Comenius project. 3-kor indultunk az iskola elől kisbusszal a reptérre, ahová 4-kor érkeztünk ki. A rep- téren jól teletömtük ma- gunkat KFC-s kajával.

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Hosszú útra indultunk…
Az olasz diákok megérkezése Az első napon, mikor az olasz diákok megérkeztek, két csoportban ismerhették meg közelebbről is a magyar a nyelvet. Később.
Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
2012-es évben 2 szakács és 4 felszolgáló tanuló töltötte gyakorlatát az Europa Hotelben.
Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba.
Vitorlázás Horvátországban. 1.nap • Szombat reggel 7 órai indulással dél körül a Plitvicai tavakhoz érkezünk. Magánháznál a szállás birtokba vétele után.
(Bedekovics Péter: London)
Szeretem a könyvtáram!.
Saját magunkat mindig arról próbáljuk meggyőzni, hogy mennyivel boldogabb lesz az életünk majd, ha megházasodunk, megszületik az első gyermekünk, majd.
Összeállította: a szakkörvezető és a fotószakkör gyorssegély szolgálata Országjárás másképpen Bemutató a kollégium országjárás-vezető szakkörének szakmai.
Élménybeszámoló június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük.
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
A HÁROM FA.
A mondat. Ördögfióka egy ördög kapálódzik a szenteltvízben az ujjamat nyújtom megragadja a mise alatt zavartan mocorog a kabátom bels ő zsebében az utolsó.
Hálát adok Neked mennyei Atyám,
A HÍD. Régebben még az idő múlását különböző jelzésekkel érzékeltették. Például ha egy hajó miatt egy hidat kellett felemelni,kolomppal jelezték a kezdetét…
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
A 8.H első IGAZI osztálykirándulása Borongósan indult a nap, mégis izgatottan néztünk utunk elébe, hiszen ez lesz az első osztálykirándulásunk.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked 2005 február.
Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk.
Számitástechnikai alapismeretek
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
Egy csokor a barátságunkra Music: Nightengale Serenade
AZ ÉLET PILLANATAI.
Jó olvasást kívánunk!!!.
Történet a boldogságról. Milyen értéke van egy évnek, kérdi a tanuló aki nem ment át a vizsgán. Milyen értéke van egy hónapnak, kérdi az anya, aki hamarább.
ALAPIGE: 1Kir 3,
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
A feledés definíciója: 1. az - idáig megvolt - emlékezetnek megszűnése 1. az - idáig megvolt - emlékezetnek megszűnése 2. az - idáig érzett - szeretetnek.
Egyedül olvasd el... különösen az utolsó részt
Idézetek Charles Chaplin - töl
Local BEST Group Budaprém. 1. Miért gyűltünk ma össze? Azért gyűltünk ma itt, a legmenőbb szak (VM) kolijában össze, 1. hogy ne legyünk szanaszét, 2.
Nomád tábor Magyarkanizsán augusztus Egy kilenc gyerekből és kísérőként Dobszay Ambrusból álló kis csapat indult Magyarkanizsára élmény-táborba.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked
„Aki megtartja parancsait, Istenben él és Isten őbenne.” (1Jn 3, 24).
Uram, Istenem, tiéd az éjszaka és tiéd a nappal,
Hálát adok Neked mennyei Atyám,
Oxford Czinege Julianna Trinity Term Mi volt nehéz? Minden héten volt tutorialom, ami azt jelentette, hogy minden hétre kellett írnom egy dolgozatot.
Prezentáció KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
G y ö n y ö r k ö d j és N E V E S S ! ! ! Zene: Princess: Tavaszi hajnal.
Idézetek Charles Chaplin - től
Szerbia két tartománya a Vajdaság (itt kb magyar él), illetve Koszovó, ahol a lakosság nagy többségét albánok alkotják. A Vajdaság termékeny.
Bölcsességek, aforizmák
A 10 apró különbség férfi és nő között.
Uram, Istenem, tiéd az éjszaka és tiéd a nappal, kezed műve a hajnali harmatcsepp és a Nap. Add, hogy egész nap jókedvű és tiszta legyek: a Világosság.
Zsámbékon (mégis) tavasz akar lenni. Azért, hogy ne felejtsek.
Ilyenek voltunk vadak és jók bűnösök közt is ártatlanok….
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
SZERETNÉM MEGHÍVNI AZ ÖSSZES BARÁTOMAT EGY BARBECUE PARTYRA. VÁROK MINDENKIT AZ ÚJ HÁZAMBA (Figyelmeztetek mindenkit, hogy hozzon magával valamit!!!)
Más lettem? Más lettem. Polgár Fanni
Ez egy könnyed fogyókúra, amit mindenki be tud tartani...
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
Gondolatok a barátságról
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Szájbergyerek vagyok! Részlet egy digitális függő lány naplójából.
Wrocław Green School 2016.
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A.
Állati jó tábor
Dánia.
PASSAUI ZARÁNDOKLAT ( ).
'eurotrip.

