1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő rz ő Szövetsége) igazolja,hogy az adott lap ténylegesen milyen példányban kerül értékesítésre. 3. Az impresszum a szerkesztésre és kiadásra vonatkozó legfontosabb adatokat tartalmazza: a kiadó és a kiadásért felel ő s személy nevét, a sokszorosító szerv megnevezését, a sokszorosításért felel ő s személy nevét, a sokszorosítás helyét, idejét és a megrendelés sorszámát, a szerkesztésért felel ő s személy nevét. 4. A napilapok – f ő leg az országos terjesztés ű ek – nagy publicitás biztosítanak. 5. A szaklapok presztízsértéke rendkívül alacsony.
6. A közterületi reklámok esetében a befogadói szituáció nagyon kedvez ő tlen 7. A lapok páros oldalain elhelyezett hirdetések jobban magukra hívják a figyelmet 8. A zártterületi médiumok legf ő bb felhasználási területei azok a zárt területek, ahol viszonylag magas a személyforgalom. 9. A vitrinek a kirakat szerepét töltik be zártterületeken. 10. A DM medd ő szórása alacsony.
Katalógus Katalógus Árjegyzék Árjegyzék Naptár Naptár Üzemi lap Üzemi lap Prospektus Prospektus Üdvözl ő kártya Üdvözl ő kártya Folder Folder
DM DM Brosúra Brosúra Leporelló Leporelló Ügyviteli nyomtatvány Ügyviteli nyomtatvány Használati utasítás Használati utasítás Szórólap Szórólap Csomagolás Csomagolás Névjegy Névjegy Készítette: Zeng Judit