1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

fizetés a kar.mek.nyme.hu-n
Az oltalom alatt álló magyar termékek lehetőségei a kereskedelemben
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
??? Reklám!!!.
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
Információs irodák menedzsmentje Szegedi Tudományegyetem
REKLÁM ESZKÖZÖK Tantárgyfelelős dr. Kisváradi György
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
6. A reklámeszközök.
Tartalom: Marketing alapjai Sajtó Sajtó marketing
A nyomtatott sajtó.
Nyomtatott reklámok.
Köz- és zártterületi reklámok
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
A számítógép felépítése
Internet és szerzői Szerz ő i Akadémia, Irodalom és Internet Dr. Fodor Klaudia Franciska március 29.
Reklámeszközök, reklámhordozók
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
A reklámeszközök jellemzöi
Médiamarketing Lapok piaca 2012.február.
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Gazdasági és technológiai trendek a nyomdaiparban
A REKLÁM KOPCSAY LÁSZLÓ.
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
A Koala A koala Ausztráliában honos erszényes, növényevő állat,
A kommunikációs mix elemei
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
fizetés a kar.atfk.nyme.hu-n
A könyvtárak és a könyvek osztályozása
15. TÉTEL Egy vendége számlát kér Öntől
Mi is az a hulladék? Egyes megfogalmazás szerint hulladéknak vagy szemétnek azokat a tárgyakat nevezzük, amelyek az ember mindennapi élete során keletkeznek.
A vágósertés felvásárlási ára ( ) Ft/kg élősúly.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Változatos viszonyok Retro majális és a szocializmus emlékezete Várpalota – Inotán Készítette: Urbán Csilla.
A PLAKÁT Készítette: Wiedermann Katalin.
Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán.
BLK:NEM VERBÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ 1 Nem verbális kommunikáció.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Kaposvár Jó gyakorlat Készítette: Lengyelné Bencsik Judit.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
Az évi XCVI. tv. alapján m ű köd ő önkéntes egészségpénztárak által 2005-ben 21 milliárd forint értékben finanszírozott szolgáltatások szerkezete,
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Fás szárú energiaültetvények támogatása. Támogatás igénybevételének feltételei:  A termelő mezőgazdasági üzemének mérete meghaladja a 4 EUME-t (induló.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Az EMMI rendelet el ő írásainak szoftveres támogatása el ő adó: Gálné Balázs Beáta szakmai ügyvezet ő GNSoft Kft.
KÖNYVELÉSI TÉTELEK SZERKESZTÉSE, A SZÁMLAKERET
Csoportos vizsga 1. Egységes arculatot képviselő új termék vagy szolgáltatás hirdetési eszközeinek gyártása és prezentálása.
A köztisztviselők jogállásáról…
Az újság formai jegyei 1. csoport.
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Munkakörelemés és –tervezés röviden
A széleskör ű demokráciát megteremt ő, a lakosság egészét képvisel ő, önként vállalt feladatokat végrehajtó, Értékmeg ő rz ő és értékteremt ő, Bodajkért.
Bérelszámolási rendszerek
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Tanulószerződés-kötés Tájékoztató fórum. A tanulószerződés Mire szolgál a tanulószerződés és kik között jön létre? A tanuló gyakorlati képzése folyhat.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Előadás másolata:

1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő rz ő Szövetsége) igazolja,hogy az adott lap ténylegesen milyen példányban kerül értékesítésre. 3. Az impresszum a szerkesztésre és kiadásra vonatkozó legfontosabb adatokat tartalmazza: a kiadó és a kiadásért felel ő s személy nevét, a sokszorosító szerv megnevezését, a sokszorosításért felel ő s személy nevét, a sokszorosítás helyét, idejét és a megrendelés sorszámát, a szerkesztésért felel ő s személy nevét. 4. A napilapok – f ő leg az országos terjesztés ű ek – nagy publicitás biztosítanak. 5. A szaklapok presztízsértéke rendkívül alacsony.

6. A közterületi reklámok esetében a befogadói szituáció nagyon kedvez ő tlen 7. A lapok páros oldalain elhelyezett hirdetések jobban magukra hívják a figyelmet 8. A zártterületi médiumok legf ő bb felhasználási területei azok a zárt területek, ahol viszonylag magas a személyforgalom. 9. A vitrinek a kirakat szerepét töltik be zártterületeken. 10. A DM medd ő szórása alacsony.

Katalógus Katalógus Árjegyzék Árjegyzék Naptár Naptár Üzemi lap Üzemi lap Prospektus Prospektus Üdvözl ő kártya Üdvözl ő kártya Folder Folder

DM DM Brosúra Brosúra Leporelló Leporelló Ügyviteli nyomtatvány Ügyviteli nyomtatvány Használati utasítás Használati utasítás Szórólap Szórólap Csomagolás Csomagolás Névjegy Névjegy Készítette: Zeng Judit