Www.uzletihirszerzes.hu >> www.esemenymenedzser.hu >> www.rendezvenyvilag.hu >> www.ogh.hu >> Kézben tartott üzleti hírszerzők? 2007. május 8. Orbán Róbert.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

A marketing fejlődése és szerepe
Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
A Nemzeti Fejlesztési Terv Logisztika a gyakorlatban Nemzetközi Szakkiállítás Szeptember 12. Jobbágy Valér Nemzeti Fejlesztési Terv és EU Támogatások.
Versenyelemzés 8.fejezet.
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Alapfogalmak.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Szolgáltatásaink CégalapításHR folyamatokPályázatírás KönyvelésTréning Mindent a szakértő kezébe!!!
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing piac tartalma
, Gödri István Vállalati versenyképesség A Folyamatos jobbítás kultúrája 2008 június 27 Eger.
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Kérdések a második zh-hoz
Projektek monitorozása. Elvek és módszerek
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Termelésmenedzsment Production Management
Sponsorare necesse est
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
A lánc menti együttműködés és az innováció: a képességek és a meghatározó szakértelem kombinálása dr. Sebők András Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft.
Munkavédelem és controlling
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A befektetőbarát önkormányzat 2011 szeptember 23. Lunk Tamás.
Termék & Márka Kopcsay László.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Zsembery Levente vezérigazgató
Pénzügyi-számviteli mutatók
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Vállalati stratégia március március március 28.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Vállalkozásmenedzsment I.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
2/18/2018 Marketingterv Név.
Kérdések a második zh-hoz
Vállalati terv bemutató
Üzleti terv bemutatása
A marketinginformációs rendszer
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Cégnév Üzleti terv.
Előadás másolata:

>> >> >> >> Kézben tartott üzleti hírszerzők? május 8. Orbán Róbert ügyvezető igazagtó O|G|H - Open Gates Hungary Kft.

>> >> >> >> 1/ Versenypiaci hírszerzés – kockázatok és mellékhatások 2/ Kézben tartott üzleti hírszerzők?! 3/ Jövőkép

>> >> >> >> Lehetőség vagy fenyegetettség? Üzleti hírszerzés konferenciasorozat Eseménymarketing >> sajtó, PR >> hírügynökség >> online média

>> >> >> >> Mi van a virtuális világ mögött? A monitoron x 768 – as felbontásban nem érvényesül azonnal a piaci erőfölény! Az online marketing szerepe ezért erősödik, DE…

>> >> >> >> Reputation management > Reputation defender >> Szakértő születik >> Mennyire valós vagy kreált az imázs? >> Szóbeszéd marketing, városi legenda >> Googlizás: a virtuális valóságban a „büntetett” előélet nem törölhető ki! Vagy mégis...?

>> >> >> >> Versenypiaci hírszerzés: erősödő verseny, erősödő kereslet Házon belül, vagy kívül – Kell egy csapat? Mikor érdemes alkalmazni?

>> >> >> >> Olyan „fenyegetések” hatására, mikor azonos piacon több szereplõ viszonylag azonos feltételekkel, azonos profillal fejti ki tevékenységét és célozza meg a vásárlókat a piacra több külföldi tulajdonú, tõkeerõs vállalat kerü, akik erõ pozíciójából igyekeznek megszerezni a vevõket. A versenyképesség megõrzéséhez nélkülözhetetlenné válik a termékek tulajdonságaira vonatkozó információ, vagy az azt elõállító társaságok kapacitásáról, terveirõl, humán erõforrásáról keletkezõ adatok ismerete. Az adott piacon szereplõ versenytársak tulajdonosi körében, döntéshozó testületeiben olyan személycserék zajlanak, melyek elõrevetítik a változásokat.

>> >> >> >> A versenytárs munkaerõ-felvételt hirdet, és olyan kompetenciákat jelöl meg, melyek egy termékfejlesztésre vagy -átalakításra utalnak. A konkurens cég részérõl behatolási kísérletet tapasztalunk a humán erõforrás útján.

