Új hirdetési megoldások a televíziós piacon Kovács Krisztián TV2 Kereskedelmi Igazgató 2009. április 9.
Tartalom A leghatékonyabb médium Változó helyzet, változó igények Újgenerációs megoldások
A leghatékonyabb médium
TV: a legtöbbet fogyasztott médium
Fogyasztás vs költés részesedés
TV: erősebb kötődés Életünk része Közösségi élmény Beszédtémát ad Az érzelmekre hat
Magasabb és hosszabb megtérülés Forrás: PricewaterhouseCoopers LLP / időszak: 2007. október
Változó helyzet, változó igények
Mindenki mást akar HIRDETŐ NÉZŐ Hatékony elérés Egyedi megjelenés vs reklámzaj Márkaérték építés / értékesítés támogatás Magasabb megtérülés Szórakozás Információ Szórakoztató reklám TELEVÍZIÓ Verseny a hirdetőkért Verseny a nézőkért
Újgenerációs megoldások
Új csomagolás Újracsomagolás könnyebb fogyaszthatóságért Single szpot ID szpot Osztott képernyő Cut in Áttűnés 107 89 115 98
Content is king Tartalom a közös élményért egypercesek pokerstars.hu
A képernyőn túl is Integrált értékesítés kötődés kialakításáért T-Home – Megasztár4
Összefoglalás A TV a leghatékonyabb médium A hirdető a nézőt, a néző a tartalmat, a TV mindkettőjüket akarja A TV újracsomagol, tartalmat generál és integrál