A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia - 2013. április 24.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Márkaépítés – Hitelesség
Innováció konferencia
OTP Kockázati Tőkealap I.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Szervezetfejlesztési Program
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
II. Bajai Gabona Partnerség konferencia: A Dél-alföldi Regionális Innovációs Ügynökség innováció segítő szolgáltatásai Előadó: Maróti Péter Igazgatóhelyettes.
1 Talentis Innovációs és Vállalkozásfejlesztési Program Dr. Takács Ernő.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
A közötti időszak fejlesztési tervezésének megalapozása
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
1 Foglalkoztatási paktumok helyzete Magyarországon, jó gyakorlatok Örkény június 24.
AZ ÚJRAIPAROSÍTÁST TÁMOGATÓ INTÉZMÉNYI KÖRNYEZET
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Szoftverfejlesztés és szolgáltatás kiszervezés Folyamatjavítási mérföldkövek a világon és Magyaroszágon Bevezető gondolatok Dr. Biró Miklós.
RTM kínálatának alakítása
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
Biztosítók irányítási rendszere
Közösségi művelődési törekvések Budapest, március 5 Beke Márton, az Emberi Erőforrások Minisztériuma Közművelődési Főosztályának vezetője.
Alsó-Tisza Menti PritavitCa Akciócsoport Előadó: Forgó Henrik polgármester polgármester.
LEADER Közösségek határon átnyuló együttműködésének lehetőségei. Mártha Tibor április 24.
1. előadás A vállalkozások indítása és működtetése
Minőség menedzsment 6.előadás
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
Vállalkozói készségek fejlesztése
Az információs társadalom oktatása az iskolákban Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ (ITTK)
Az EU élelmiszer- szabályozásának céljai Eu. Hosszú távú egészségkárosítás csökkentése Az élelmiszerben lévô egészségkárosító anyagok mennyiségének korlátozása.
Személyes fejlődés - Szponzorrá válás. 2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
VIDEÓ ÉS VIDEÓ KONFERENCIA: AZ IWOWWE, MINT STRATÉGIAI PARTNER.
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
SIGNUM vállalkozásoknak Tóth Gyula xx.xx. Általános előnyök Személyzeti eszköz Pénzügyi eszköz.
Magyarország és Nagy-Britannia kereskedelmi kapcsolata – rövid áttekintés Arial, Tóth Vazul, elnök BCCH 2014 október 14.
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
A talentum A tehetségfejlesztés programja SZOMBATHELY(kick-off)
Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Új fejlesztési övezet: Közép-Európa Az autóipar telephelyválasztásának.
EGER TÉRSÉGE FEJLESZTÉSI EGYESÜLET „Területfejlesztés civil szemmel” Előadó: Pozsikné Hidvégi Éva, elnök.
Nemzeti Technológiai Platform a
Biztonsági szabályozás szerepe a biztonsági rendszeren belül
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
Létezik-e biztos recept sikeres csapat építésére?
A gazdaságfejlesztés finanszírozási lehetőségei Dr. Szegvári Péter Stratégiai Igazgató.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
SMART KÖZLEKEDÉS A FENNTARTHATÓ VÁROSFEJLESZTÉSBEN Buzási Attila Szalmáné Dr. Csete Mária Dr. Németh Bálint
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Biyovis a mi üzletünk.
Országos nagykereskedelmi menedzser
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Kooperatív Képzés - Avaya
Zalaegerszeg, 21st February 2018
Előadás másolata:

A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia - 2013. április 24.

piacvezető kiszámítható barátságos nagy biztonságos családias nyerő csapat védelmező kevesebb kockázat folyamatos fejlesztés és fejlődés

A vízió - cél definiálása Piac felmérése Mekkora a piac? Kik a szereplők? 2. Elemzések 3. Előkészítés Mit akarunk elérni a piacon?

Mindezek alapján mit tudunk meghatározni célként?

A piac felmérésekor: ki van a „pakliban” és ki lehet a király? Elemzés: mi kell ahhoz, hogy királyok lehessünk? Franchise hálózatok célja, hogy erős piaci szereplők legyenek - versenyelőny Franchise – hosszú távú üzlet Franchise hálózatok célja, hogy erős piaci szereplők legyenek - versenyelőny

A franchise hálózat, mint lehetőség Megvalósítás - HOGYAN? A franchise hálózat, mint lehetőség Dinamikus terjeszkedés Tulajdonos kezdeti nagyobb tőkeinjekciója után franchise partnerek befektetése

Alappillérek – a franchise gazda felelősségei Brand Marketing Technológia/ Fejlesztés Oktatás Átadó és átvevő kötelességei

Átadó: brand kiépítése, menedzselése – értékteremtés BRAND = ÉRTÉK Átadó: brand kiépítése, menedzselése – értékteremtés Átvevő: brand további építése lokális szinten - értékmegőrzés Fejlesztés, fejlődés = jelen, ami a jövőbe vezet Átadó: folyamatos innováció - a hálózati tapasztalások alapján - piac változása miatt Átvevő: folyamatos fejlődés, tapasztalatok megosztása MARKETING = A MÁRKA MEGJELENÍTÉSE Átadó: hálózati marketing, marketing kézikönyv kidolgozása Átvevő: arculat, marketing előírások betartása OKTATÁS = MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS Átadó: könnyen elsajátítható tudás belső képzési rendszer – a szolgáltatási színvonal folyamatos fejlődése best practice Átvevő: önképzés, vállalkozásfejlesztés

Technológia/ Fejlesztés Biztonság Kockázat csökkentése Nyerő recept Egyéniség, képességek megjelenése Brand Marketing Technológia/ Fejlesztés Oktatás

Legnagyobb felelősség az átadóé, Szabályok követése Recept alkalmazása Egyéniségek, akik önmagukat adják, de közösségi tudatuk is magas színvonalú – hosszú távú gyümölcsöző kapcsolat alapja Közös felelősség, hogy a név makulátlan maradjon Legnagyobb felelősség az átadóé, hogy mindezt konzisztens módon ellenőrizze

A siker kulcsa Emberi tényező Céltudatos hálózatban legfontosabb: folyamatos fejlesztés, fejlődés - Vállalkozáshoz fontos az önismeret, ki milyen vállalkozással kompatibilis Jó üzleti házasság alapja - őszinteség Mindenki szeretne egy nyerő csapathoz tartozni Emberi tényező

Kiválasztás

piacvezető nagy családias kiszámítható barátságos biztonságos nyerő csapat védelmező kevesebb kockázat innovatív

Köszönöm a figyelmet!