Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető
Igénymérés A Szűcs Sándor Általános és Alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási Programja alapján a minőségirányítási csoport kérdőíves felmérést végzett.
A felmérés ideje: 2010.december Az értékelés ideje: január A felmérés típusa: Igénymérés elégedettségi kérdésekkel
A felmérés résztvevői Tanulók Szülők Pedagógusok Munkatársak Községi Önkormányzat Cigány Kisebbségi Önkormányzat Előző intézményfok Következő intézményfok Megjegyzés: a tanulók és a szülők esetén reprezentatív mintavétel történt, a pedagógusok, munkatársak körében teljes mintavétel, az intézményi szintű partnerek közül a közvetlen partnerek véleményét kértük ki.
Az érintettek és a válaszadók aránya ÉRINTETTEKKIADOTT KÉRDŐÍVEK SZÁMA VÁLASZADÓK SZÁMA ARÁNY (%) TANULÓ % SZÜLŐ % PEDAGÓGUS291966% MUNKATÁRS44100% INTÉZMÉNYI PARTNEREK 4250% ÖSSZESEN %
Célok – a tanulók részéről Az iskola tisztasága, barátságossága A sportolási lehetőségek bővítése Nagyobb szigor a rendbontókkal szemben Minél több kirándulás, színházlátogatás Több magyarázat, gyakorlási lehetőség
Célok – a szülők részéről Az iskola külső, belső rendezettsége A tanulók magatartásának javítása, nagyobb szigor a rendbontókkal szemben Sportolási lehetőségek bővítése Minél többféle taneszköz rendszeres használata Az oktatás hatékonysága Minél több közös program a gyerekekkel és a pedagógusokkal
Célok – a pedagógusok részéről Az iskola külső rendezettsége, tisztasága és esztétikuma A rendelkezésre álló taneszközök jobb kihasználása, új szemléltető eszközök beszerzése, internet hozzáférés biztosítása (2.b és 1.o. termei) Időben értesülés az információkról, a tantestület rendszeres tájékoztatása Neveltségi szint javítása Közös programok a tantestületben Szaktárgyi továbbképzések Közvetlen ellenőrzés, következetesség, dicséret
Célok - a munkatársak részéről Dolgozók közötti kapcsolattartás Eszközök biztosítása Rendszeres tájékoztatás, megbeszélés
A célok meghatározása több partner által megfogalmazott igény alapján: Az iskola tisztasága, esztétikuma, karbantartás biztosítása Sportolási lehetőségek bővítése Eszközök jobb kihasználása Minél több közös program szervezése Az oktatás és a nevelés hatékonysága Fegyelmi helyzet javítása-szigorúbb fellépés a rendbontókkal szemben
A mérés eredményéről tájékoztatást kaptak: Az iskola igazgatója A fenntartó Önkormányzat A Szülői Munkaközösség elnöke Az Iskolaszék elnöke A Diákönkormányzat vezetője A nevelőtestület Az osztályfőnökökön keresztül a tanulók Az iskola munkatársai
Intézkedési terv Az intézmény vezetője intézkedési tervet készít a partnerek igényeinek figyelembe vétele mellett.