Üdvözöljük Karunkon!. „TUDÁS – JÖVŐ – SIKER” Amit ígérünk és teljesítünk is!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

Kommunikáció az egyetemen – I. konferencia
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Frissdiplomások Szemerszki Marianna Tanulási utak és képzési tervek a felsőoktatásban.
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Diplomát adó alapszakjaink:
Rólunk  Iskolánk 1972-ben alakult, szakterületünk az építészet széles skálája.  Oktatunk: kőműveseket, asztalosokat, épületlakatosokat, ácsokat, festőket,
Nyíregyházi Főiskola Pedagógusképző Kar.
Modern múzeum = modern könyvtár? május 14. Dr. Bereczki Ibolya Szabadtéri Néprajzi Múzeum
KARÁCSONYI KONCERT as év rendezvényei BeeSmarter
E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
Utcai és lakótelepi szociális munka
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Eötvös József Főiskola Baja Neveléstudományi Kar
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Kormányszóvivői tájékoztató Magyar Universitas Program Csatlakozás az Európai Felsőoktatási Térhez - Infrastruktúra-fejlesztési Program magántőke bevonásával.
Magyar Universitas Program A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja június 15.
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
Feladat- és hatáskörök  tanulmányi ügyek és érdekvédelem  sport- és kulturális programok  általános ügyintézés  hallgatói segítségnyújtás.
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
1 Kormányszóvivői tájékoztató Magyar Universitas Program június 16. A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja.
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
A kisebbségi (magyar) felsőoktatás kialakulása és perspektívái Szatmárnémetiben Készült a Debreceni Egyetem Nevelés – és Művelődéstudományi Doktori Program.
2007. március A TDK hete a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
Stratégiai dékánhelyettes önértékelése. Közreműködtem karunk oktatás-fejlesztési portfóliójának kialakításában. Feladatom ezen túl: az új szakok akkreditáltatása.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Műszaki és Közgazdaságtudományi Kar mkk. ejf
LEGYÉL TANÍTÓ!.
Az intézményi kapacitások hatásai az oktatásszervezésre Bakonyi László elnök, Oktatási Hivatal ZMNE október 28.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
P E D A G Ó G I A I K A R. Alapképzési (BA) s z a k o k Nappali tagozat SzakKöltségtérítésKépzési idő (félév) Andragógia Ft6 Gyógypedagógia 110.
Hallgatói létszámok. Jelentkezési arányok (2006) n Nappali tagozat: Keret: 40 fő Jelentkező: 164 fő (45) n Levelező tagozat: Keret: Jelentkező:
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar. Az Állam- és Jogtudományi Kar.
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
Nagycenk-Széchenyi kastély
FELVÉTELI 2015 SZIE-ABPK JÁSZBERÉNY.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Intézményi Férőhely Kiváltás program
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
Felvételi információk KREáld a jöv ő d! 1. KRE képzései: - Alapképzés - Osztatlan képzés - Felsőoktatási szakképzés - Mesterképzés - Szakirányú továbbképzés.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.
2008. június 16.foglalkozási rehabilitációs képzés1 Foglalkozási rehabilitációs képzés az ELTE GYFK-n ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar.
A Felsőoktatási Regisztrációs Központ és a felsőoktatás Bakonyi László, főigazgató.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Közösségszervezés BA.
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Pedagógiai és Kommunikációs Szakmai Kollégium
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
BME Mérnök informatikus alapszak
BME Villamosmérnök.
Mérnökinformatikus szak
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Agrár- és Gazdaságtudományi Kar
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Csecsemő- és kisgyermeknevelő Alapszak
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Előadás másolata:

Üdvözöljük Karunkon!

„TUDÁS – JÖVŐ – SIKER” Amit ígérünk és teljesítünk is!

Karunkon a képzés széles vertikuma megtalálható felsőfokú szakképzés (FSZ:„Csecsemő- és gyermeknevelő-gondozó), alapképzés (BA: Andragógia, Óvodapedagógus, Szociálpedagógia), mesterképzés (MA: Emberi erőforrás tanácsadó). (Tervezett a neveléstudományban és a szociálpedagógia területén is.) Így a továbbhaladás a karon belül biztosított, ill. előnyös feltételek mellett lehetséges közvetlenül az egyetem többi karán is.

"Tanulni éppen olyan szép, mint élni" (J.P. Jacobson) Karunkon igyekszünk a legjobb körülményeket biztosítani a hallgatók tanulmányaihoz, felnőtté válásuk legszebb éveihez. Nálunk a sokszínű elfoglaltság, a harmónia, a jókedv, a baráti, támogató légkör fokozza a tanulási kedvet.

A DE mérése az első évesek körében A jelentkezés befolyásolta: A DE jó színvonala Az oktatás színvonala Választás 63 % első helyen választotta szakját 85 % 1. helyen választotta a DE-t Előzetes információ szerint milyen intézménynek tartják a DE-t? A DE-nek jó hírneve van Az intézmény épületei színvonalasak A kollégium színvonalas Jó kulturális és sportolási lehetőségek vannak A szakmai gyakorlat színvonalas Az első éves hallgatók büszkék arra, hogy felvételt nyertek a DE-re

Oktatási épület A főiskola oktatási épülete még 1971-ben került átadásra, de az akkori állapotokhoz képest ma már jelentősen megváltozott: az udvaron szép park található, a tantermeket pedig az oktatás korszerűsödésének megfelelően átalakítottuk.

