Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése."— Előadás másolata:

1 Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok

2 Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése Célcsoport: 18+ nők Eszköz: • brandingelt témaközpont és alrovat • garantált látogatószám • célcsoport szerint széles körű promóció az Infinety portfólión (CT kampány az Infinety portfólión és PR cikkek)

3 Kereskedelmi célú szponzoráció Libri – Mastercard - Infinety együttműködés Hirdető: Mastercard Brand: Mastercard A kampány célja: bankkártyás fizetés ösztönzése Célcsoport: 15+ Eszköz: • Libri.hu teljes kezdőoldali szponzoráció • kereskedelmi előnyök biztosítása acélcsoportnak (törzsvásárlói és házhozszállítási kedvezmények • célcsoport szerint széles körű promóció az Infinety portfólión (CT kampány az Infinety portfólión és PR cikkek)

4 Regisztráció gyűjtés: Milka akciós kupon gyűjtő kampány Hirdető: Kraft Brand: Milka A kampány célja: a Milka számára regisztráció gyűjtés, és részvétel az akciós kuponokért folyó játékban Célcsoport: 15+ nők Eszköz: • különleges kreatív (megkerülhetetlen layeres „tehén gyűjtő” megjelenések a női oldalakon ) • célzott, célcsoport alapú display kampány az Infinety portfólión

5 Boomerang TV image kampány látványos elemekkel Hirdető: Cartoon Network Brand: Boomerang TV A kampány célja: a Boomerang TV népszerűsítése, image építés Célcsoport: kisgyerekes szülők, elsődlegesen nők Eszköz: • szponzoráció image építés jelleggel a libri.hu, és a babanet.hu oldalakon, látványos megjelenésekkel • display megjelenések az Infinety női csomagján •PR cikkek

6 Normaflore rovatszponzoráció Hirdető: Sanofi Aventis Zrt. Brand: Normaflore A kampány célja: a Normaflore vény nélkül kapható gyógyszer népszerűsítése Célcsoport: kisgyermekes szülők Eszköz: • rovatszponzorációja, ahol a célcsoport aktívan részt vesz és tanácsokat kér az oldal szakértő orvosaitól • PR cikk támogatás edukációs jelleggel • display kampány

7 Célzott szponzoráció - Neogranormon Hirdető: Teva Brand: Neogranormon Célcsoport: kisbabás anyukák A kampány célja: image építés TEVA Neogranormon márkának Eszköz: • bababirodalom.hu teljes oldal szponzoráció • célzott, célcsoport alapú display kampány az Infinety portfólión

8 Célzott szponzoráció - Elevit Hirdető: Bayer Brand: Elevit A kampány célja: a magzatvédő vitamin népszerűsítése a kismamák körében Célcsoport: várandós hölgyek és gyermeket tervező családok Eszköz: • Célzott szponzoráció a célcsoport körében legnépszerűbb oldalon babanet.hu-n, a várandós naptáron • A szponzoráció a kezdőoldalon is kiemelésre került • Célzott, célcsoport alapú display kampány az Infinety portfólión

9 Branded Content: Molcsapat.hu Hirdető: MOL Nyrt. A kampány célja: a MOL Nyrt. sportszponzorációs tevékenységének népszerűsítése Célcsoport: 15+ sport iránt érdeklődő internetes közösség Eszköz: • teljes Branded Content megoldás • önálló URL és brand építés • egyedi, saját tartalom • közösség építés • garantált látogatószám • multimédiás és közösségi funkciók • célzott, célcsoport alapú display kampány az Infinety portfólión

10 Köszönjük megtisztelő figyelmedet!


Letölteni ppt "Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése."

Hasonló előadás


Google Hirdetések