TÁMOP 3.1.4.-08/2-2009-0125 KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Györök Beáta - szakmai vezető, Gárdonyi Óvoda - Gárdonyi Tagóvoda
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
 Projekt menedzser: Nagy Sándorné  Projekt asszisztens: Dr. Csizmadia Péter  Pénzügyi vezető: Nogelyné Kulcsár  Mária  Szakmai vezetők: Odor Zsuzsanna.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni iskolánk részvételéről, feladatairól a TÁMOP /08/ „A kompetencia alapú oktatás.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax:
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
A kerettantervek fejlesztése
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
Újabb kalandba kezdünk …
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Gyakorlati tanácsok az intézményi dokumentumok kiegészítéséhez, módosításához a TÁMOP pályázati kiírás kritériumai alapján Csizmazia Sándorné Szakmai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Új Magyarország Fejlesztési Terv
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.

PROJEKTMENEDZSER: NYÁRINÉ SULYOK RENÁTA SZAKMAI VEZETŐ: PATONAI TIBORNÉ TÁMOP /

TARTALMI ELEMEK: - KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAGOK BEVEZETÉSE - KÖTELEZŐ: - SZÖVEGÉRTÉS-SZÖVEGALKOTÁS - MATEMATIKA

TÁMOP / SZÖVEGÉRTÉS: ERDEI LÁSZLÓNÉ 3. OSZTÁLY: 15 TANULÓ A NAGYNÉ DŐRY ANDREA 5. OSZTÁLY: 9 TANULÓ A

MATEMATIKA PATONAI TIBORNÉ 2. OSZTÁLY: 19 TANULÓ A MÁTÉ MELINDA 5. OSZTÁLY: 9 TANULÓ A TÁMOP /

VÁLASZTOTT: - INFORMATIKA TUBA LAJOSNÉ 6. OSZTÁLY: 10 FŐA 7. OSZTÁLY: 21 FŐA 8. OSZTÁLY: 9 FŐA

TÁMOP / KÖTELEZŐ KIEGÉSZÍTŐ ELEMEK MŰVELTSÉGTERÜLET TANTÁRGYI BONTÁS NÉLKÜLI OKTATÁSA: EMBER ÉS TERMÉSZET 7. OSZTÁLY FEKETE JENŐ: BIOLÓGIA, KÉMIA, FÖLDRAJZ HENCZ ÁKOS: TESTNEVELÉS MÁTÉ MELINDA: FIZIKA

TANTÁRGYTÖMBÖSÍTÉS TÖRTÉNELEM ÉS A MŰVÉSZETEK : 6. OSZTÁLY HADARÓNÉ PARRAG JUDIT: RAJZ, TECHNIKA LUKÁCSNÉ PINTÉR ANIKÓ: ÉNEK PATONAI TIBORNÉ: TÖRTÉNELEM TÁMOP /

MODULÁRIS OKTATÁS INFORMATIKA- KÖRNYEZETVÉDELEM: 8. OSZTÁLY TUBA LAJOSNÉ: INFORMATIKA TÁMOP /

SNI TANULÓK FEJLESZTÉSE TÁMOP /

INNOVÁCIÓ – BELSŐ INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉS: „TANULJUNK ÉLNI, GONDOLKODNI ZÖLDÜL „ - EGÉSZSÉGNEVELÉSI HÉT (témahét) - KÖRNYEZETVÉDELEM (projekthét) - CSALÁDI NAP - KISTÉRSÉGI KÖRNYEZETVÉDELMI VETÉLKEDŐ

TÁMOP / KÉPZÉSEK Erdei Lászlóné Máté Melinda Nagyné Dőry Andrea Patonai Tiborné Tuba Lajosné Jó gyakorlat: gyermeki kirekesztettség Jó gyakorlat: laptop program  kompetencia alapú programok alkalmazását támogató módszertani képzés (30 óra)  új tanulásszervezési eljárások, általános módszertani képzés (30 óra)  kooperatív tanulási technikák (30 óra)  drámapedagógia (30 óra)  tanuló megismerési technikák (30 óra)  tanulás tanítás (30 óra) 

ikt oktatásban történő alkalmazása (30 óra)  digitális tábla használata (30 óra)  menedzsment képzés:oktatásszervezé s(30 óra)  változásmenedzsment képzés (30 óra)  Erdei Lászlóné Máté Melinda Nagyné Dőry Andrea Patonai Tiborné Tuba Lajosné TÁMOP /

HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK: 17 FŐ 5 ÓRA/FŐ LOVAGLÁS SZÍNHÁZLÁTOGATÁS

TÁMOP / „Kezedbe teszem a Könyvet, hogy vezessen a sűrű ködben. Kezedbe teszem az átlátszó kristályt, hogy lásd a szépet, keresd a tisztát! Kezedbe teszem a gyertyalángot, világíts annak, aki bántott! Kezedbe teszem a szőtt takarót, takard be az árván fázót! Kezedbe teszem a fénylő kulcsot, hogy meleg legyen és várjon az otthon. Indulj hát, s hívd magaddal a gyerekeket, hogy kezükbe tehesd a szeretetet!” (Róth Márta)