Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer."— Előadás másolata:

1 ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer

2 „Távolról sem elérhetetlen” ProFM Helpdesk •CAFM megoldás IT beruházás nélkül •Csak egy internetkapcsolatot és böngészőt igényel •Ezek segítségével bármikor, bárhol elérhető •Felhasználóbarát, könnyen kezelhető felület •Ingyenes •Nagyobb igényekhez havidíjas szolgáltatás: ProFM Helpdesk Prémium

3 „Távolról sem elérhetetlen” ProFM Helpdesk •A munkafolyamat fő feladatait támogatja: Online Hibabejelentés Hibaelhárítás és javítási munka megtervezése Hibaelhárítás és javítási munka megtervezése Munka elvégzése Eredmények dokumentálása, munka lezárása Eredmények dokumentálása, munka lezárása

4 „Távolról sem elérhetetlen” ProFM Helpdesk felhasználók •Szerepkörök támogatása –Üzemeltető: A rendszer gazdája, figyeli a bejövő hibákat, kiosztja a feladatokat, majd lezárja a folyamat végén. –Karbantartó szakember: A munkavégző. Megkapja a hibabejelentéseket, elvégzi őket és jelenti, ha kész. –Hibabejelentő: A bejelentő. Kíváncsian követi, mi történik.

5 „Távolról sem elérhetetlen” ProFM Helpdesk ügyfélkezelés •Könnyen kezelhető felhasználói felület •Korlátlan számú hibabejelentő kezelése •Korlátlan számú üzemeltető, karbantartó kezelésének lehetősége •Minden ügyfél csak a saját adataihoz fér hozzá •Egységes felületen kezelhetők az ügyfelek •Nyomtatható munkalapok •Előzmények folyamatos tárolása •Automatikus értesítők •Hasznos elemzések a munkafolyamatban

6 „Távolról sem elérhetetlen” Karbantartó ProFM Helpdesk folyamatábra Üzemeltető Új bejelentés Tervezett esemény Tervezett esemény Érvénytelenített esemény Érvénytelenített esemény Tervezett esemény Tervezett esemény Elkezdett esemény Elkezdett esemény Jelentett esemény Jelentett esemény Jelentett esemény Jelentett esemény Visszaadott esemény Visszaadott esemény Lezárt esemény Lezárt esemény Kimutatás, elemzés Kimutatás, elemzés Munkalap Új bejelentés

7 „Távolról sem elérhetetlen” ProFM Helpdesk Prémium havidíjas csomagunk nyújtotta szolgáltatások : •Nagyobb teljesítményű, a növekvő adatmennyiséghez optimalizált szerver •Az üzemeltető cég nevének és logójának feltüntetése a fejlécekben •Rendszeres adatmentés •Éves átállás (tavalyi adatok kiszűrése, archiválása) •SSL titkosítás a böngésző és az adatbázis közti kommunikációban •Állandó telefonos és es technikai tanácsadás továbbá egyedi igény szerint: •Adattisztítás •Adatvisszaállítás •Közreműködés az adatfeldolgozásban, adatkarbantartásban, kezdeti adatfeltöltésben •Kimutatások elkészítése •Integrációs lehetőség egyéb vintoCON vagy külső rendszerekkel

8 „Távolról sem elérhetetlen” Tuczai Péter Partner, Key Account Manager Mobil: +36 (20) Köszönöm figyelmüket! Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, szeretné megrendelni, vagy további kérdései vannak, kérem lépjen kapcsolatba velünk!


Letölteni ppt "ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer."

Hasonló előadás


Google Hirdetések