Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kovácsné Kerepesi Márta felülvizsgálati referens
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Katolikus Pedagógiai Szervezési és Továbbképzési Intézet
„A megye szerepe a parlagfű elleni mozgalomban” Tájékoztató a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat által kezdeményezett Megyei Parlagfű-mentesítési.
Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete
TISZATÉR LEADER EGYESÜLET célterületei és eljárásrend 2011.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
Értékelés a közoktatásban
Esélyegyenlőség Integráció A települési és intézményi közoktatási intézkedési tervek elkészítésének szükségessége Tájékoztató nap Budapest, május.
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Pannónia Kincse LEADER Egyesület május 21. Pannonhalma A mikrovállalkozások létrehozására és fejlesztésére nyújtandó támogatások részletes feltételeiről.
Az intézményi férőhely kiváltás program jelenlegi helyzete
Szakképzési szakértők szakképzési változásokra való felkészítése A szakképzési megállapodás és a szakmaszerkezeti döntés Helyszín dátum Nemzeti Fejlesztési.
Akkreditált intézmények és programok ellenőrzése Jókai István a FAT elnöke.
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
375/2007. (XII. 23.) Korm. rendelet a kisebbségi önkormányzatoknak a központi költségvetésből nyújtott feladatarányos támogatások feltételrendszeréről.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Méltányossági elvek a közoktatásban
A pályáztatási eljárás általános bemutatása, kiemelt projektek Czégér Zsuzsanna főosztályvezető KvVM FI KEOP KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZET Székesfehérvár 2007.április.
1 A KIFIZETÉSEK ÉS PÉNZÜGYI ELLENŐRZÉSEK FOLYAMATA A KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZETNÉL.
Világ – Nyelv, az idegennyelv-tudás fejlesztésének kormányprogramja. FPN Budapest, 2004.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Az OKJ bevezetésének, a szakmai vizsgáztatásnak jogszabályi háttere.
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Budapest, december 9. 1 A könyvvizsgálói közfelügyelet szerepe és a Közfelügyeleti Bizottság tevékenysége ben Fekete Imréné.
XVII. Országos Könyvvizsgálói Konferencia Balatonalmádi, szeptember
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Aktualitások, változások, újdonságok az agrár-szakképzésben Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium VIDÉKFEJLESZTÉSI, KÉPZÉSI ÉS SZAKTANÁCSADÁSI.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
Teljesítményértékelés a pedagógiai intézményekben
A nagyvárosi intézményhálózat működtetése
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
1 Közép-magyarországi Operatív Program Közoktatási intézmények beruházásainak támogatása KMOP ADMINISZTRATÍV TUDNIVALÓK.
A sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos változások Dömötör Monika, gyógypedagógiai tanár szeptember 8.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
A költségvetési tervezés megbízhatóságához és megalapozottságához szükséges belső kontrollok kialakítása és működtetése Összeállította: Kiss Péter pénzügyi.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Szakképzési dokumentumok
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések támogatása, valamint az integrációs rendszerben részt vevő intézményekben dolgozó pedagógusok anyagi támogatása.
A FELNŐTTKÉPZÉSI TEVÉKENYSÉG FOLYTATÁSÁNAK ENGEDÉLYEZÉSE 2013
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
BEVEZETŐ.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
2014. november Rendek Tímea
Könyvtári fejlesztési koncepció a községekben, megvalósítási lehetőségek Dr. Kenyéri Katalin NKÖM Könyvtári Főosztálya 2005.
Zöld Beruházási Rendszer Klímabarát Otthon Panel Alprogram pályázat a szén-dioxid –kvóta bevételekből Március 10. Legény Árpád Projektmenedzser-asszisztens.
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
A többcélú kistérségi társulás finanszírozási gyakorlata Debrecen, Megyeháza-Árpád terem.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Szakál Ferenc Pál. 20/2012 (VIII.31.) EMMI rendelet.
AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE
Pályázati információs nap Június 15.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Dr. Németh Lajos Oktatási Jogok Biztosának Hivatala
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Közoktatási alapismeretek
KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Előadás másolata:

Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, 2009. április 29. A KOMPETENCIAMÉRÉSEK EREDMÉNYEINEK JAVÍTÁSÁT SZOLGÁLÓ PÁLYÁZATI LEHETŐSÉG ÉS A TELJESÍTMÉNY MOTIVÁCIÓS PÁLYÁZATI ALAP Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, 2009. április 29.

