Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MEGJEGYZÉ S: A dián látható kép kicseréléséhez jelölje ki és törölje a képet. Ezután a helyőrző Képek ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet. Szimulációs.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MEGJEGYZÉ S: A dián látható kép kicseréléséhez jelölje ki és törölje a képet. Ezután a helyőrző Képek ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet. Szimulációs."— Előadás másolata:

1 MEGJEGYZÉ S: A dián látható kép kicseréléséhez jelölje ki és törölje a képet. Ezután a helyőrző Képek ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet. Szimulációs játék kiértékelése - A siker titka -

2 Támpontok Előzmények Mire is kellett volna rájönni? Az elért eredmények

3 Előzmények Természetesen a piaci folyamatok komplexek A szoftver egy bizonyos algoritmus alapján, a kiemelt területeket figyelembe véve „számolta” ki, hogy ki milyen eredményt ért el Már több csapat megfogalmazta, hogy a piacon ez talán nem így működne… … megsúgom: azért eléggé jól követi a piaci trendeket és összefüggéseket ! Külön köszönet, hogy belekerültem egy-két dolgozatba !

4 Mire is kellett volna rájönni? - Értékesítés Egyéni Ár – 35% Juta- lékok – 10% Onli- ne– 13% Offli- ne– 7% DM – 5% Sípály a jutalék – 0% Össz- prom ó (n- 1)–4% Érté- kesíté s (n-1) – 3% Imázs – 3% Fluk- tuáció – 3% Üelég edett. – 6% Delég edett. – 3% Ke- reszt hatás – 8%

5 Mire is kellett volna rájönni? - Értékesítés Csoportos Ár – 29% Juta- lékok – 15% Onli- ne– 11% Offli- ne– 3% DM – 4% Sípá- lya jutalék – 0% Össz- prom ó (n- 1)–3% Érté- kesíté s (n-1) – 8% Imázs – 5% Fluk- tuáció – 2% Üelég edett. – 8% Delég edett. – 2% Ker. hatás - 10%

6 Mire is kellett volna rájönni? - Értékesítés Terem Ár – 29% Juta- lékok – 23% Onli- ne– 5% Offli- ne– 3% DM – 6% Sípály a jut. – 0% Össz- prom ó (n- 1)–3% Érté- kesíté s (n-1) – 6% Imázs – 4% Fluk- tuáció – 1% Üelég edett. – 9% Delég edett. – 2% Ker. hatás - 9%

7 Mire is kellett volna rájönni? - Értékesítés Étel + Ital Ár Juta- lékok Ker. hatás Kölcsönző Ár Sípály a jut. Ker. hatás Érték esítés (n-1 per) Napijegy Sípály a jut. Ár Hetiijegy Ár Sípály a jut. Érték esítés (n-1 per)

8 Mire is kellett volna rájönni? - HR

9 Mire is kellett volna rájönni? – vevők érzékenysége Vevő érzékenység felújítás felé – 70% Vevő érzékenység személyzet felé – 85%

10 Amortizáció

11 Szezonalitás

12 Azok a fránya projektek… Hütte a hegyen… Kereslet hatása 105% Sípálya bővítés 1… 103% Sípálya bővítés 2… 110% Kartell esetén 25%al csökkent a nem résztvevők számára a hetijegy piac. Nagyon sokszor növeltétek a szobák, termek számát, ezért is csökkent a kihasználtság. Hiányzott a keresletre vonatkozó információ!

13 Piac A Költésekben az elején viszonylag együttmozogtatok… Az elején a Falka, majd egyre jobban behozta őket a Le Petit Yeti

14 Piac A A végére sikerült ráérezni majd mindegyik csapatnak Nem értettük meg, hogy ekkora hatással van rá a felújítás, valamint, ha új termet nyitunk, akkor az is…

15 Piac A Profitban verhetetlen volt a Falka Értékesítésben nem nagy lemaradása volt a Le Petit Yeti- nek Legjobb HR-s az AlmaKacsa Ügyfélcentrikus- ság – Le Petit Yeti A „követők” piaca

16 Piac A - pontokban HotelPontszám Falka 19 Le Petit Yeti 16,5 SnowFall 15 AlmaKacsa 16 Eiszapfen 13

17 Piac B Roccos mindenkit felülmúlt, a Hóeke nagyot zuhant… Belleveu jól indított, majd a Roccos szinte végig verhetetlen volt…

18 Piac B Hóeke nagy zuhanása, majd azért visszatérése… Hóeke itt ráérzett és szinten tudta tartani…

19 Piac B Nem nagy eltérés a profitban – Snow Flak vs. Roccos Ski Ap. Belleveu volt a piaci részesedés vezetője, nem sokkal maradt le a Roccos Ski Ap. Legjobb HR-es csapat Snow Flake Ügyfélcentrikus- ság - Hóeke A „kihívók” piaca

20 Piac B - pontokban HotelPontszám Snow Flake 18 Roter Schneeman 17 Hóeke 17 Hotel Belleveu 19 Roccos Ski Apartman19

21 Piac C Dachstein Sícentrum kiugróan többet költött… A végére itt is megjött mindenki kedve egy kis forgalomhoz

22 Piac C A második döntés után már nagyon látványos volt az együttmozgás… Khm…

23 Piac C Dachstein Sícentrum és a Penguins versenye –a profiton belül Jégvarázs jól teljesített az eladásokban Legjobb HR-es csapat a Transylvania Ügyfélcentrikus- ság - Transylvania A „nagy versenyek” piaca

24 Piac C - pontokban HotelPontszám Winsomnia 14,5! Hotel Transylvania 15,5 Penguins of Paradise 18 Dachstein Sícentrum18,5 Jégvarázs 15,5

25 Piac D Lebenslust nagyon beindult és nem engedte el a piacot… Lebenslust itt is verhetetlen volt, bár az Alpenrose kezdte megközelíteni…

26 Piac D Azért itt elég fura kilengések jöttek, de a végére ráérzett minden csapat Olyan jól indult a Lagela, mi történt?

27 Piac D Insuperable jól teljesített, bár az az overdraft hitel nem kellett volna… Lebenslust jól értékesített Legjobb HR-es csapat a Lagela Ügyfélcentrikus- ság - Lagela A „totális káosz ” piaca

28 Piac D - pontokban HotelPontszám Lagela 12,5 Alpenrose 17,5 Lebenslust19 Insuperable 18 Dream on the Snow 16 School of Rock 15

29 Végezetül… …remélem, érdekesnek és hasznosnak találtátok… …én mindenképp élveztem … …ha úgy érzitek, a későbbiek tudok még valamiben segíteni, akkor…

30 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "MEGJEGYZÉ S: A dián látható kép kicseréléséhez jelölje ki és törölje a képet. Ezután a helyőrző Képek ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet. Szimulációs."

Hasonló előadás


Google Hirdetések