Comenius project

3-kor indultunk az iskola elől kisbusszal a reptérre, ahová 4-kor érkeztünk ki. A rep- téren jól teletömtük ma- gunkat KFC-s kajával és utána rohantunk a repülőhöz. A gépünk 6-kor indult Buda- pestről és 8-kor szállt le Rómában. A szállásra 10 órakor érkeztünk meg, de ekkor még nem ért véget a nap, mert elmentünk fagyizni és utána hajnali fél 1-ig pom- pomokat csináltunk a flashmob-hoz.

Amikor hajnali 2-kor végre elaludtunk, várt ránk egy kb. 5-6 órás alvás és: REGGELI!!! Reggeli után, viszont már taníthattuk is a spanyoloknak és az olaszoknak a flash- mobot (nagyon ügyik voltak). Azt még hozzá kell tennünk, hogy az olasz gyerekek 3-tól 9 éves, míg a spanyolok éves kor között voltak. Délután elmentünk a városba, megnéztünk néhány neveze- tességet, köztük a Pantheont, a Spanyol lépcsőt és a Spanyol Nagykövetséget is. Spanyol lépcső (Annát ne keressétek, ő fotóz) Pantheon Spanyol Nagykövetség

Az „össznépi vacsorázás” után eléggé fáradtak voltunk, de nagyon tetszett, mert összebarátkoztunk Barbival és megalkottuk a közös szlogenünket: „Csúszol ember?” De nem ő volt az egyetlen, akivel megbarátkoztunk. A buszon elvettük Tomi sapkáját és közben rájöttünk, hogy egészen jó fej. Ez a nap 2 barátsággal végződött.

Péntek reggel amikor fölkeltünk, mentünk reggelizni és már kezdődött is a kézműves foglalkozás. Nagyon sok érdekes dolgot csináltunk, mindenki valami újrahasznosított dolgot talált ki. Mi papírkarkötőt hajtogattunk, de lehetőség volt a papírbéka is. Délután fölszálltunk egy városnéző buszra és megnéztük Rómát. Este előadtuk a népmesét, melynek címe: Az Aranyszőrű bárány. Míra játszotta az öregasszonyt fakanállal és mesélt is, Anna pedig aranyszőrű bárányként remekelt. Nagy sikert arattunk, az olaszok még a tánclépéseinket is próbálgatták.

Szombat reggel korán fölkeltünk, mert egy egész napos túra várt ránk a városban. Megnéztük a Colosseumot, nagyon tetszett, de nem tudtunk elvonatkoztatni attól, hogy több ezer ember és állat halt meg itt. Elmentünk a Szent Péter Bazilikához (Vatikán), amelybe be is mentünk és a kupolájába is fölmentünk egy hosszú, nagyon hosszú (310 lépcsőfok) és keskeny csigalépcsőn. Este az olasz szülői szervezésnek köszönhetően elmentünk egy étterembe, ami nem igazán nyerte el tetszésünket. A zene ordított, a kaja hideg volt és nem volt túl finom, de azért élveztük, mondván:”Ilyet is ki kell próbálni!” Ezután még elmentünk megnézni Rómát éjszaka „Rome by night”, bár a képek elég festőien sikerültek.

Vasárnap reggel a bőröndünk már útra készen volt leadva a portán, mi meg teletömtük a táskánkat keksszel. Az aznapi terv az volt, hogy megnézzük a katakombákat, amelyek mártírok, szentek és egyéb emberkék sírjai, kriptái. Ezek közül már sokat kinyitottak, de azokban már nem volt SEMMI! Én megpróbáltam lemenni a barlangba a kriptákhoz, de már a második sírnál éreztem, hogy ez nem az én műfajom. Így hát visszamentem a templomrészbe, ahol a német nyugdíjasok nevetésében „gyönyörködtem” és közben a templomot fotóztam. Én nagyon élvezetem a túrát, mert sok érdekes dolgot ismertem meg, például azt, hogy a mártírok sírjai mellé gyertyákat építettek be, mert hittek a feltámadásban és abban reménykedtek, hogy ha szeretteik feltámadnak, a láng fényének segítségével megtalálják a kivezető utat.

Nagyon jól éreztük ma- gunkat, Róma gyönyörű hely, a mindennapi fagyi azért nagyon hiányzik, de csak túléljük valahogy. Örülünk annak, hogy szereztünk barátokat. Nagyon jók voltak a programok. REMÉLJÜK LESZ MÉG ILYEN UTAZÁS!!!