Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Advertisements

III. Nemzeti Köznevelési Konferencia
„Ezt egy életen át kell játszani”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A szaktanácsadás támogató szerepe
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Információs és kommunikációs technológiák a hazai és a francia közoktatásban.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Az IKT kompetenciaterület specialitásai
HEFOP/2006/3.3.2 pályázat Menedzsment tréning – nyitó előadás
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.

Kompetensek lettünk? június 27..
A MENTORÁLÁS TAPASZTALATAI (3.1.3) Veszprém, február 26.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A szaktanácsadó segítő szerepe
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Barcsák Marianna - KPSZTI
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Barcsák Marianna KPSZTI
főosztályvezető-helyettes
Szent László Középiskola Szekszárd
Előadás másolata:

Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. Mentorfelkészítés az Infó-kommunikációs Technológia kompetencia alapú oktatás adaptálásának elősegítésére Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.

A továbbképzés célja A továbbképzés az IKT mentorokat felkészíti arra, hogy képesek legyenek a közoktatási intézményekben az IKT kompetencia alapú oktatási programcsomag bevezetését, alkalmazását segíteni. A képzés további célja az IKT kompetencia alapú oktatási programcsomag elméleti, pedagógiai-szakmai, pszichológiai-módszertani hátterének, dokumentumainak, fejlesztési feladatainak megismertetése. A képzés arra is irányul, hogy a hallgatók alkalmassá váljanak az IKT oktatási programcsomag helyi viszonyokra történő adaptálásának segítésére, a tanácsadás feladatkörére.

A továbbképzés tematikai egységei Az IKT mentorálás céljának azonosítása, kapcsolódó tevékenységek célok felsorolása, összegzése  A mentorálás környezete, modellje és folyamata  Az IKT mentor személyes kompetenciái  Személyiségközpontú pedagógia és az IKT  IKT alapú digitális oktatási programcsomag szerkezete és tartalmi jegyei  Az IKT kompetenciaterület specialitásai  A helyi tantervbe való beépítés lehetőségei; Tantárgyi program átalakítása; Tanmenet adaptáció  Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei  Az IKT-alapú oktatás eszközrendszere  Digitális tananyagfejlesztés  Mérés-értékelés  Vizsgafeladat 

Szaktanácsadók Helyzetelemző Folyamat szaktanácsadó Mentor TÁMOP 3.1.4 Szolgáltatói Kosár

A mentor Ismerje az IKT kompetencia alapú oktatás elméleti hátterét, fogalmát, szerkezetét, tartalmi jegyeit. Ismerje az IKT kompetenciaterület fejlesztési programját, speciális módszereit. Ismerje az IKT felhasználásának módszertani és technológiai lehetőségeit. Ismerje az adaptálás módszereit, és legyen képes az iskola helyi adottságainak és céljainak megfelelően IKT programcsomag alkalmazását segíteni. Sajátítson el megfelelő segítő attitűdöket, melyek a kapcsolattartást biztosítják a fejlesztők és a tesztelő pedagógusok között, valamint lehetővé teszik az egyéni tanácsadást. Legyen képes értékelő – elemző - fejlesztő – továbbképző tevékenységet folytatni. Ismerje az IKT mentori munka folyamatát, annak elemeit

Köszönöm a figyelmet! a szakvéleménynek tartalmaznia kell a szakmai-pedagógiai stratégiai fejlesztés céljait, és az azoknak megfelelő fejlesztési javaslatokat a digitális kompetencia területére vonatkozóan