Új hirdetési megoldások a televíziós piacon

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
© Nyelv- és Beszédtechnológiai Platform Digital Natives Somos Sándor.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Munka-magánélet egyensúlya- a vállalkozás, mint lehetséges megoldás
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Kiszól a TV! HybridBox Nyrt. BigScreen konferencia 2012.
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.
Média és életmód kapcsolata
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Keresőmarketing stratégiák
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
Az OTT audiovizuális terjesztés gyakorlata Schneider Henrik Április 22.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Marketingkommunikáció
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
ATL - mit hirdessünk és hol?
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
Identitás a határon és azon túl… A határon túli magyarok nemzeti identitásdimenzióinak alakulása a magyar- szlovák-ukrán határ mentén Pakot Ágnes BCE Szociológia.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Juventus általános prezentáció.
nielsen közönségmérés
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Kis színház, nagy közönség! előadás Zsuzsi kisasszony.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
A reklám centruma.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária március 19.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
A gazdasági válság hatása a pénzügyi kommunikációra Pénzügyi kommunikációs konferencia Dr. Hegyi Gábor, ügyvezető igazgató, Capital Communications 2009.
GfK HungáriaFogyasztói kötődés, kereskedelmi hűségprogramok2011. május 26 Fogyasztói kötődés, kiskereskedői hűségprogramok GfK Hungária Kovács Krisztina.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Termék vagy elhelyezés?
Retailtainment.
A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009
Üzleti terv bemutatása
Bankreklám vagy szappanopera?
Az online marketing legújabb generációja
Utazás ISZTAMBULBA 2018.
Előadás másolata:

Új hirdetési megoldások a televíziós piacon Kovács Krisztián TV2 Kereskedelmi Igazgató 2009. április 9.

Tartalom A leghatékonyabb médium Változó helyzet, változó igények Újgenerációs megoldások

A leghatékonyabb médium

TV: a legtöbbet fogyasztott médium

Fogyasztás vs költés részesedés

TV: erősebb kötődés Életünk része Közösségi élmény Beszédtémát ad Az érzelmekre hat

Magasabb és hosszabb megtérülés Forrás: PricewaterhouseCoopers LLP / időszak: 2007. október

Változó helyzet, változó igények

Mindenki mást akar HIRDETŐ NÉZŐ Hatékony elérés Egyedi megjelenés vs reklámzaj Márkaérték építés / értékesítés támogatás Magasabb megtérülés Szórakozás Információ Szórakoztató reklám TELEVÍZIÓ Verseny a hirdetőkért Verseny a nézőkért

Újgenerációs megoldások

Új csomagolás Újracsomagolás  könnyebb fogyaszthatóságért Single szpot ID szpot Osztott képernyő Cut in Áttűnés 107 89 115 98

Content is king Tartalom  a közös élményért egypercesek pokerstars.hu

A képernyőn túl is Integrált értékesítés  kötődés kialakításáért T-Home – Megasztár4

Összefoglalás A TV a leghatékonyabb médium A hirdető a nézőt, a néző a tartalmat, a TV mindkettőjüket akarja A TV újracsomagol, tartalmat generál és integrál