A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP-3.1.4-08/2-2008-0086 ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
 Projekt menedzser: Nagy Sándorné  Projekt asszisztens: Dr. Csizmadia Péter  Pénzügyi vezető: Nogelyné Kulcsár  Mária  Szakmai vezetők: Odor Zsuzsanna.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni iskolánk részvételéről, feladatairól a TÁMOP /08/ „A kompetencia alapú oktatás.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Ady Endre Gimnázium és Szakközépiskola
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
Újabb kalandba kezdünk …
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektzárás MARCALI Miért van szükség a magyar közoktatásban változásokra ? Összeállította: dr. Bertók Sándor Közoktatási szakért ő.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax: T Á MOP program megval ó sul á sa az Ady Endre Gimn á zium é s Szakk ö z é piskol á ban

A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax: Mit vállaltunk? Kompetencia alapú programcsomag bevezetését 7 tanulócsoportban –Magyar nyelv és irodalom(Polyák Réka 7. H) –Magyar nyelv és irodalom(Pintér Karolina 10. A) –Magyar nyelv és irodalom(Pintér Karolina 10. C) –Matematika(Kiskóné Cserkuti Mária 9. A) –Matematika(Kiskóné Cserkuti Mária, Molnár Tibor 9. B) –Matematika(Molnár Bernadett 10.C) –Angol nyelv (2. nyelv)(Horváth Andrea 9. A) –Angol nyelv (2. nyelv)(Kozma Marianna. 10. A) –Életpálya-építés(Szakács Ibolya 11. B gépész csoport B modul Mechanika informatika csoport C modul Vállalkozói iroda szervezése) –Szociális-életvitel és környezeti(Molnár Tibor 9. B, 11. D)

A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax: –Magyar nyelv és irodalom: Polyák Réka 7.h 2,5 óra –Angol első nyelv Horváth Andrea9.a5 óra –Angol második nyelvHorváth Andrea9.a2,5 óra –Angol első nyelvKozma Marianna10.a2,5 óra –Magyar nyelv és irodalomPintér Karolina10.c4 óra –Angol első nyelvKozma Marianna11.a2,5 óra –Magyar nyelv és irodalomPolyák Réka12.a2,5 óra –Magyar nyelv és irodalomPintér Karolina12.c2,5 óra –Forgácsolási alapeljárások Kovács István 13TG3 óra –AnyagválasztásKovács István 13TG3 óra –Gépészeti kötésekKovács István13TG4 óra –Geometriai mérésekKovács István13TG4 óra –Informatikai alapismeretekMárton Krisztián 13TI5 óra –SzoftverismeretekMárton Krisztián 13TI7 óra –GyártástervezésDusa András 14 TG4 óra Összesen: heti 54 óra –Magyar nyelv és irodalom: Polyák Réka 7.h 2,5 óra –Angol első nyelv Horváth Andrea9.a5 óra –Angol második nyelvHorváth Andrea9.a2,5 óra –Angol első nyelvKozma Marianna10.a2,5 óra –Magyar nyelv és irodalomPintér Karolina10.c4 óra –Angol első nyelvKozma Marianna11.a2,5 óra –Magyar nyelv és irodalomPolyák Réka12.a2,5 óra –Magyar nyelv és irodalomPintér Karolina12.c2,5 óra –Forgácsolási alapeljárások Kovács István 13TG3 óra –AnyagválasztásKovács István 13TG3 óra –Gépészeti kötésekKovács István13TG4 óra –Geometriai mérésekKovács István13TG4 óra –Informatikai alapismeretekMárton Krisztián 13TI5 óra –SzoftverismeretekMárton Krisztián 13TI7 óra –GyártástervezésDusa András 14 TG4 óra Összesen: heti 54 óra Tantárgytömbösített oktatást az intézményi összóraszám 5%-ban azaz éves szinten 1244 órában, amit a következő tantárgyakban és osztályokban valósítunk meg:

A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax: Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatását 1 tanuló csoportban –Szövegértés szövegalkotás (Pintér Karolina)10.c Moduláris oktatási program megszervezését –Mechanika (Szakács Ibolya) 11. B

A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax: db Témahét megszervezését vezetője dr. Horváth Andrea Témája : Karácsony a német, angol és francia nyelvterületeken Népi hagyományok Megvalósulás: december 14 - december 22.

A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax: db Három hetet meghaladó projekt megszervezését Vezetője: Kozma Marianna Témája : Lakóhelyünk természeti, épített és szellemi értékei Megvalósulás:folyamatban bemutatás: március 30.

A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax: IKT eszközökkel támogatott tanórákat A bevont tanulócsoportok bevont tanóráinak 25 %-ban. Saját innováció megvalósítását Saját jó gyakorlat létrehozását a szociális- életvitel és környezeti kompetencia területén. Egyéni fejlesztési naplók tematikájának és módszerének felépítése a tehetséggondozásban és a hátránykompenzációban.

A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax: Kiskóné Cserkuti MáriamatematikaKiskóné Cserkuti Máriamatematika Molnár BernadettmatematikaMolnár Bernadettmatematika Molnár TibormatematikaMolnár Tibormatematika Pintér KarolinamagyarPintér Karolinamagyar Polyák RékamagyarPolyák Rékamagyar Kozma MariannaangolKozma Mariannaangol Dr. Horváth AndreaangolDr. Horváth Andreaangol Szakács IbolyagépészSzakács Ibolyagépész Kovács IstvángépészKovács Istvángépész Dusa AndrásgépészDusa Andrásgépész Márton KrisztiáninformatikaMárton Krisztiáninformatika Kiskóné Cserkuti MáriamatematikaKiskóné Cserkuti Máriamatematika Molnár BernadettmatematikaMolnár Bernadettmatematika Molnár TibormatematikaMolnár Tibormatematika Pintér KarolinamagyarPintér Karolinamagyar Polyák RékamagyarPolyák Rékamagyar Kozma MariannaangolKozma Mariannaangol Dr. Horváth AndreaangolDr. Horváth Andreaangol Szakács IbolyagépészSzakács Ibolyagépész Kovács IstvángépészKovács Istvángépész Dusa AndrásgépészDusa Andrásgépész Márton KrisztiáninformatikaMárton Krisztiáninformatika A programba bevont pedagógusok :