Miről lesz szó? e-ticketing

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, március 4. SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
Advertisements

Global Distribution System
2010. január 12-ére meghirdetett sztrájk alatt tervezett forgalomlebonyolítás.
Radó Krisztián1, Varga Kálmán1, Schunk János2
IP kamerás videó megfigyelő rendszer
a magyar- ukrán kapcsolatban
Logisztikát támogató IT megoldásaink
Adatmenedzsment és kontrolling. ADAT Adott folyamat pillanatnyi állapotának jellemzője, mely önmagában nem értékeli az adott folyamatot.  Mennyi?130.
„Egy hálóban webezünk!” - a reformok informatikai kihívásai
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Informatikai fejlemények a kormányhivatalban
A HM EI RT Elektronikai Igazgatóság által kifejlesztett GPS rendszerek alkalmazása repterek forgalom irányítására
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Workshop az elektronikus viteldíjrendszer közlekedési alkalmazásáról Budapest, december 5. Előadó: Saslics Elemér vezérigazgató Volán Egyesülés A.
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
A Pannon Volán ZRt. szolgáltatási színvonalának fejlesztése komplex közlekedésinformatikai megoldásokkal Udvardi Péter.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
A kritikus infrastruktúra védelem nemzetközi háttere és a magyar nemzeti program kialakítása, az ebből fakadó szakmai feladatok Balatonföldvár, március.
Elektronikus viteldíjrendszer alkalmazása a közlekedésben Workshop Az Alba Volán Zrt.-nél működő chip-kártyás bérletrendszer tapasztalatai Készítette:
Mekkora lehet egy hálózat?
Informatikai megoldások egy kézből
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
Volán Egyesülés
Elektronikus vezetési karton
Az egészségügy finanszírozásának informatikája
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
1Kőszeg, december 12. Ellenőrzés, kifizetés folyamata Szabó András.
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment IV. Modul A kultúra gazdaságtana.
A vállalkozás aktuális kérdései II. félév
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Infokommunikáció (ICT) - Hatékonyság - Reform Kerekes József (MSc, MBA)
A vasúti ágazatot érintő aktuális szabályozási feladatok
MÁV Zrt. Pályavasúti Üzletág
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
Szolgáltatási tevékenység controllingja Az outsourcing, mint értékteremtő folyamat.
Időszerű informatikai kérdések
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
Gazdaságinformatika és vezetői információs rendszer
WEBBASE - GPS alapú elektronikus menetlevél
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
Készítette: Tóth Barnabás GYSEV Kontrolling
Controlling a gyakorlatban
Újabb lépés az „e közigazgatás” jegyében: KÖKIR
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. gazdálkodási és elszámolási rendszere
SZTIR Projekt Szaktanácsadási Tartalomszolgáltató Információs Rendszer
FUTÁR projekt – célok és eszközök
Intelligens közlekedési rendszerek az ÁAK zrt. hálózatán Jákli Zoltán hálózatkezelési igazgató 37. Útügyi Napok, Sopron, szeptember 9-10.
Az AUDI informatikai motorja
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
1 AZ IKTA-2000 projektjeinek szakmai bemutatója IKTA-144/2000 projekt november 28.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
N E M Z E T I A U D I O V I Z U Á L I S A R C H Í V U M NAVA project BudapestI Műszaki Egyetem Informatikai és Hírközlési Minisztérium NAVA 2005.
A SEMMELWEIS EGYETEM és az ISH Kft. tisztelettel köszönti az átadás résztvevőit 2006 JANUÁR 31.
A Zöld Kaposvár program a helyi közösségi közlekedésben.
Előadó: Kovács Gábor DocuScan Kft. Nagymennyiségű dokumentum feldolgozása a gyakorlatban.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
Előadó: Kozák Tamás A ternioltól az e-Ticket rendszerig - A magyar vasút jegyértékesítési rendszere Széchenyi István Egyetem Közlekedési Tanszék Szabó.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Teljesítménykontrolling
Társaságunk együttműködik a Volánbusz Zrt-vel és a MÁV Start Zrt-vel
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
BKK AFC Projekt Státuszriport
Domain: isp.hu IB Rt. Domain: ir.hu /24 R2 R3 R1 R4
Előadás másolata:

