Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás."— Előadás másolata:

1 Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás

2 Tisztázandó kérdések Kik a célcsoportunk? Miért ők? Hogyan szólíthatjuk meg őket elsősorban? Mire kíváncsiak? Hol érhetjük el őket leginkább? BIZTOSAN?

3 Mikor legyünk jelen? …amikor folyamatosan időnk van a felületre, …amikor RENDSZERESEN tudunk tartalmat előállítani, …amikor értünk a felülethez, …amikor ott van a célcsoportunk, …amikor a kommunikációs eszközeink adottak, de akkor AZONNAL! A KEVESEBB TÖBB!

4 Időzítés

5 Mit posztoljunk? Statisztika alapján, vagy mégsem?

6 Hogyan posztoljunk?

7 Targetáljunk! Nem, életkor, érdeklődés stb. szerint

8 Időzítsünk, de jól! ;)

9 Hashtag, mention

10 Válasszunk megfelelő méretet!

11 Ue: affinitás We: súly De: időzítés

12 Használjuk (ki) kapcsolati hálónkat!

13 Fürtök Csomópontok Véleményvezérek Touchgraph

14 „…örömmel várjuk, hogy megismertessük vásárlóinkkal minőségi kávéinkat és az egyedülálló Starbucks Élményt, amely felpezsdíti és gazdagítja az emberi lelket." Vladan Armus, a Starbucks közép- és kelet-európai régiójának márkaigazgatója

15 A Starbucks magyarországi ügynöksége töröltette a mintegy 3500 fős Facebook rajongói oldalt, akik lelkesedve várták az első hazai Starbucks megnyitását.

16

17 Aktivizáljuk és vonjuk be rajongóinkat!

18 Javítsunk az eléréseken! Megfelelő időzítés Megfelelő bejegyzéstípusok választása Targetálás (nemek, életkor, nyelvhasználat) Call-to-action Releváns tartalmak Hosszú távú kapcsolatok, együttműködések Játékok, promóciók HÍRDETÉS

19 Magunkat csapjuk be… Fényképen emberek bejelölésével növeljük az elérést Like-ok, kommentek és megosztásából ítélünk hátsó statisztika ismerete nélkül PTAT mutatót nem ismerjük EdgeRank algoritmust nem ismerjük LikeVásárlást folytatunk Rosszul megválasztott promóciókkal, játékokkal növeljük a rajongói létszámot

20

21

22 https://www.facebook.com/business/a/page/fake-likes

23 Nyereményjátékok Célcsoportnak megfelelő nyeremény Inkább több kicsi, mint egy nagy Saját termék, szolgáltatás / élmény felajánlása, százalékos kedvezmények Megosztáshoz, rajongáshoz nyereményt kötni TILOS! Válasszuk inkább a hozzászólás alapú nyereményjátékot vagy az adatbázisépítéssel egybekötött alkalmazásokon keresztül futó nyereményjátékokat!

24 Használjuk fel piackutatásra a felületeket és a nyereményjátékokat!

25 Nyeremény adatbekéréssel

26 BEST OF… 1. Posztolj folyamatosan 2. Időzítsd posztjaidat megfelelően 3. Használj vonzó képeket 4. Fogd rövidre vagy éppen hosszúra, de… 5. Légy releváns 7. Szólítsd rajongóid cselekvésre 8. Használj alkalmazásokat 9. Légy aktuális 10. Közvetíts értéket 11. Légy szórakoztató 12. Tanítsd a népet! +1. Tanulj a konkurenciától és másoktól!

27 Köszönöm a figyelmet! kozossegi-media.com/tartalommarketing.html > kód: piac&profit


Letölteni ppt "Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések