Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az SAP Standard és Enterprise Support szolgáltatások ismertetése SAP Solution Manager.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az SAP Standard és Enterprise Support szolgáltatások ismertetése SAP Solution Manager."— Előadás másolata:

1 Az SAP Standard és Enterprise Support szolgáltatások ismertetése SAP Solution Manager

2 A Solution Manager célkitűzései • az Ügyfél, az SAP Viszonteladó és az SAP közötti együttműködés elősegítése • a támogatási (konzultációs és fejlesztési) igények és a hibakezelés integrációja • a teljes támogatási folyamat átláthatóságának biztosítása, beleértve a folyamat állapotának megjelenítését, a felelős személy vagy csoport egyértelmű azonosítását • nem tervezett költési igényű „Top Issue” helyzetekben a támogatási folyamat felgyorsítása a döntéshozók, az SAP Viszonteladó és az SAP tájékoztatásával

3 A támogatási folyamat elvi felépítése • A Végfelhasználó és az SAP közötti kapcsolatot az SAP Viszonteladó jelenti. A Végfelhasználó folyamatos, megbízható támogatási szolgáltatásra számíthat. A résztvevő felek közötti együttműködés technikai együttműködésen alapszik. Titkosított hálózati kapcsolat szolgálja ki a folyamatokat gyorsan, automatikusan és átláthatóan.

4 A Solution Manager szolgáltatásai • rendszerkörnyezeti információk automatikus begyűjtése és frissítése • rendszerkörnyezeti információk tárolása • a rendszerkörnyezet gyors reprodukálhatóságának biztosítása • megoldási javaslatok tesztelésének lehetősége az éles környezeten kívül • ügyféltapasztalatok összegyűjtése és központi tárolása •

5 A Solution Manager szolgáltatásai • közvetlen hozzáférés az SAP Service Marketplace rendszeréhez • távoli hozzáférés biztosítása titkosított csatornán keresztül (SAProuter) • az SAP viszonteladó vagy az SAP munkatársai részére • közvetlen eszkalációs lehetőség az SAP támogatásához •

6 A támogatási rendszer architektúrája •

7 Követelmények a Végfelhasználó részéről • SAP S-ID a bejelentésre jogosult munkatársak részére • Minden érintett rendszer (prod, test, dev) minden kiszolgálójára a Diagnostic Agent (monitorozó és adatgyűjtő) alkalmazás telepítése (Java) • Folyamatos internetkapcsolat biztosítása biztonságos (https) protokollon keresztül az SAP Viszonteladó Solution Manager rendszeréhez • a Diagnostic Agent telepítések részére • diagnosztikai és hibakezelési célú távoli elérésekhez •

8 A Souliton Manager hibakezelési céljai • a hibát kiváltó ok megtalálása és megszüntetése • a normál üzletmenet mielőbbi helyreállítása • a hibák által okozott károk minimalizálása • az azonos gyökerű hibák későbbi előfordulásának megakadályozása

9 A hibakezelés fokozatai • Az SAP Standard és Enterprise Support konstrukciójában a hibakezelés három szinten történik. A támogatás első két szintjét az SAP Viszonteladó biztosítja, míg a harmadik szintet az SAP Támogatási Csoportja. •

10 Kérdések?

11 Fülei Árpád Köszönjük figyelmüket!


Letölteni ppt "Az SAP Standard és Enterprise Support szolgáltatások ismertetése SAP Solution Manager."

Hasonló előadás


Google Hirdetések