>> >> >> >> Stratégiai tervezés - Vállalati fúziók, felvásárlások - A versenypiaci hírszerzés képes a döntéshozó számára adatokat, információkat szolgáltatni arra vonatkozóan, hogy ténylegesen mennyire vonzó a célba vett társaság, ott milyen átalakítások szükségesek a piaci versenyhelyzet megalapozottságához. Átalakítás, privatizáció - A megszerzett információk rámutatnak a működő és a hibás folyamatokra. Segítséget nyújtanak a valós érték megállapítására. Új piacon történő megjelenés - A megszerzett versenypiaci információk részletes elemzést adnak a felhasználó részére a környezetben muködő piaci szereplőkről, termékeik értékéről és az új piaci szereplő megjelenése esetén a régiek várható fenyegetéseiről. Rámutatnak a lehetőségekre.

>> >> >> >> Marketingtervezés - Azokra a tényekre mutathat rá, hogy a felhasználó fogyasztók körében a versenytársak termékei miért vezettek sikerre vagy sikertelenségre. Információ forrása lehet új termékek, ötletek előállításának. HR-stratégia tervezése, munkaerő felvétel - A versenytárs döntéshozóinak, vezetésének és munkaerőhelyzetének folyamatos elemzése, felvételeinek elbocsátásainak figyelemmel kísérése, információkat adhat saját tervezésünk megalapozottságához, vagy forrásokat jelenthet a versenytárs aktuális terveiről. Árképzés - A CI projektek lehetőséget kínálnak, hogy a felhasználó egy lépéssel mindig megelőzze a konkurens aktuális árképzését, mind a futamidő és a kondíciók, mind a tényleges bruttó árak tekintetében. Információkat adhat a versenytárs költésstruktúrájáról.

>> >> >> >> Értékesítés - Elemzéseket ad a versenytárs értékesítési stratégiájáról, az értékesítési munkatársak képzettségéről, felkészültségéről, a kiválasztásuk módjáról és személyiségükről. Tervezhetővé teszi a felhasználó számára egy jobb, ütőképesebb értékesítési csapat kialakítását. A CI-projekteket az esetek többségében külső, erre szakosodott társaságok végzik, amelyeknek tapasztalatuk van a kockázatelemzésben, az üzleti folyamatok elemzésében és adatbázisaik, kapcsolataik, infrastruktúrájuk lehetővé teszi a releváns adatok megszerzését, melyek átalakításával információt biztosítanak a döntéshozók számára a versenykörnyezetről, amelyek megalapozzák a felhasználó stratégiai, operatív terveit.

>> >> >> >> Fontos területek: Mit rejtenek az internetes látogatottsági statisztikák? – Információgyűjtés az internetről

>> >> >> >> Fontos területek: A panaszláda kincsei – az ügyfelektől származó információ visszaforgatása

>> >> >> >> Fontos területek: Krízismenedzsment és –kommunikáció, avagy: nincsen tövis rózsa nélkül (offenzív és deffenzív)

>> >> >> >> Fontos területek: Ezt sem mi találtuk ki! – Nyílt innováció

>> >> >> >> Fontos területek: Marketing a sorok között – Információ, szövegelemzés és diskurzuskutatás + Online bepillantás a vásárló/konkurens érzelmi agyába

>> >> >> >> „Pénzre váltott keresőidő” információból tudás „Lógok a szeren” Információbróker + telefon + internet = versenypiaci előny

>> >> >> >> Barát vagy ellenség ?

>> >> >> >> RFID = Good idea ? Mindenkit és mindent azonosítani…

>> >> >> >> Készpénznélküli világ = maximális (marketing)információs lefedettség

>> >> >> >> 2015-re kártya és pénz nélküli társadalom várható: Orwelltől a Jelenésekig „Azt is teszi mindenkivel, kicsinyekkel és nagyokkal, gazdagokkal és szegényekkel, szabadokkal és szolgákkal, hogy az ő jobb kezökre vagy a homlokukra bélyeget tegyenek; És hogy senki se vehessen, se el ne adhasson semmit, hanem csak kin a fenevad bélyege van, vagy neve, vagy nevének száma. „ (Jelenések 13,16.17)

>> >> >> >> Köszönöm a figyelmet ! Üzleti hírszerzés portál