TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Előadás másolata:

TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében meghirdetett kódszámú „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” pályázati felhívásra Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata 7 intézménye 8 feladat-ellátási hellyel adott be pályázatot.

A bevont feladat-ellátási helyek: Hold Úti Óvoda Eszterlánc Óvoda Szent-Györgyi Albert Általános Iskola Szandaszőlősi Általános Iskola KassaI Úti Általános Iskola Liget Úti Általános Iskola Jendrassik György Gépipari Tagintézmény Széchenyi István Gimnázium és Általános Iskola

A pályázat alapvető céljai: A munkaerőpiac igényeinek való megfelelés Az egész életen át tartó tanulás megalapozása A kompetencia alapú oktatás elterjesztése Komplex módon segíteni a minőségi oktatás elterjesztését: - infrastrukturális fejlesztések - infrastrukturális fejlesztések - szakmai fejlesztések - szakmai fejlesztések

A pályázat címe: A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon Az elnyert támogatási összeg 164 millió forint, melyet továbbképzésekre, szakértők igénybevételére, eszközökre, valamint az intézmények saját innovációs tevékenységére lehet fordítani. A Széchenyi István Gimnázium és Általános Iskola 25 millió forintot nyert el.

A projekt szakmai terve Kompetencia alapú oktatás implementációja: kulcskompetencia-területek fejlesztése újszerű tanulásszervezési eljárások alkalmazása az egész életen át tartó tanuláshoz szükséges tanulási képességek elsajátításának fejlesztése

Az intézményünk által választott, a kötelező elemeket tartalmazó fejlesztő programok: Fejlesztés területe Programba bevont tanulók évfolyama Programba bevont tanulók száma Programba bevont pedagógus Szövegértési – szövegalkotási kompetenciaterület teljes tanórai lefedettséggel „A” 9.A 9.A10.E 36 fő Gerőcs Márta Ráczné Weisz Mária Matematika kompetenciaterület teljes tanórai lefedettséggel „A” + LAPTOP - program 9.A 9.A 36 fő Csabai Éva

Az intézményünk által választott, a következő elemeket tartalmazó fejlesztő programok: Fejlesztés területe Programb a bevont tanulók évfolyama Programba bevont tanulók száma Programba bevont pedagógus Szociális, életviteli és környezeti kompetencia 9.A 9.A 9.C 9.C 9.D 9.D 9.E 9.E10.E11.E 36 fő Gerőcs Márta Tóthné Győri Erika Ferenczi Erzsébet Borosné Berényi Zsuzsanna Ember Tünde Turiné Szalai Erika

A projekt kötelező elemei: PROJEKTEK PROJEKTEKÜTEMEZÉSFELELŐSÖK 1. Angol nyelvi (9.E) (szabadidő hasznos eltöltése) január 31-ig Márton Gyöngyi Palásti Gabriella 2. Német nyelvi (9.E) (városok, szokások) január 31-ig Borosné Berényi Zsuzsanna Turiné Szalai Erika 3. Informatikai (a geogebra program használata) január 31-ig Darócziné Kéri Mária Demény Ágnes 4. Biológiai terepgyakorlat (víz- és talajvizsgálat) április 30-ig Bodor Tiborné Ember Tünde

Témahét: természet-tudományos hét Természet-tudományos hét Ütemezés:2010. április 30-ig Felelősök: Zsufa Andrea, Bodnár Tünde, Bodor Tiborné, Lukács- Bartha Róbert

Tantárgytömbösített oktatás: A kötelező tanórai foglalkozások teljes intézményi időkeretének 5% - ( 52 óra) Cél: - a tanulók figyelmének, érdeklődésének, egy műveltségterületre való koncentrálása -nagyobb hangsúly fektetése a szóbeliség megvalósítására Megvalósítása: órarendi kötöttség - A/B heti órarend; egyik héten 3+2 óra egymást követő napokon Érintett osztályok: magyar-történelem ( 3+2): 9.A; 10.A; 11.A; 11.B; 11.C; magyar-történelem ( 3+2): 9.A; 10.A; 11.A; 11.B; 11.C;11.E;12.E idegen nyelv-matematika: 9.E idegen nyelv-matematika: 9.E informatika-term. tud.. 9.E informatika-term. tud.. 9.E

Jó gyakorlatok vásárlása: Mérés, mérőeszközök Laptop – program fejlesztése

A pályázat által támogatott tevékenységek köre A képzések költsége: Helyettesítési díjak: Kiküldetések költsége: Taneszközök vásárlása: Általános költségek (irodaszerek,nyomtató…): Intézményi innovációhoz tartozó többletmunka: Kötelező szaktanácsadás Jó gyakorlatok vásárlása ÖSSZESEN: ÖSSZESEN: Ft

A nyilvánosság és a tájékoztatás biztosítása 1db C-típusú tájékoztató tábla Fotódokumentáció készítése feladatellátási helyenként A honlapon folyamatos tájékoztatás a pályázatról Nyitó és záró rendezvény megtartása