Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja."— Előadás másolata:

1 KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja

2  Túlságosan magas szervezet:  88 fő beosztott + 40 vezető (45%)  Korszerűtlen termékportfólió, egyre rendszeresebben jelentkező minőségi problémák  Értékesítés kizárólag kiskereskedéseken keresztül  Nincs hatékony marketingstratégia  Termékfejlesztés nem a piacképes termékek irányában történik Termékfejlesztés – Értékesítés - Marketing „Jelen:”

3  Szervezet le- és újrafelépítése: Hatékonyságnövelés, költségcsökkentés:  61 beosztott + 15 vezető (24%)  49%-os Bérköltség-megtakarítás a részlegen  Stratégiai célnak megfelelő termékstruktúra kialakítása: Portfóliótisztítás  Célpiacok újragondolása, nyitás külföld irányába  Termékfejlesztés új iránya Termékfejlesztés – Értékesítés - Marketing „Jövő:”

4 Megújult marketingstratégia  Potenciális közületi megrendelők közvetlen megkeresése, az területi képviselőkön keresztül  Közbeszerzési pályázatokon való részvétel  Új piacok célba vétele: Külföld, szomszédos országok  Kiállításokon, konferenciákon történő aktív részvétel:  A járműparkban meglévő teherautó átalakítása mozgó bemutatóteremmé. Egyszeri költség: EUR térkép

5 Megújult marketingstratégia Új út a lakossági piachoz:  TV reklám:  Szükséges, de nem a fő vonal  Magas fajlagos költségek: 650 EUR / perc  Terv: havonta minimum 55 perc jelenlét = EUR / hó  Időtartam 4 hónap  Webes bannerek: 3300 EUR / hó, folyamatosan  City light táblák: Kampány 150 egységgel, 5 hétig: EUR  Építési hálók: 10 Helyszínen: EUR / hó, 4 hónap  Járműreklám: EUR / év

6 Megújult marketingstratégia Marketingköltségek szezonális megoszlása

7 Értékesítés újjászervezése  Rövid távú cél:  Belföldi értékesítés árbevételzuhanásának megfékezése  Következő évben 10M EUR tervezett exportbevétel  Fokozatos nyitás a külföldi piacok irányába:  Benelux, Német nyelvterület, Franciaország  Spanyolország, Nagy Britannia, Olaszország, Skandinávia  Közép-Kelet Európa  Cél: Exportbevétel növekedésének tartása. 11% növekedés / év  Új, korszerű, kis önköltségű értékesítési csatornák bevezetése, Internetes Áruház, csomagküldés

8 Értékesítés újjászervezése Szervezet átalakítása:  Központ Böblingenben:  informatikai fejlesztés, továbbképzés  webshop-üzemeltetés:  Münsterben létszámleépítés:  csak a mintabolt személyzete marad 13 fő helyett 4 (0,2M EUR megtakarítás)  Direkt értékesítés, területi képviselők jutalékos rendszerben térkép

9 „Know How Center” Böblingen „Know How Center” létrehozása Uniós finanszírozás segítségével:  Oktatási központ: már üzemi tapasztalattal rendelkező pályakezdő fiatalok képzése a szakmának  Stuttgarti Berufsgenossenschaftliches Schz. Tagintézményeként, Óraadókkal  Képzési irányok: Bútorasztalos, CNC gépkezelő, Munkaelőkészítő/Ügyintéző, Termék- és Formatervező  Formatervezési pályázatok, versenyek kiírása, a győztes dizájnok bekerülnek a gyártási programba

10 „Know How Center” Böblingen „Know How Center” létrehozása Uniós finanszírozás segítségével:  Prototípusgyártó és tanműhely létrehozása korszerű gépparkkal  Meglévő géppark értékesítése  A műhely kapacitásfeleslegének kihasználása az egyedi bútorgyártás idehelyezésével

11 Termékfejlesztés új alapokon  Portfóliótisztítás: Optimalizálás a gyártással együttműködve  A fejlesztés központja Böblingen, Münsterben megszűnik az osztály  Böblingenben a fejlesztési osztályon minőségi cserék, megállapodások ismert dizájnerekkel  Prototípusüzem segíti a termékfejlesztés felgyorsítását

12 Átstrukturálás időterve


Letölteni ppt "KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja."

Hasonló előadás


Google Hirdetések