Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dr. Bói Loránd Üzletágvezető KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. Közlekedéstudományi Üzletág Közszolgáltatások pályáztatási rendszere a közúti.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dr. Bói Loránd Üzletágvezető KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. Közlekedéstudományi Üzletág Közszolgáltatások pályáztatási rendszere a közúti."— Előadás másolata:

1 Dr. Bói Loránd Üzletágvezető KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. Közlekedéstudományi Üzletág Közszolgáltatások pályáztatási rendszere a közúti személyszállításban XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia A közlekedési szolgáltatások feltételrendszerei Magyarországon Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Szeged, november

2 I.Bevezető gondolatok II.Nemzetközi (európai) gyakorlatok III.Hazai kihívások IV.További szempontok, következtetések

3 I. Bevezető gondolatok

4 A személyszállítási szolgáltatásokról szóló évi XLI. Törvény A hatályban lévő közúti közszolgáltatási szerződések december 31-én lejárnak 1370/2007 EK rendelet a vasúti és a közúti személyszállítási közszolgáltatásokról

5 Forrás:KTI

6

7

8

9

10 I. Nemzetközi (európai) gyakorlatok

11

12 Európai országok szabályozási modelljei a közúti közszolgál- tatásban (2014). Forrás: IFUA, Horváth & Partners

13 Az ellátásért felelősök szerepe az európai szabályozási modellekben (2014). Forrás: IFUA, Horváth & Partners

14 Eszköz és infrastruktúra üzemeltetési modellek. Forrás: IFUA, Horváth & Partners

15 Kockázatfajták és alkalmazott szerződések. Forrás: IFUA, Horváth & Partners

16 Németország: teljes liberalizáció a távolsági piacon 2013-tól

17 Németország: belső szolgáltatói modell a regionális piacon. Forrás: Saját szerkesztés a KVV évi beszámolója és egyéb szerződései alapján

18 Románia: szabályozott verseny alacsony belépési feltételekkel a regionális és a távolsági piacon

19 III. Hazai kihívások

20 Intézményrendszer Forrás: Saját szerkesztés a hatályos jogszabályok és közszolgáltatási szerződések alapján

21 Pályáztatás A 1370/2007/ EK rendelet hatályba lépése óta Európában megvalósuló egyik legjelentősebb volumenű – Magyarország teljes területére kiterjedő – eljárás, amely a jelenlegi hazai intézményrendszerben a személyszállításról szóló évi XLI. Törvény 23 § alapján a szolgáltatási koncesszióra vonatkozó szabályok szerint, közbeszerzési eljárás keretében a megfelelő eljárástípussal összhangban a 2004/17/EK, illetve a 2004/18/EK irányelvekben foglaltakkal. folytatható le

22 Jármű és infrastruktúra

23 Közlekedési központok jármű korfája (2015. január 1.) Életkor Darabszám

24 Közlekedési központok jármű állománya környezetvédelmi besorolás szerint (2015. január 1.). Besorolás Darabszám

25 Tarifapolitika Forrás: Facebook

26 IV. TOVÁBBI SZEMPONTOK, KÖVETKEZTETÉSEK

27

28

29 Egy utazás során megtett átlagos távolság (2012). Forrás: KSH

30 Egyes szolgáltatási jellemzők fontossága és az azokkal való elégedettség. Forrás: Saját szerkesztés

31 Elsődleges és másodlagos közlekedési eszköz választás a vasúti (V) és az autóbuszos (B) utasok körében. Forrás: Saját szerkesztés

32 Személygépkocsi és jogosítvány megléte a megkérdezettek körében. Forrás: Saját szerkesztés

33 KÖSZÖNÖM A MEGTISZTELŐ FIGYELMET!


Letölteni ppt "Dr. Bói Loránd Üzletágvezető KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. Közlekedéstudományi Üzletág Közszolgáltatások pályáztatási rendszere a közúti."

Hasonló előadás


Google Hirdetések