Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet 2006. december 8.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
Advertisements

Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia pillére: Az alkalmazkodóképesség növelése Soós Roland Igazgató ÉRÁK.
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Szakképzés és gazdaság kölcsönhatása (műhelybeszélgetés: felnőttképzési szekció) Hajdúszoboszló február 7. Soós Roland igazgató ÉRÁK.
A REGIONÁLIS INNOVÁCIÓ IRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK HÁLÓZATI MEGKÖZELÍTÉSE korreferátum ME RFK ülés Kecskeméti Főiskola, Gépipari és Automatizálási Műszaki.
Bemutatkozik a Nagykapos és Vidéke Társulás
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Az ÉRÁK felnőttképzési tevékenysége, a fejlesztés főbb irányai.
„A MEGYEI KÖZMŰVELŐDÉSI FELADATELLÁTÁS A JÖVŐBEN!” PÉCS Április 1.
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
I. Nemzeti Fejlesztési Terv ( ) Készítette: Koczka Csaba (M6MGTO)
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
A TISZK SZEREPE A SZAKKÉPZÉS SZERVEZÉSÉBEN, A TISZK-BEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ (1146 Budapest, Thököly.
A FELNŐTTKÉPZÉS AKTUÁLIS KÉRDÉSEI Soós Roland ÉRÁK május 29.
„Út a munkához”program 2009-es képzési tapasztalatainak bemutatása az Észak-magyarországi Régióban „Út a munkához” program 2009-es képzési tapasztalatainak.
Foglalkoztatási Információs Pontok munkatársainak képzése Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ május.
A Foglalkoztatási Információs Pontok a Dél-dunántúli régióban Márk László Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
1 Szellemi tőke szerepe a tudástársadalom korszakában
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
2007. évi célkitűzéseink. I as uniós pénzügyi-tervezési időszakra való felkészülés átfogó regionális területfejlesztési program elékszítése,
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Szakképzési Tanévnyitó Konferencia október 3. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke A főváros oktatáspolitikájának időszerű kérdései.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
Aaa. Nők és családon belüli erőszak elleni lépések  től a Szociális és Munkaügyi Minisztérium (jogelődje ICSSZEM)és a civil szervezetek egyeztetése.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
KÖNYVTÁROSOK NAPJA augusztus 31.
Foglalkoztatási Információs Pontok Békés megyében
A Nemzeti Fejlesztési Terv

© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Takács Erika Zádori Zoltán
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Líceum a természettudományért TIOP A projekt célja Eszterházy hagyaték: a tudás elérhetőségéhez korszerű feltételek A természettudományos oktatás.
Esettanulmány Adu Oktatási Központ VSZF konferencia MKIK Budapest Az előadás tartalma Kik vagyunk? Milyen vállalkozásunk van? Milyen felelős.
TÁMOP / A Megyei Művelődési és ifjúsági Központ szerepe a felnőttképzésben előadás.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
OPTOMEHU projekt bemutatása Dr. Kiss András Projekt menedzser Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatását elősegítő támogatások és módszerek Tatosné Takács Andrea december 18.
Új képzési eszköz. Teknikcollege - Munkához kötött emelt szintű műszaki képzés Teknikcollege új fajta regionális kompetencia központ az ipari/műszaki.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Közösségszervezés BA.
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS A FELNŐTTKÉPZÉSBEN
Pályaválasztási Kiállítások 2008
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Felsőoktatási Szakképzés
Előadás másolata:

Készítette: Soós Roland igazgató

ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.

Javuló életesélyek, korszerű kompetenciák birtokában Tevékenység Tudás Tapasztalat Szociális szerepek, vagy „értékek” Én-kép Személyiségvonások Motivációk

Mit? Hol? Hogyan? Miért? Kivel? Miből?

Tevékenységünk alapvetése: minőségi felnőttképzés, regionális elérhetőség

A szakmai tevékenység építőkövei Képzés Szolgáltatás Fejlesztés Pályázati tevékenység

Erőforrások Humán erőforrások Tárgyi és technikai feltételek, infrastruktúra-korszerűsítés Pénzügyi kondícióink

A feladatellátás feltételrendszere Kapcsolataink az ÁFSZ-en belül Kapcsolat a gazdasággal Kapcsolat a régió szereplőivel Kapcsolat a civil szférával Kapcsolat a szakképzés, felnőttképzés szereplőivel

Az intézmény évre tervezett marketing- és PR tevékenysége Közreműködés és kezdeményezés a felnőttképzési hálózat (RKK-k, TISZK-ek, felnőttképző vállalkozások) kialakításában Közreműködés és kezdeményezés a felnőttképzési hálózat (RKK-k, TISZK-ek, felnőttképző vállalkozások) kialakításában Kompetencia központ kialakítása, működtetése, folyamatos karbantartása Kompetencia központ kialakítása, működtetése, folyamatos karbantartása Diákok pályaválasztásának, valamint felnőttek pályakorrekciójának támogatása Diákok pályaválasztásának, valamint felnőttek pályakorrekciójának támogatása Szponzori tevékenység (a partneriskolák ill. az ifjúsági szakképzés, támogatása, adományok stb.) Szponzori tevékenység (a partneriskolák ill. az ifjúsági szakképzés, támogatása, adományok stb.) Intézményi médiatár (könyvtár) lehetőségeinek bővítése, népszerűsítése Intézményi médiatár (könyvtár) lehetőségeinek bővítése, népszerűsítése Kapcsolattartás a regionális és helyi a médiával Kapcsolattartás a regionális és helyi a médiával Az intézmény főépületében az információs pult környezetének „ügyfélbaráttá” tétele Az intézmény főépületében az információs pult környezetének „ügyfélbaráttá” tétele

A évi minőségcélok, az önértékelési rendszer és annak indikátorai Minőségcélok: Minőségcélok: Megrendelői elégedettség Megrendelői elégedettség Széleskörű partneri kapcsolat Széleskörű partneri kapcsolat Megfelelő munka-környezeti és didaktikai, módszertani háttér Megfelelő munka-környezeti és didaktikai, módszertani háttér Személyre szabott kapcsolat kialakítása a hallgatókkal Személyre szabott kapcsolat kialakítása a hallgatókkal Önértékelés: Önértékelés: Adottságok Adottságok Eredmények Eredmények Dolgozói elégedettség Dolgozói elégedettség Fejlesztendő területek, lehetőségek Fejlesztendő területek, lehetőségek

Köszönöm a figyelmet!