Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató 2009. 2009.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Advertisements

Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia pillére: Az alkalmazkodóképesség növelése Soós Roland Igazgató ÉRÁK.
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
E-learning alapú komplex képzések
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Az ÉRÁK felnőttképzési tevékenysége, a fejlesztés főbb irányai.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Széchenyi István Egyetem, Győr
Nagy Zoltán: A reform emberei Értékteremtés érték a dolgokban rejlő lehetőség EU-s projektek lehetőségei hasznosság értékek átadása adott embereknek adott.
A FELNŐTTKÉPZÉS AKTUÁLIS KÉRDÉSEI Soós Roland ÉRÁK május 29.
PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK A HUMÁNERŐFORRÁS OPERATÍV PROGRAMOKBAN
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
A Regionális Munkaügyi Tanácsok foglalkoztatási paktumokban való részvételi lehetőségei Balatonvilágos
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
Beszámoló a Kistérségi Koordinációs Hálózat munkájáról, feladatairól.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
A foglalkoztatási paktumok célja Megismerni a térség foglalkoztatási helyzetét Összehangolni a térség gazdasági és humánerőforrás fejlesztési tevékenységeit.
Foglalkoztatási Fórum Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum 2011
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A szakképzés helyzete Magyarországon
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
EGY PÁLYÁZAT HÁZIGAZDÁJA KÖSZÖNTŐ ÉS ÉRTÉKELŐ. Szakmai területek: Képzések,pályázatokÉrtékmegőrzés Közösségsegítő Ifjúsági közművelődés Civil szervezetek.
Munkaerő-piaci képzések megközelítése. Törvényi változások n a szakképzésnek és a felnőttképzésnek a munkaerő-piaci igényekkel való összehangolása, n.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Út a munkához”program
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató

Az ÉRÁK lehetőségei és vállalásai b A regionális szerepből adódó feladatok b Partneri kapcsolatok rendszere b A képzési kínálat elvei b Szolgáltatások kínálata b Fejlesztési irányok

A regionális szerepből adódó feladatok b Pályaorientáció b Képzési tanácsadás b Képzés szervezés b Pályázati együttműködés b Munkaerő-piaci szolgáltatások

Partneri együttműködés a kistérségekben b Kistérségi kapcsolatok építése b Képzési együttműködés b Pályázati együttműködés

Partneri kapcsolatok képző intézményekkel, szervezetekkel b Pályázati együttműködés b Közös programfejlesztések b Közös képzések b Oktatók foglalkoztatása b Oktatók továbbképzése

Partneri kapcsolatok a civil szervezetekkel b Pályaorientáció b Munkaerő-piaci szolgáltatások b Speciális képzések b Pályázati együttműködés

Partneri kapcsolatok a munkáltatókkal b Képzési szükségletek felmérése b Képzési kínálat b Közös képzési programkészítés b Vezetői tréningek szervezése

Az ÉRÁK kiemelt feladata a HEF OP megvalósításában b A helyi közigazgatás modernizálása és kapacitásépítése: b szervezetkorszerűsítés (képzés) b informatikai tudás bővítése b SA felhasználásához kötődő projektek előkészítéséhez és végrehajtásához szükséges ismeretek fejlesztése

A képzési kínálat elvei 1. b Alkalmazkodás a munkaerő-piaci igényekhez b Választási lehetőség a tanulási formák közül b Minőségbiztosítás és akkreditáció

A képzési kínálat elvei 2. b Törekvés a munkáltatói igények kielégítésére b Gyakorlatorientált b Kompetencia alapú b Moduláris felépítésű b Előzetes tudást figyelembe vevő PROGRAMOK

Az ÉRÁK szolgáltatási palettája b Több lépcsős tanácsadás b Álláskeresési technikák b Előzetesen megszerzett tudás mérése és elfogadása (ETEL) b Álláskínálat figyelés

Az ÉRÁK Humánerőforrás fejlesztési törekvései b Az ÁFSZ részeként b Együttműködésben a partnerekkel b Oktatási partnerségi kör gesztoraként b Regionális tananyag- fejlesztési központként b Rehabilitációs képzés modellközpontjaként

Köszönöm a figyelmet