VÁZLAT Minőségbiztosítás, mérés, értékelés, ellenőrzés támogatása Teljesítmény motivációs pályázati alap Jogszabály Igénylésre jogosult Támogatási cél Célcsoport, pályázati feltétel Mire lehet pályázni? Beadandó dokumentáció Beadási határidő

KÖZÖS JOGSZABÁLYI HÁTTÉR A Magyar Köztársaság 2009. évi költségvetéséről szóló 2008. évi CII. törvény 5. számú melléklet 17. b) és c) pontja 17/2009. OKM (IV. 2.) rendelet a minőségbiztosítás, mérés, értékelés, ellenőrzés támogatása és a teljesítmény motivációs pályázati alap igénylésének, döntési rendszerének, folyósításának, elszámolásának és ellenőrzésének részletes szabályairól

KÖZÖS IGÉNYLÉSRE JOGOSULT Helyi önkormányzat Közoktatási feladatot ellátó Nem állami intézmény fenntartója Központi költségvetési szervként működő felsőoktatási intézmények

KOMPETENCIAMÉRÉS TÁMOGATÁSI CÉL PEDAGÓGIAI FEJLESZTÉSI TEVÉKENYSÉG INTÉZMÉNYÉRTÉKELÉS ÉS -ELLENŐRZÉS Alap: országos mérés-értékelés intézményi mérési-értékelési eredmények feldolgozása, értékelése, elemzése

KOMPETENCIAMÉRÉS CÉLCSOPORT „szignifikánsan javuló” „új induló, elmaradó” „nem javuló” „jó gyakorlat”

KOMPETENCIAMÉRÉS „SZIGNIFIKÁNSAN JAVULÓ” CÉLCSOPORT 2007. és/vagy 2008. évben támogatott 2008. évi mérési eredmények szignifikánsan javultak legalább egy képességterületen telephelyeik több mint 50%-ában 8., illetve 10. évfolyamon MIRE LEHETETT PÁLYÁZNI? Továbbképzés, saját program akkreditálása, kiemelt munkavégzésért járó kereset-kiegészítés és járulékai BEADÁSI HATÁRIDŐ 2009. április 17.

KOMPETENCIAMÉRÉS „NEM JAVULÓ” CÉLCSOPORT 2007. és/vagy 2008. évben támogatott 2008. évi mérési eredmények 6. vagy 8., illetve 10. évfolyamon legalább egy képességterületen az intézmény telephelyeinek több mint 50%-ában a 400 pontos határérték alatti MIRE LEHET PÁLYÁZNI? Komplex intézkedési terv BEADÁSI HATÁRIDŐ 2009. április 30.

KOMPETENCIAMÉRÉS „JÓ GYAKORLAT” CÉLCSOPORT Még nem kaptak támogatást Intézményi mérési eredményeket elemezték Átdolgozták a PP-t, IMIP-et Intézményfejlesztési programmal rendelkeznek MIRE LEHET PÁLYÁZNI? Kiemelt munkavégzésért járó kereset-kiegészítés és járulékai 400 000 Ft/intézmény BEADÁSI HATÁRIDŐ 2009. április 30.

KOMPETENCIAMÉRÉS „ÚJ INDULÓ, ELMARADÓ” CÉLCSOPORT Támogatásban még nem részesültek Legalább egy képességterületen 6. és 8. évfolyamon az országos átlag alatt Középiskolában a 10. évfolyamon legalább egy képességterületen az országos átlag alatt

KOMPETENCIAMÉRÉS „ÚJ INDULÓ, ELMARADÓ” 1. MIRE LEHET PÁLYÁZNI? KOMPLEX ISKOLAFEJLESZTÉSI CSOMAG Az iskolajelentés elemzése Intézkedési terv (HHH is) 30 órás akkreditált pedagógus továbbképzés Adatelemzést támogató szakmai-módszertani felkészítés

KOMPETENCIAMÉRÉS „ÚJ INDULÓ, ELMARADÓ” 2. MIRE LEHET PÁLYÁZNI? Szakértői megbízási díj Kiemelt munkavégzésért járó kereset-kiegészítés és járulékai Továbbképzési díj max. 80%-a Adatelemzést támogató szakmai-módszertani felkészítés 100%-a

