E-mail Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Marketing Mészáros Judit Renczes Ágoston Adatbázis
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
LEVÉL.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
A kommunikációs mix elemei
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Az online reklám esete a joggal
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Kereskedelmi levelezés
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Aki írja a levelet Aki küldi a levelet Aki kapja a levelet Aki olvassa a levelet.
Kosztolánczy György ügyvezető Budapest, március 9. Lakásvásár
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Az államilag támogatott lakáshitel-rendszer ( )
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A digitális reklám eszközei 1.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Számítógépes bűnözés.
Kapcsolattartó hírlevélküldő rendszer
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Internet és kommunikáció
Előadás másolata:

E-mail Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila

Alapfogalmak I. HÍRLEVÉL: Rendszeres kommunikációra és kapcsolattartásra szolgál a hírlevél, melyet a cégek a már meglevő adatbázisukra küldenek ki, a felhasználó előzetes hozzájárulásával (opt-in vagy double opt-in). Az alkalomszerű promócióra (pl. értékesítés ösztönzés) inkább az email marketing kampány ajánlott. A hírlevélben általában erősebb a hangsúly azon, hogy a cégünk imázsát növeljük, hasznos tartalmakkal elkötelezzük az olvasónkat márkánk, szolgáltatásunk iránt. E-DM: Levélreklám, általában alkalomszerű online direkt marketing promóció. A levél küldője a felhasználó előzetes hozzájárulásával (opt-in vagy double opt-in) egy harmadik fél reklámajánlatát tartalmazó e-mail-t juttat el a postafiókjába. E-DM

Alapfogalmak II. SPAM: Kéretlen e-mail üzenet. A netikett kirívóan durva megsértése. Az internetről összeszedett e-mail címek, levelezési listák vagy hírcsoportok elárasztása kéretlen - általában a küldő reklámját tartalmazó- e-mail üzenettel. Jogi mellett egyéb technikai korlátok: Pl: max 200 kbyte méretű levél. (nagy elemszámú kiküldésnél inkább 100-150 kbyte), Maximum 650-700 pixel méretű kép használata, stb Hírlevél ≠ E-mail DM ≠ SPAM E-DM

LEGNAGYOBB E-DM PIACI SZEREPLŐK, ADATBÁZISOK Jaguár csoport (méret: 1,5 millió lakossági, 150 ezer céges): Jaguár Média Enicon Network Frog Média (600 ezer) Optimail (kb 3,2 millió freemail-es) Centrál médiacsoport (kb 2 millió citromail és segmented) Optimusz (kb 1 millió) Maxima (450 ezer)

ELŐTÉRBEN AZ EREDMÉNYEK! A folyamatosan, évről-évre növekvő marketing büdzsék helyett kisebb és eredmény orientált média vásárlás lesz inkább jellemző. E-DM

Kinek ajánlott az e-mail marketing? Határozott és számszerűsített elvárások felülről Aki képes mérni! Aki képes egyedi ajánlatokat, üzeneteket alkotni a potenciális ügyfeleinek Aki hatékonyan kezelni tudja a megnövekedett látogatószámot. ahol van online igénylési lehetőség Jó érkeztető oldal ahol nem vész el a CT operatív háttér (terhelhető szerver, profi call center, stb) Aki nyitott az új innovatív megoldásokra (viselkedés alapon targetálás, beágyazott videó, adatbázis építő hot lead ) E-DM

E-DM

SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK I. Statikus szűrés: A regisztrációkor begyűjtött alap adatok. PL: demográfia, lakhely, jövedelem, érdeklődés Szűrés példa: 30-59, nő, Budapest

SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK II. Dinamikus szűrés Viselkedés alapon. Megnyitások és kattintások logolása alapján (pl érdeklődés, vagyoni vagy jövedelmi helyzet, megnyitó eszköz és op.rendszer, illetve egyéb szűrés.) Brief 1: Telco cég Iphone 6 kampány. Apple rajongók, ABC státusz. Szűrés 1: Korábbi telco kampányok kattintói, IOS, OSX op.rendszerből megnyitók, nyereményjátéknál Iphone 6 vagy Macbook nyereményt választók. Brief 2: Tetőcserép márka kampány. AB státusz, családi ház lakók Szűrés 2: Korábbi garázskapu, tetőcserép, tégla (Creaton, Lindab, Hörmann, Wienerberger) kampányok kattintói. Brief 3: Banki jelzáloghitel forintosító, kiváltó kampány. Szűrés 3: Korábbi jelzáloghitel kampányok kattintói

SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK III.

Display, RTB, Online video E-DM ajánlatkérés Az ajánlatot lehet kérni: Mail alapon CT alapon Lead alapon Vásárlás alapon Fentiek bármely kombinációja. Display, RTB, Online video

A sikeres e-dm KAMPÁNY ESZKÖZEI ÉS összefüggései Jó tárgy - Magasabb AV Jó kreatív - Magasabb CT szám Jó érkeztető - Magasabb lead szám Erős operatív háttér (call center, értékesítők) - Jó konverziós ráta Jó termék, erős üzenet – Minden könnyebb!  Display, RTB, Online video

Sikeres kampány - 6 biztos tipp Tárgymező – figyelemfelkeltő Perszonalizáció – Fontos, hogy nevükön szólítsuk a címzettet First view – Call to action! Szöveg – tiszta, világos és érthető legyen Képek használata Levél végén ismét call to action gomb Display, RTB, Online video

ESETTANULMÁNY I. – BANKSZEKTOR Éves költés alapján reklámpiac meghatározói Radikális marketing büdzsé csökkentés és átalakítás (és elbocsátások) Szigorodó kockázatkezelési előírások, scorecard és csökkenő hitelkihelyezés. Legérzékenyebb területek: Jelzáloghitelezés és Autófinanszírozás Mesterségesen jelzáloghitelezésre felduzzasztott fiók és humán erőforrás Romló körülmények (Csökkenő nyereségesség, különadók) miatt növekvő eredménykényszer! E-DM

ESETTANULMÁNY II. Forint helyett kitalált árak tallérban feltüntetve!  Ügyfél: Bank – Termék: jelzáloghitel kampány Brief - ajánlat: 25-55 ABC, városi Kiküldés mennyisége: 400.000 db Kiküldés net-net ára: 1 tallér/db Kiküldés net-net ára összesen: 400.000 tallér CT garancia: 2% vagyis 8.000 db Eredmények: AV: 88.000db, 22% CT: 16.000 db, 4% Lead mennyiség: 800 lead (1.000 tallér per lead alapon rendel ügyfél) E-DM

E-DM

Kössön szerződést most díjelengedési akcióink keretében! Részletes feltételek: www.otplakastakarek.hu • 06 1 366 6888 E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

E-DM

Jaguár Média KFT, Enicon Hungary KFT, Network.hu KFT KöszönÖM a figyelmet! Kemecsei Attila Jaguár Média KFT, Enicon Hungary KFT, Network.hu KFT Tulajdonos, Ügyvezető attila@jaguarmedia.hu 06/30-558-8342