Belső udvar

Tanórák és szünet

Tanulmányi Osztály

Előadás és konzultáció

Főiskola Kiállítás a Parafa Galériában

Karunk közel hallgatója számára, magas technikai színvonalon berendezett termekben folyik az oktatás. Főiskola

A főiskola közel negyvenezer dokumentumot tartalmazó könyvtára nagy segítséget nyújt nappali és levelezős hallgatóink számára tanulmányi munkájukhoz, de emellett közművelődési és közkönyvtári feladatokat is ellát, szívesen fogadjuk itt a városból érkező kollégákat, érdeklődőket.. Kari könyvtár

Kollégium A főiskola kollégiuma 1996-ban épült fel, 220 férőhellyel rendelkezik. A hallgatók kényelmes, háromszemélyes szobákban laknak, a szobákhoz saját fürdőszoba tartozik, és rendelkezésükre állnak a kollégium szolgáltató helyiségei is, a konyha és étkező, a TV-szobák, klubok, stb.. A kollégiumban található ezenkívül a modern gépekkel felszerelt kondicionáló terem is, melyet a kollégium lakói térítésmentesen használhatnak

Kollégium

Nyaranta a kollégium idegenforgalmi szolgáltató egységként működik, sokan szállnak meg itt azok közül, akik felkeresik a Hajdúságot és Debrecent. A főiskolának saját konyhája van, ezért a kollégiummal együtt kitűnően alkalmas konferenciák megrendezésére, nagyobb rendezvények lebonyolítására is. Kollégium

Sportolás A hallgatók és vendégeink igénybe vehetik a főiskola sportcentrumát is, a fedett tornatermet és a szabadtéri, többfunkciós sportpályát, amelyek változatos lehetőségeket kínálnak a különféle sportágak versenyszerű és szabadidős gyakorlására, és bemutató foglalkozások tartására. A város uszodáját hetente egy alkalommal ingyen látogathatják.

Ludotéka A főiskola új kutatóbázisa a Ludotéka, ahol hallgatóink és oktatóink figyelemmel kísérhetik a hallgatók gyakorlatát, játszóházas foglalkozásokat tarthatnak, alkalmat nyújtva ezzel a különféle pedagógiai kutatásokhoz is. A létesítmény nagy szerepet játszik a főiskola kutatási tevékenységében, érdekes megfigyelésekre nyújt lehetőséget.

Intézményünk saját gyakorló óvodával rendelkezik. Az óvodában a város háromszáz gyermekével foglalkoznak a magas felkészültségű óvónők és a főiskolai hallgatók. Gyakorló óvoda

Az óvoda bekapcsolódik az intézményi kutatásokba és a továbbképzési feladatok ellátásába is. Óvónőink részt vesznek alternatív óvodai programok kidolgozásában és azok bevezetésében. Gyakorló óvoda

Csecsemő és gyermeknevelő- gondozó felsőfokú szakképzés

Diákélet A Hallgatói önkormányzat, a Diákjóléti bizottság és a Tudományos diákkör segít hallgatóinknak abban, hogy a diákélet maradandó élmény legyen a számukra.

Diákélet

Rendezvények Rendezvényeink mindig nagy sikereket érnek el : Művésztelep Gyereklíra-konferencia Gólyabál Kiskarácsony hangverseny

Diplomaosztó

Várjuk szeretettel ! VISZONT LÁTÁSRA!

A Debreceni Egyetem hallgatóinak esélyprogram vázlata Esély a kiegyensúlyozott életvitelre, közösség- szerveződésre Esély Munkavállalói esélyek növelése Esély a sikeres tanulmányokra Esély a jó döntésre, és a sikeres egyetemi beilleszkedésre

Esély a sikeres tanulmányokra A Debreceni Egyetem hallgatóinak esélyprogram vázlata

Esély a kiegyensúlyozott életvitelre, közösség- szerveződésre Esély Munkavállalói esélyek növelése Esély a sikeres tanulmányokra Esély a jó döntésre, és a sikeres egyetemi beilleszkedésre

Esély a jó döntésre, és a sikeres egyetemi beilleszkedésre A Debreceni Egyetem hallgatóinak esélyprogram vázlata

Esély a kiegyensúlyozott életvitelre, közösség- szerveződésre Esély Munkavállalói esélyek növelése Esély a sikeres tanulmányokra Esély a jó döntésre, és a sikeres egyetemi beilleszkedésre

Munkavállalói esélyek növelése A Debreceni Egyetem hallgatóinak esélyprogram vázlata

Esély a kiegyensúlyozott életvitelre, közösség- szerveződésre Esély Munkavállalói esélyek növelése Esély a sikeres tanulmányokra Esély a jó döntésre, és a sikeres egyetemi beilleszkedésre

Esély a kiegyensúlyozott életvitelre, közösségszerveződésre A Debreceni Egyetem hallgatóinak esélyprogram vázlata

Esély a kiegyensúlyozott életvitelre, közösség- szerveződésre Esély Munkavállalói esélyek növelése Esély a sikeres tanulmányokra Esély a jó döntésre, és a sikeres egyetemi beilleszkedésre