1 Business Intelligence Omegaglen Kft. EMI tréning EMI tréning Varga István

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Energy Efficient Solutions Kassai Ákos vezérigazgató.
Varga István
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Annak, aki vár, az idő minden ajtót kinyit. A ChinaCham Hungary Célja és feladata 1.Kétoldalú gazdasági kapcsolatok elősegítése. 2.Kkv-k támogatása.
BPR – Business Process Reengeneering
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Bemutatkozás H-7763 Egerág, Honvéd u /
ISTEN HOZOTT A MI VILÁGUNKBA!
Tudás, közösség, hatalom
Bári I. A tervezés és a folyamatok újraszabályozása.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
BCD Travel Hungary – Vista Utazási Iroda
A nemzetközi üzleti élet etikája
Vállalkozásgazdaságtan 1. előadás
A NEMZETGAZDASÁGOK VILÁGGAZDASÁGI SZEREPKÖRÉNEK VÁLTOZÁSA
Politikai folyamatok a bécsi kongresszus után
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
Négy vállalkozási alaptípus
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Logisztika bevezető elemek.
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA SGTVATI219BAL Dr. Szilágyi Tivadar
A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
Vezetői Információs Rendszer felépítése
VIR KK VIR Kompetencia Központ (BICC, Business Intelligence Competency Center) Hodász Attila – BDX Kft.
OKTATÁS, NEVELÉS, ÉLETHOSSZIGLANI TANULÁS SZÉKESFEHÉRVÁR, JANUÁR 15.
Az ellátási láncok biztonsága
a hidegháború korszaka és a hírszerzés
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Tudásmegosztás az üzleti döntések új korszakában
GAIUS JULIUS CAESAR Farkas Gyula.
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
CSR ALAPÚ MOTIVÁCIÓ ÉS BÉREZÉS I.A CSR FOGALMÁRÓL II.CSR ALAPÚ BÉREZÉS III.CSR ALAPÚ MOTIVÁCIÓ IV.CSR ALAPÚ GLOBÁLIS BÉRPOLITIKA MULTINACIONÁLIS VÁLLALATOKNÁL.
A békekötések után.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Megújuló gazdaságpolitika, megújuló energiaforrások Matolcsy György Magyar Gazdaságfejlesztési Intézet (mgfi) Nagykanizsa, 2007.október.12.
I.Díj ARCHIKO KFT. és LENGYEL ÉPÍTÉSZ MŰTEREM KFT.
Az információ és kommunikáció szerepe a vidéki területek fejlesztésében Katonáné dr. Kovács Judit A Magyar Agrárközgazdaságtudományi.
Az ősi tudomány Geodézia Készítette: Jakab Csaba Lóránd.
A BI mindenkié: önkiszolgáló üzleti intelligencia a gyakorlatban
Innovációs helyzetjelentés Kis Gergely. A K+F ráfordítások a GDP arányában* 2004 (százalék) Mit is mutatnak ezek a számok?
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
Cél – a biztonsági szempontokat is figyelembe vevő betekintés a vállalati adatokba a szervezet összes munkatársa számára, hogy optimális döntéseket hozhassanak,
1.3 A kis- és közepes vállalkozások sajátosságai
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
3. Technika és életvitel a kerettantervben
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar Nemzetközi Gazdálkodás Gulyásné Dr. Csekő Katalin egyetemi docens tanszékvezető.
Szombathelyi Péter operatív igazgató NNG Kft. Az együttműködés sikeres példája Információs Nap Izraelről március 10.
Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Dr Máthé Ákosné HR vezető tanácsadó Interim.
Nemzetközi kereskedelemfejlesztési lehetőségek Ázsiában European Business and Technology Centre EU-Japan Technology Center EU Korea Industrial Cooperation.
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Értékteremtő üzleti megoldások a BI segítségével
K&H a családi vállalatok bankja
Operatív menedzsment és versenyképesség
BPR – Business Process Reengeneering
Országos nagykereskedelmi menedzser
Kérdések a második zh-hoz
AZ IPARI FORRADALOM A 19.szászadban. GEORGE STEPHENSON.
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
A Reklámajándék.hu Kft. az IGC Global Promotions hazai képviselője
Hidegháború.
Az orosz kultúra klasszikus korszaka (18. – 19. század)
Előadás másolata:

1 Business Intelligence Omegaglen Kft. EMI tréning EMI tréning Varga István

2 „A több ezer mérföldes utazás is egyetlen lépéssel kezdődik.” Ősi Kínai közmondás

3 Háborúk, Trója, Nagy Sándor hadjáratai, Itáliai birodalom középkorban az államirányításba is bevonul a porosz bürokrácia kiépítette az infók beszerzésének csatornáit 1943 – orosz diplomácia, Mata Hari Hidegháborús korszak a technikát is segítségül hívta ( James Bond ) 80-as években a vállalati stratégia gondolkodás előtérbe kerülése üzletszerűsödés / céginformáció vállalkozások, magán nyomozó irodák tömegtermelés, K+F proaktív gondolkodása információs forradalom, dez/információ befolyásolás, lobby, gazdasági hírszerzés infofalók – eseménygyártók, kiszivárogtatók, megtévesztők világa A hírszerzés története

4 A hírszerzés ismerete és alkalmazása hozzátartozik a döntéshozás kultúrájához. Így a következőket tekintjük át az alábbiakban: Stratégiai hírszerzés Gazdasági hírszerzés Kémelhárítás Corporate private BI (hírszerzés) Az üzleti hírszerzés nemzetközi elfogadottsága