Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadások a következő témára: "Élménybeszámoló. 2007. június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük."— Előadás másolata:

1 Élménybeszámoló

2 2007. június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük a gondosan elcsomagolt szendvicseket, és falatozni kezdtünk. Közben vonatunk is elindult Létavértes felé…

3 Az állomáson egy szekér várt ránk, hogy egy csodálatos lovastanyára vigyen bennünket. Igazi élmény volt az utazás. Mókáztunk, kacagtunk a lovacskák nagy örömére… Az állomáson egy szekér várt ránk, hogy egy csodálatos lovastanyára vigyen bennünket. Igazi élmény volt az utazás. Mókáztunk, kacagtunk a lovacskák nagy örömére…

4 A kicsomagolás még várhat, inkább játszunk egy jót. De szóljon valaki Tominak, hogy az ütőt felfele kell tartani! Andika néni próbálta figyelmeztetni, de hiába  … A kicsomagolás még várhat, inkább játszunk egy jót. De szóljon valaki Tominak, hogy az ütőt felfele kell tartani! Andika néni próbálta figyelmeztetni, de hiába  …

5 Na ebből elég! Andika néni kézbe vette az irányítást, és megmutatta neki, hogy is kell tollasozni. (Bár az ő tartása is hagy némi kivetnivalót )  …

6 Mikor jól kifáradtunk a játékban, visszavonultunk a saját kis házunkba. Nem is engedtünk be senkit. Segítségünkre volt ebben a seprű, amit szívesebben használtunk erre, mintsem a takarításra.

7 Ekkorra már delet ütött az óra, és mi is megéheztünk. Persze attől azért finomabb volt az ebéd, mint amit az arcunk tükröz. A fincsi meggylevessel már végeztünk, és türelmetlenül vártuk a második fogást. Ekkorra már delet ütött az óra, és mi is megéheztünk. Persze attől azért finomabb volt az ebéd, mint amit az arcunk tükröz. A fincsi meggylevessel már végeztünk, és türelmetlenül vártuk a második fogást.

8 Ennyire jó volt az ebéd, és ennyire jól éreztük magunkat. Izgatottan vártuk, milyen programok lesznek délután.

9 Megismerkedhettünk közelebbről is eme csodálatos állattal. Megsimogathattuk, felülhettünk a nyeregbe, és ízelítőt kaptunk a lovaglásból is. Közben rengeteg érdekes dolgot tudtunk meg ezekről a nemes állatokról, amelyek a magyarság történelmében is meghatározóak voltak. Megismerkedhettünk közelebbről is eme csodálatos állattal. Megsimogathattuk, felülhettünk a nyeregbe, és ízelítőt kaptunk a lovaglásból is. Közben rengeteg érdekes dolgot tudtunk meg ezekről a nemes állatokról, amelyek a magyarság történelmében is meghatározóak voltak.

10 Ezután tovább folytattuk a lovaglást, de már kicsit közelebb a talajhoz… A falovacskák csak nem fognak ledobni a hátukról! Jót szórakoztunk a játszótéren. Hintáztunk, fogócskáztunk, amit csak találtunk, mindent kipróbáltunk… Ezután tovább folytattuk a lovaglást, de már kicsit közelebb a talajhoz… A falovacskák csak nem fognak ledobni a hátukról! Jót szórakoztunk a játszótéren. Hintáztunk, fogócskáztunk, amit csak találtunk, mindent kipróbáltunk…

11 A programok sora még mindig nem ért véget. Vadregényes kirándulást tettünk a közeli erdőben lovasszekéren. Olyan dimbes- dombos volt az erdei ösvény, hogy nagyokat kacagtunk, attól félvén, hogy leesünk a szerkérről…

12 A kimerítő szekerezés után megpihentünk kicsit a teraszon, közben felfrissítettük magunkat egy kis uzsival és üdítővel… A kimerítő szekerezés után megpihentünk kicsit a teraszon, közben felfrissítettük magunkat egy kis uzsival és üdítővel…

13 Lefekvés előtt izgalmas történetekkel szórakoztattuk egymást (emiatt éjszaka nem igazán tudtunk aludni)

14 Másnap a reggeli torna után kincskereső játékot szervezett nekünk Andika és Anita néni. Rajtunk persze nem fog ki semmilyen fejtörő, így a végén büszkén fogyasztottuk el a megtalált kincset…

15 De sajnos ez a kirándulás is véget ért. Ennek már korántsem örültünk annyira. Élménydús két nap állt mögöttünk. Eljött a hazautazás pillanata.

16 A vonaton már alig bírtuk nyitva tartani a szemünket. Kicsit szomorúak voltunk, hogy ilyen hamar utazunk haza, de ezek az élmények felejthetetlenek maradnak számunkra.

17 „Milyen szépeknek és jelentőseknek tűnnek fel emlékezetünkben elmúlt életünk egyes jelenetei és eseményei, noha annak idején minden különös megbecsülés nélkül engedtük őket elmúlni!” Arthur Schopenhauer

18 Most már búcsúzunk. Reméljük, hogy ebben a tanévben is sikerül ilyen felejthetetlen élményeket szereznünk. Most már búcsúzunk. Reméljük, hogy ebben a tanévben is sikerül ilyen felejthetetlen élményeket szereznünk. 4. b osztály

Letölteni ppt "Élménybeszámoló. 2007. június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük."