Újabb kalandba kezdünk …

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
„Ezt egy életen át kell játszani”
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
T I O K Térségi Iskola- és Óvodafejlesztő Központok a kompetencia-alapú tanítási- tanulási programok elterjesztése érdekében.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Gyakorlati tanácsok az intézményi dokumentumok kiegészítéséhez, módosításához a TÁMOP pályázati kiírás kritériumai alapján Csizmazia Sándorné Szakmai.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Tartalmi szabályozók változásai a közoktatásban Reményi Zoltán Budapest
Tájékoztató 10. osztályosoknak Az érettségi vizsga Kötelező tárgyak: magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv + 1 választott tárgy.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Barcsák Marianna - KPSZTI
TÁMOP / Ütemezés.
Gimnáziumi statisztika
Előadás másolata:

Újabb kalandba kezdünk … TÁMOP - BDG’2009 Újabb kalandba kezdünk …

„Jóval azelőtt kezdj el kutat ásni, mielőtt szomjas lennél!” Mottó „Jóval azelőtt kezdj el kutat ásni, mielőtt szomjas lennél!” () (kínai közmondás)

Mit szeretnénk megvalósítani? Elsősorban a saját elképzeléseinket! Ezt nagyon lelkesen! Másodsorban is a saját elképzeléseinket! Ezt is nagyon lelkesen! Harmadsorban is a saját elképzeléseinket! Ezen túlmenően a kötelező minimumot, amelyet elvárnak tőlünk! Ezt korrekten.

Saját elképzeléseink A közösségi tehetséggondozás megújítása Tagozatos rendszerben A megváltozott világhoz alkalmazkodva Igényesen

Hogyan? A tananyag tartalmának megújítása Nem tagozatos, nem érettségi tárgyaknál – NAT Nem Tagozatos érettségi tárgyaknál – NAT+Érettségi követelmények Tagozatos tantárgyaknál - elmélyült tanulmányok! Kevesebbet tanítsunk, de azt mélyebben, alaposabban!

Hogyan? (folytatás) Új tartalmak és régi tartalmak új hangsúlyokkal: Modulokat tartalmuknak megfelelő hangsúllyal Környezeti nevelés Egészséges életmódra nevelés – sport Érzelmi nevelés – művészetek – EQ fejlesztés Szociális kompetencia fejlesztés, közösségi nevelés

Hogyan? (2. folytatás) Új módszerek, technológiák átvétele Kooperatív tanulás Projekt oktatás Informatikai eszközök hatékony használata

TÁMOP Két elem: HEFOP Saját innováció

TÁMOP HEFOP 1 Ki Utassy Katalin kompetencia terület matematika osztály 10. B képzések: projektoktatás a tanórán tanulás tanulása IKT

TÁMOP HEFOP 2 Ki Weinpel László kompetencia terület matematika osztály 9. B képzések: műveltségterület oktatása kooperatív tanulás IKT

TÁMOP HEFOP 3 Ki: Dr. Penyigei Erzsébet életpálya építés osztály: kompetencia terület: életpálya építés osztály: 11. B képzések: tantárgytömbösített oktatás tevékenységközpontú pedagógiák IKT

TÁMOP HEFOP 4 Ki: Dibusz Anikó kompetencia terület: idegen nyelv osztály: 10.D képzések: projektoktatás a tanórán kooperatív tanulás IKT

TÁMOP HEFOP 5 Ki: Simon Anna kompetencia terület: szövegértés osztály: képzések: projektoktatás a tanórán kooperatív tanulás IKT

TÁMOP HEFOP 6 Ki: Hegyi Mónika kompetencia terület: életpálya építés osztály: 10. A képzések: műveltségterület oktatása drámapedagógia IKT

TÁMOP HEFOP 7 SNI képzés – 60 óra Dr. Hauptné Rákosfalvy Ildikó Dr. Tischlerné Szabó Csilla

TÁMOP Saját innováció 1 Jó gyakorlat átvétele: Tehetséggondozás Szociális kompetencia-fejlesztés Tudományos diákmunka Jó gyakorlat átvétele: Duino Amerikai Iskola - Nagykovácsi ?

TÁMOP Saját innováció 2 Témahét ? Projekt munka Tudományos diákmunka Epochális oktatás 9. A fizika-kémia (?) Nem tantárgyi keretben folyó kompetenciafejlesztés Szociális kompetenciafejlesztés (CAS)

Kalandra fel! Köszönöm a figyelmet!