KOMPETENCIAMÉRÉS „ÚJ INDULÓ, ELMARADÓ” BEADANDÓ DOKUMENTUMOK Komplex intézményfejlesztési csomag PP, tantervek átdolgozási koncepciója Nevelőtestületi jegyzőkönyvek Ütemterv IMIP (Közreműködő szakértő neve, igazolvány száma) 1., 2/b., 7. számú mellékletek adatlapjai BEADÁSI HATÁRIDŐ: 2009. MÁJUS 29.

TELJESÍTMÉNY MOTIVÁCIÓS ALAP PÁLYÁZATI FELTÉTEL IMIP Hatályos jogszabályok szerint átdolgozott /Kt. 40.§ (11), Kjt. 8.§ (1-3)/ Szülői szervezet által véleményezett Önkormányzati testület által elfogadott, értékelt Teljesítményértékelési rendszer (pedagógus vagy alkalmazotti) működik az önértékelési rendszer részeként ÖMIP

TELJESÍTMÉNY MOTIVÁCIÓS ALAP MIRE LEHET PÁLYÁZNI? MEDDIG? Kiemelt munkavégzésért járó kereset-kiegészítés és járulékai Beadási határidő: 2009. május 15.

TELJESÍTMÉNY MOTIVÁCIÓS ALAP CÉLCSOPORT a) Támogatott minősítés: kiváló, jól megfelelt b) Támogatott minősítés: jól megfelelt, megfelelt c) Nem támogatott d) Nem pályázott

TELJESÍTMÉNY MOTIVÁIÓS ALAP BEADANDÓ DOKUMENTUMOK a) Támogatott; kiválóan, jól megfelelt 1. sz. melléklet adatlapja 4/a-4/c melléklet adatlapja 7. sz. melléklet nyilatkozata 8. sz. melléklet nyilatkozata

TELJESÍTMÉNY MOTIVÁCIÓS ALAP BEADANDÓ DOKUMENTUMOK b) Támogatott; jól megfelelt, megfelelt 1. sz. melléklet adatlapja 4/a-4/c melléklet adatlapja 7. sz. melléklet nyilatkozata 8. sz. melléklet nyilatkozata IMIP: teljesítményértékelési rendszer (szempont, Kt. 40.§ (11) bekezdés, eljárásrend, indikátorok, éves értékelés dokumentációja, beszámoló a fejlesztésről)

TELJESÍTMÉNY MOTIVÁCIÓS ALAP BEADANDÓ DOKUMENTUMOK(1) c) Nem támogatott; d) Nem pályázott 1. sz. melléklet adatlapja 4/a-4/c melléklet adatlapja 6. sz. melléklet nyilatkozata 7. sz. melléklet nyilatkozata 8. sz. melléklet nyilatkozata

TELJESÍTMÉNY MOTIVÁCIÓS ALAP BEADANDÓ DOKUMENTUMOK(2) c) Nem támogatott; d) Nem pályázott 6. Az ÖMIP közoktatási rendszere 7. Az ÖMIP és az IMIP működési tapasztalatai 8. Nevelőtestület, szülői szervezet értékelése az IMIP működéséről, a tervezett intézkedésekről 9. IMIP: teljesítményértékelési rendszer (szempont, eljárásrend, indikátorok)

TELJESÍTMÉNY MOTIVÁCIÓS ALAP BEADANDÓ DOKUMENTUMOK(3) c) Nem támogatott; d) Nem pályázott 10. Teljesítményértékelési rendszer működési tapasztalatai 11. Jegyzőkönyvek (IMIP elfogadása, módosítása) 12. Teljesítményértékelés teljes dokumentációja (egy vezető, két pedagógus)

ALAPÍTÓ OKIRAT 2008. évi CV. törvény a költségvetési szervek jogállásáról és gazdálkodásáról Magyar Államkincstár szakmai anyaga Alapító okirat minta Alap-, kiegészítő-, kisegítő- és vállalkozási tevékenység: a 2009-ben,majd a 2010-ben érvényes szakfeladat számmal és megnevezéssel is Pénzügyminisztériumi útmutató

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!