Verfasser · weitere Angaben Thema der Präsentation · Datum VOLÁNBUSZ Rt. e-ticketing Dr. Klár András szervezési és informatikai irodavezető Volánbusz Rt. 2006. december 05. Storyline: Vision, Mission & Strategie •Neuausrichtung Deutsche Telekom AG •Leistungsversprechen und Neuausrichtung T-Systems •Geschäftsanforderungen und abgeleitete ICT-Strategie sowie Positionierung von T-Systems Execution & Proof • aus den drei Wertetreibern abgeleiteter Kundennutzen des T-Systems-Portfolios • E&P belegt an sechs erfolgreichen Kundenbeispielen zu den drei Wertetreibern Portfolio-Darstellung •Focus Solutions auf der Basis der Wertetreiber •Darstellung der T-Systems-Kernkompetenzen •Ableitung des „Go-to-market“-Modells aus Kundensicht Facts & Figures • Globale IT- und TK-Ressourcen • Globale Delivery-Fähigkeit •T-Systems-Ranking  • intern ( Mitarbeiter) und extern (Partnering) Externe Bestätigung durch Marktanalysten • Bewertung der Strategie und Leistungsfähigkeit Back-up •Interne Struktur und Führungsmannschaft •T-Systems im Überblick •Kundenbeispiele detaillierter

Miről lesz szó? e-ticketing Jelenlegi helyzet Alapvető elvárások Technológia Kapcsolat az IIR-rel Ütemezés Feltételek

Jelenlegi helyzet I. e-ticketing Járművek száma: kb. 1000 Jegy és bérletvásárlási módok: Elővétel: Jegy és bérletpénztár Jegykiadó automata Internet Járművön – jegykiadó készülékkel Emke 622 db Prodata 271 db

Jelenlegi helyzet II. e-ticketing Túl magas a járművezetői jegy és bérlet eladás aránya Pénzkezelés Veszteségidő a forgalomban Bonyolult ellenőrzési eljárások

Alapvető elvárások e-ticketing Megfelelő jegy és bérlet ellátás az utasok számára Járművön a pénzkezelés megszüntetése Egyszerű kezelhetőség az utasok számára Egyszerű és gyors ellenőrizhetőség Elektronikus, zárt elszámolási rendszer Forgalmi, utas és pénzügyi controlling információk Elektra Hungaria kompatibilitás Integráció az IIR-rel

Technológiai irány I. e-ticketing Forgalmi technológia Egyutas rendszer – felszállás csak az első ajtónál Leszállás a többi ajtónál Kártya kezelés (Check in/out) Kártya technológia Érintés mentes kezelés - járművön Előre fizetett (Pre paid) kártya Tartós (plasztik) és egyszeri (papír) hordozó Ön és ellenőri ellenőrzés lehetősége

Technológiai irány II. e-ticketing Adatfeldolgozás Forgalmi és menetdíjadatok megadása Adatátvétel a jármű készülékről Kártya adatok feldolgozása Forgalmi adatok feldolgozása Elszámolási algoritmusok Inicializáló helyek Kártya értékesítés Elosztó hálózat Kártyafeltöltési eljárások

VOLÁNBUSZ Rt. - IIR rendszer I. e-ticketing TRAFFIC alrendszer: Menetrend és forda tervezés Vezénylés és teljesítmény elszámolás Menetdíjbevétel elszámolás SAP alrendszer: Pénzügyi modulok: FI, FI-AA, TR-CM, SD, CO Logisztikai modulok: MM, PM Humánügy: HR Ingatlan gazdálkodás: RE

VOLÁNBUSZ Rt. - IIR rendszer II. e-ticketing KONTOR alrendszer: Ügyirat kezelés Dokumentum menedzsment IT infrastruktúra: Adatközpont – TSH MW szerver központ – VBRT (Népliget) 23 telephely – WAN kapcsolattal Több mint 400 munkaállomás

Feltételek, kapcsolatok e-ticketing GKM irányelvek Finanszírozás Üzemeltetés Elszámolási rendszer és feldolgozó központ Kapcsolatok: Volán társaságok BKV Rt. MÁV Rt.

További információ: andras.klar@volanbusz.hu Verfasser · weitere Angaben Thema der Präsentation · Datum Köszönöm a figyelmet! Storyline:  •Neuausrichtung Deutsche Telekom AG •Leistungsversprechen und Neuausrichtung T-Systems •Geschäftsanforderungen und abgeleitete ICT-Strategie sowie Positionierung von T-Systems  • aus den drei Wertetreibern abgeleiteter Kundennutzen des T-Systems-Portfolios • E&P belegt an sechs erfolgreichen Kundenbeispielen zu den drei Wertetreibern  •Focus Solutions auf der Basis der Wertetreiber •Darstellung der T-Systems-Kernkompetenzen •Ableitung des „Go-to-market“-Modells aus Kundensicht  • Globale IT- und TK-Ressourcen • Globale Delivery-Fähigkeit •T-Systems-Ranking  • intern ( Mitarbeiter) und extern (Partnering)  • Bewertung der Strategie und Leistungsfähigkeit  •Interne Struktur und Führungsmannschaft •T-Systems im Überblick •Kundenbeispiele detaillierter További információ: andras.klar@volanbusz.hu