Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belvárosi Általános Iskola. „Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során.
Advertisements

„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Pályaválasztás 2014/15.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Üdvözlet a Fallerból!.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Iskolánkról.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
Beiskolázási tájékoztató december
Minőségi oktatás támogatása, valamint az egész életen át tartó tanulás elősegítése a kultúra eszközeivel az LHH kistérségek esélyegyenlősége érdekében.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A kolozsvári Báthory Líceum
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
PETŐFI SÁNDOR ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM és SZAKKÖZÉPISKOLA Tovább.
A gyakorlatvezető mentor
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
„A három-ötperces eseményeknek különös varázsa van az életünkben” Bródy János.
"Legyen az esély egyenlő ..."
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Schulek Frigyes Két tanítási nyelvű Építőipari Szakközépiskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
(Gerhardinger Mária Terézia alapító anya)
A portfólió - óvodai szakterület
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Általános tájékoztatás Körzetünk Feál1-2. évfolyam Darus3-8. évfolyam „Gurulós módszer” Általános osztály (a) - projektoktatás Emelt óraszámú matematika.
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
171 KLIK fenntartású intézmény kiválasztása Szempontok:  HH és HHH gyermekek aránya  Tanuló létszám  LHH, leghátrányosabb helyzetű kistérségek  Kompetencia.
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, amíg megnövök, hanem guggoljon ide mellém, ha nemcsak hallani, de érteni is akar, hogy.
Barcsák Marianna - KPSZTI
DARUS a gyermekekért.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki,
DARUS a gyermekekért.
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola Mentor(h)áló Klub Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola Papp Gyöngyi intézményvezető 2014. október15.

Petőfi Utcai Általános Iskola (2001.08.01.) Digitális bemutató 2017.04.06. Petőfi Utcai Általános Iskola (2001.08.01.) Áchim. L. András Általános Iskola 3. Számú Általános Iskola

Adatok KLIK fenntartó, BIC működtető Pedagógus: 52 fő Pedagógiai munkát segítők: 3 fő BIC alkalmazott: 12 státuszon 15 fő Tanulólétszám: 621 fő Átlaglétszám: 25,9 fő / osztály SNI: 18 fő BTM: 64 fő HH: 19 fő HHH: 3 fő

Pedagógiai programunk Jól koordinálja a tanulás, a játék, a sport, a sokirányú szabadidős tevékenységek színes gyakorlatát. „Nevelő-oktató munkánk középpontjában tanítványaink tudásának, képességeinek, egész személyiségének fejlődése, fejlesztése áll. Célunk az, hogy meglássuk, megláttassuk és továbbfejlesszük minden gyermekben személyiségének saját értékeit.” A nevelő-oktató munkánkban meghatározó elemmé kívánjuk tenni a gyermeki és pedagógusi sikerességet. Célunk az, hogy minden tevékenységünket a gyermekek okos szeretete hassa át. Intézményünkben olyan meleg, érzelemgazdag légkört kívánunk teremteni, ahol tanítványaink jól érezhetik magukat. „Jót s jól! Ebben áll a nagy titok!”

Kiemelt feladataink szilárd alapkészségek kialakítása (referenciaintézmény, hagyományos és új módszerek) fejlett kommunikációs képességek és viselkedéskultúra megalapozása (emelt szintű angol nyelvoktatás) társadalmi és természeti környezettel eleven kapcsolatban álló nevelés és oktatás (Töri túrák és Titkos küldetések, erdei iskola, nyári táborok) testi és lelki egészség karbantartása (sok sportág, bajnokságok, 24 órás sportnap, sítábor, bringatábor) továbbtanulási irány, illetve pályaorientáció (felvételi előkészítők magyarból és matematikából) az átlagos fejlődésmenettől való eltérő tanulókkal való foglalkozás (tehetséggondozás, felzárkóztatás)

Fejlesztés

Bolyai anyanyelvi verseny

Kolbászfesztivál

Életmód tábor

Jó gyakorlatok Témahetek Működő-együttműködő diákönkormányzat Töri túrák és Titkos küldetések Tanuló- és tevékenységközpontú oktatás az alsó tagozaton

Informatika hete

Angol nyelv hete

Zenei hét

Egészségnevelési hét

Pedagóguskompetenciák 1. Digitális bemutató Pedagóguskompetenciák 1. 2017.04.06. Szakmai feladatok Kompetencia alapú oktatás Erdei iskola

Pedagóguskompetenciák 3. Digitális bemutató Pedagóguskompetenciák 3. 2017.04.06. A tanulás támogatása Tanulást támogató környezet kialakítása IKT eszközök használata

Pedagóguskompetenciák (7.) Digitális bemutató 2017.04.06. Pedagóguskompetenciák (7.) Kommunikáció, szakmai együttműködés

Pedagóguskompetenciák 8. Digitális bemutató 2017.04.06. Pedagóguskompetenciák 8. Elkötelezettség és szakmai felelősségvállalás

Intézményfejlesztési célok Digitális bemutató 2017.04.06. Intézményfejlesztési célok Mindennapos testnevelés infrastrukturális feltételeinek megteremtése (tornaterem) Referencia-intézményi minősítés megszerzése (TÁMOP-3.1.7) Mentor(h)áló 2.0 projektben való részvétel A nevelőtestület felkészítése a PSZE és a PÉM intézményi feladataira

Digitális bemutató 2017.04.06. Köszönöm a figyelmet!