„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

1 A gazdasági kultúra fejlesztésében mintaadó intézmény A kompetencia alapú nevelésben- oktatásban mintaadó intézmény Projektzáró rendezvény Referencia-intézmények.
Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
2010.május Galigerné Pártai Erika Kontaktus szakmai munkatárs
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
A Than mint referencia intézmény
Tantestületi felkészítő nap
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
REFERENCIA-INTÉZMÉNYEK MINŐSÍTÉSI ELJÁRÁSRENDJE
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Agria Media Eger, október
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.

TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi régiós koordinátor 2010.május 18.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv szerepe a referencia-intézménnyé válásban A referencia-intézményi minősítés feltétele az intézményi fejlesztési terv teljesítése Az intézményi fejlesztési terv megvalósításához a TÁMOP pályázat nyújt forrást Benyújtásának feltétele: eredményes részvétel a referencia-intézményi előminősítési eljáráson (pozitív előminősítési nyilatkozat csak az intézményi fejlesztési terv megfelelősége esetén adható ki)

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt A TÁMOP szakmai feladatterve I. Képzések, felkészítések II. Szakértői, tanácsadó támogató szolgáltatások III. Az intézmény belső szakmai közreműködőinek fejlesztési tevékenységei IV. Szakmai eszközfejlesztés

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt I. Képzések, felkészítések I.1.Alapmodulok 15 órás képzések: A referencia- intézményi működéshez szükséges szervezeti, oktatásszervezési, szolgáltatás-szervezési feltételrendszer kialakítása Hálózati együttműködések és kapcsolatok PR-tevékenységek és célirányos kommunikáció 30 órás akkreditált képzés: A referenciahelyi mentor-pedagógusok felkészítése

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt I. Képzések, felkészítések I.2. Alapmodulok felsőoktatási gyakorlóhelyi funkció vállalása esetén Intézményi csoport felkészülése felsőoktatási gyakorlóhely funkció vállalására (8 óra) A gyakorlatvezető mentor-pedagógusok felkészítése.(60 óra - akkreditált) I.3. Választható modul vezetők részére Vezetőképzés (30 óra - akkreditált)

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt I. Képzések, felkészítések I.3.Választható képzések pedagógusoknak 30 órás akkreditált képzések: Együttnevelés A kompetencia alapú nevelés-oktatás pedagógiája Korszerű oktatásszervezési, tanulásszervezési eljárások IKT kompetenciákat fejlesztő eszközrendszer alkalmazása 15 órás képzés: Felkészülés az iskolai adminisztrációs és ügyviteli szoftverek alkalmazására

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „Felmentések” Az intézmény a Fejlesztési terv adatlap elektronikus sablonja felületén megjelölheti azokat a kötelező elemeket, melyeket teljesítettnek értékel feladatellátási helye vonatkozásában. Ezt a sablon felületen rövid szöveges indoklással kiegészítenie, a helyszíni látogatáskor pedig részletesen dokumentálnia kell.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt II. Szakértői, tanácsadói támogató szolgáltatások Felkészülés a korszerű oktatásszervezési, tanulásszervezési eljárások alkalmazását támogató pedagógiai környezet elterjesztésére Referencia-intézményi szerephez szükséges fejlesztések támogatása A referencia-intézményként való működés kiépítésének támogatása Eljárásrendek, szakmai dokumentumok kidolgozásának és minőségbiztosításának támogatása óra/ 10 eFt

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt III.Az intézmény belső fejlesztési tevékenységei A referencia-intézményi tevékenységeket irányító team kialakítása Működési rend kidolgozása (hányszor, milyen rendben, milyen erőforrások biztosításával, felelősségi körök kialakításával fogadja az intézmény partnereit) Rendszeres szakmai tantestületi műhelyek forgatókönyvének kialakítása Eljárásrend kidolgozása a jó gyakorlatok átadására Értékelő lapok kialakítása, ill. ezek visszacsatolási eljárásrendjének kidolgozása ó / 400 e – 900 eFt

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt IV. Eszközbeszerzés Olyan eszközök beszerzése, melyek igazolhatóan a referencia- intézményi szolgáltatás ellátásához kapcsolódnak. E célra a teljes támogatási összeg legfeljebb 30%-a fordítható. A Ft-nál kisebb értékű beszerzéseknél nem kell árajánlatot kérni A Ft és Ft közötti értékű beszerzések esetén a pályázónak egy ajánlatot kell bekérnie Ft felett legalább három árajánlatot kell bekérni Amennyiben a pályázó a Kbt. szerint ajánlatkérőnek minősül, a Kbt. előírásai szerint kell eljárnia

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt További elszámolható költségek Projektmenedzsment 1fő projekt menedzser,1 fő pénzügyi vezető az összes projektköltség max. 10 %-a Egyéb szolgáltatások az összes projektköltség max. 3%-a Egyéb, a projekt végrehajtásával összefüggő költség az összes projektköltség max. 8%-a

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Tájékoztatási és adatszolgáltatási kötelezettség „Kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségei” című dokumentumban szereplő V. számú kommunikációs terv „Arculati Kézikönyvben” szereplő „C” plakát TÁMOP regionális koordinációs hálózat projektirodája a TÁMOP kiemelt projekt kedvezményezettje, az Educatio Nonprofit Kft. számára

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt További fontos tudnivalók Több, a minősítési eljárásba vont feladatellátási hely esetén mindegyikre vonatkozóan külön regisztrációt kell indítani, és tervet kell készíteni a referencia- intézményi minősítési eljárásban. A pályázatban az akkreditált továbbképzési és (nem akkreditált) felkészítési szolgáltatásokat kizárólag az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. által működtetett, kosar.educatio.hu honlapon található képzési listáról lehet kiválasztani.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt További fontos tudnivalók A pályázathoz csatolni szükséges a fenntartó nyilatkozatát, melyben egyrészt a projekt támogatásáról, másrészt arról a tényről nyilatkozik, hogy rendelkezik rá vonatkozó Közoktatási Esélyegyenlőségi Intézkedési Tervvel, a nevelőtestület hozzájárulásáról szóló nyilatkozatot (a szakmai véleményezés dokumentumát a Támogató a helyszíni ellenőrzés keretében megnézi).

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt További fontos tudnivalók A pályázónak együttműködési megállapodást kell kötnie a regionális hálózatkoordinációs központtal, amely szerint a pályázó intézmény minősített feladatellátási helye a projektzárást követően két évig hálózati tanulási feladatokat lát el, illetve referencia helyi szolgáltatásokat nyújt a régió többi nevelési-oktatási intézménye számára. A pályázónak vállalnia kell, hogy legalább öt évig referenciahelyként működik.

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi régiós koordinátor Köszönöm, hogy meghallgattak.