán?
7
2010. November 25. 7 Universal Music Mire használható a U-Bee? Új ügyfelek toborzása H ű ségprogram Aktivizáció Upsell / Cross-sell A U-Bee segíti üzleti partnereinket valamennyi stratégiai céljuk elérésében Eladásösztönzés Márka image építése
8
2010. November 25. 8 Universal Music Az ajánlat Partnerünk Célkitűzés Az első olyan fiataloknak szóló banki csomag létrehozása, mely összekapcsolja a bankkártya- szolgáltatást a zenei élményekkel Egy egyedi zenei ajánlat, mely akvizícióra, aktivizálásra és a márkaépítésre egyaránt alkalmas Dedikált weboldal Vonzó zenei ajándékok a SoMusic ügyfeleinek Online zeneáruház ingyenes letöltési lehetőséggel minden hónapban SoMusic webTV videóklipekkel, koncertfelvételekkel és interjúkkal Nyereményjátékok exkluzív zenei ajándékokért SoMusic zenei események Titkos koncertek csak a SoMusic ügyfeleinek Évente 10 zártkörű koncert Megjelenés előtti listening session-ök Meet & Greet a legnagyobb sztárokkal SoMusic – Franciaország (1/2)
9
2010. November 25. 9 Universal Music Eredmények A partner Rendkívül kedvező egy ügyfélre jutó marketingköltség Jelentős ügyfélszám növekedés A ‘So Music’ teszi ki a Société Générale co-brand-elt kártyáinak 50%- át Összességében jelentős bevétel- növekedés Az ügyfelek Több mint 150.000 SoMusic ügyfél Az ügyfél-elégedettség a SoMusic csomag esetében 7.4/10 Az ügyfelek 90%-a ajánlja a csomagot ismerőseinek SoMusic – Franciaország (2/2)
10
2010. November 25. 10 Universal Music Az ajánlat Partnerünk Célkitűzés Az OMV egy olyan fiatalos, márkahűséget erősítő marketing eszközt keresett, amellyel bevételeit is növelni tudja Bármely OMV töltőállomáson megvásárolható kupon, mellyel egy órán keresztül böngészhetünk és tölthetünk le zenét a Universal Music digitális katalógusából Dedikált weboldal Az OMV arculatának megfelelően kialakított microsite Folyamatosan frissülő zenei katalógus Böngészési lehetőség Havonta frissülő toplista Speciális termékcsomagolás Karácsonyi kampány keretében különböző zenei stílusokat idéző csomagolás Pop Rock Klasszikus Örökzöld OMV – Magyarország (1/2)
11
2010. November 25. 11 Universal Music A Termék Az ügyfelek OMV – Magyarország (2/2) Website: www.omv.hu/musicshop
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.