Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TANULÓSZOBA FÉLÉVI BESZÁMOLÓ
Advertisements

Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Az iskolai szociálismunka
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
ÓVODÁK MŰKÖDÉSE 2013.
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Szűts József Általános Iskola
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Közoktatási feladatok teljesítése: - nevelési-oktatási intézmény; - pedagógiai szakszolgálat; - pedagógiai szakmai szolgáltató. Intézkedési terv.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése április.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
A beiskolázás előkészítése
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Pedagógus – vezetői – intézményi ÖNÉRTÉKELÉS
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Diákönkormányzat beszámolója 2010/2011 tanév I.Félév.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
Járási jelzőrendszeri tanácsadó feladatai és tapasztalatai 2016
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Vezetői önértékelés Barlai Róbertné
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
NEVELŐI ÉRTEKEZLETRE A FÉLÉVES ÉRTÉKELÉS ELŐKÉSZÍTÉSE Farkasné Egyed Zsuzsanna saját óvodai munkaanyag, forrásként felhasználható.
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Tantestületi elemzés, szülői kérdőív
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
A TANFELÜGYELETI ELLENŐRZÉSEK VEZETŐI ÉS HELYETTESI FELADATAI
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
2018/2019 tanév.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Előadás másolata:

Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető

Igénymérés A Szűcs Sándor Általános és Alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási Programja alapján a minőségirányítási csoport kérdőíves felmérést végzett.

A felmérés ideje: 2010.december Az értékelés ideje: január A felmérés típusa: Igénymérés elégedettségi kérdésekkel

A felmérés résztvevői Tanulók Szülők Pedagógusok Munkatársak Községi Önkormányzat Cigány Kisebbségi Önkormányzat Előző intézményfok Következő intézményfok Megjegyzés: a tanulók és a szülők esetén reprezentatív mintavétel történt, a pedagógusok, munkatársak körében teljes mintavétel, az intézményi szintű partnerek közül a közvetlen partnerek véleményét kértük ki.

Az érintettek és a válaszadók aránya ÉRINTETTEKKIADOTT KÉRDŐÍVEK SZÁMA VÁLASZADÓK SZÁMA ARÁNY (%) TANULÓ % SZÜLŐ % PEDAGÓGUS291966% MUNKATÁRS44100% INTÉZMÉNYI PARTNEREK 4250% ÖSSZESEN %

Célok – a tanulók részéről Az iskola tisztasága, barátságossága A sportolási lehetőségek bővítése Nagyobb szigor a rendbontókkal szemben Minél több kirándulás, színházlátogatás Több magyarázat, gyakorlási lehetőség

Célok – a szülők részéről Az iskola külső, belső rendezettsége A tanulók magatartásának javítása, nagyobb szigor a rendbontókkal szemben Sportolási lehetőségek bővítése Minél többféle taneszköz rendszeres használata Az oktatás hatékonysága Minél több közös program a gyerekekkel és a pedagógusokkal

Célok – a pedagógusok részéről Az iskola külső rendezettsége, tisztasága és esztétikuma A rendelkezésre álló taneszközök jobb kihasználása, új szemléltető eszközök beszerzése, internet hozzáférés biztosítása (2.b és 1.o. termei) Időben értesülés az információkról, a tantestület rendszeres tájékoztatása Neveltségi szint javítása Közös programok a tantestületben Szaktárgyi továbbképzések Közvetlen ellenőrzés, következetesség, dicséret

Célok - a munkatársak részéről Dolgozók közötti kapcsolattartás Eszközök biztosítása Rendszeres tájékoztatás, megbeszélés

A célok meghatározása több partner által megfogalmazott igény alapján: Az iskola tisztasága, esztétikuma, karbantartás biztosítása Sportolási lehetőségek bővítése Eszközök jobb kihasználása Minél több közös program szervezése Az oktatás és a nevelés hatékonysága Fegyelmi helyzet javítása-szigorúbb fellépés a rendbontókkal szemben

A mérés eredményéről tájékoztatást kaptak: Az iskola igazgatója A fenntartó Önkormányzat A Szülői Munkaközösség elnöke Az Iskolaszék elnöke A Diákönkormányzat vezetője A nevelőtestület Az osztályfőnökökön keresztül a tanulók Az iskola munkatársai

Intézkedési terv Az intézmény vezetője intézkedési tervet készít a partnerek igényeinek figyelembe vétele mellett.