Páros beszélgetés Keress egy párt 2-2 perc Kellemetlen élényem az iskolában  Megaláztatás  Igazságtalan értékelés  Kigúnyolás  Fizikai eröszak  Stb.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Önkormányzat és igazságszolgáltatás a Summerhill-i demokratikus iskolában.
Advertisements

1 EMU Közgyűlés és konferencia “Zeneoktatás a skandináv országokban”
„Szakmai gyakorlat a felsőfokú szakképzésben” WORKSHOP A szakmai gyakorlat megszervezése gazdálkodó szervezetnél, gyakorlóhelyek kiválasztása, minősítése.
Az iskolai szociálismunka
Komplex Instrukciós Program
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola.
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér Petra Albrecht Armand Fischer Kristóf Róna Bence.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
Demokratikus iskola mozgalom International Democratic Education Conference (IDEC) 1993 European Democratic Education Community EUDEC 2008
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
A belső könyvvizsgáló iroda tevékenységének rövid leírása Hargita Megye Tanácsa RO Csíkszereda, Szabadság tér 5. szám Tel.: , Fax:
Summerhill 1921-????. Az évek folyamán sok gyerek került Summerhillbe, akiknek az életkedvét elvették, akik az életben vereséget szenvedtek, akik be voltak.
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
A POLGÁRI DEMOKRÁCIA MODELLJEI, II.
A különleges bánásmódot igénylő gyerekek 2.
Államszervezet és közigazgatás
Közösségi portálok használata (etikett,veszélyei)
Mikor kivel, hogyan működhetünk együtt hatékonyan?
A neveltségi szint mérése
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Diákok Közösségi Szolgálata Az Országos Polgárőr Szövetség Programja Fogadó szervezet: ZALA MEGYEI POLGÁRŐR SZÖVETSÉG ÉS TAGEGYESÜLETEI Megyei koordinátor:
HÁLÓZATI TANULÁS Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon TÁMOP nyitókonferencia EGER, szeptember 3.
Kristína Cafiková, Kitti Vidermanová Nyitrai Konstatnin Filozófus Egyetem Az életből vett feladatok megoldása írott nonverbális kommunikáció segítségével.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
A nevelés értelmezése – célja – feladatrendszere
A nevelés értelmezése - célja –feladatrendszere
Olcsóbb és több demokrácia II. A Fidesz- Magyar Polgári Szövetség javaslatai a választások állami költségeinek csökkentésére.
Mediációs lehetőségek az iskola világában Önfejlesztő Iskolák Egyesülete XVII. Országos Konferencia Budapest, november
TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. üzleteiben
Az értékek Rapos Nóra.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Fenntartók a 18 évre emelt tankötelezettségről Készítette: Bodacz-Nagy Boróka Budapest 2012.január 27.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Erőszakmentes, egészségtudatos iskola
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
A tavalyi évben a nemzetközi játék keretei között diákjaink kedvenc meséinek kiválasztását, angol nyelvre történő fordítását és továbbítását kérték tőlünk,
Munkaszervezési formák
Mezey Barna Egyetemi tanár
Pályázati felhívás a németországi nyári szakmai gyakorlatra Erasmus+ program keretében Iktatószám:KA-SZA-24-1/2015 Hivatkozási szám: HV01-KA102-
Készítette: Nyul Gábor1 Mérés-értékelés Norvégiában Parlament Oslo felülről.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Picasso: Festival Mondial HUNGART © LEGE ARTIS Felnőttképzési Intézmény E – /2014 A „rossz osztály” Iskolai mediációs eset bemutatása 2015 október.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
A szövetkezet mint sui generis vállalkozási forma
A szövetkezet mint sui generis vállalkozási forma
Tervezési folyamat.
Európán kívüli világ.
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Németország közigazgatása
IPR 2009/2010 Ősztől tavaszig IPR.
„SENKI SEM KÖVETHET EL NAGYOBB HIBÁT, MINT AZ, AKI AZÉRT NEM TESZ SEMMIT, MERT AMIT MEGTEHET, AZ KICSINY.” (E. Burke)
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
A magyar kormányzati rendszer
Iskolai egyesületeket és iskolákat jelenleg foglalkoztató kérdések Európában Budapest, Hungary , 8 and 9 May
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Dr. Rozgonyi Tiborné Debrecen 2010.
Kompetencia alapú szakoktatás
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
A politikai rendszerek tipológiája I.
Előadás másolata:

Páros beszélgetés Keress egy párt 2-2 perc Kellemetlen élényem az iskolában  Megaláztatás  Igazságtalan értékelés  Kigúnyolás  Fizikai eröszak  Stb.

Mit tettél? Iskolagyülés

Iskolai (nem diák) önkormányzat Demokratikus iskolák Summerhill (Anglia) Kapriole (Németország) Sudbury Valley iskolahálózat Magyarország: Kavalkád?? (demokratikus tanuló közösség)

A gyülés/1

Gyülés/2

Órarend

Chairman workshop Elmélet és gyakorlat Hallgatni és beszélni Megnyitás: Problémák és javaslatok Jó javaslatok Rendtartás Célok: a lehetö legtöbb igény kielégítése Szabályok betartása – büntetés Alkotmány Anarchia?? igen és nem

A törvények (kb 200)

Törvények Hadüzenet Szex Számítógép használat

Fékek és ellensúlyok Kimondatlan alapelvek Leirt alapelvek Iskolagyülés szabályai Iskolagyülés vezetésének szabályai Iskolagyülési ügyek szabályai  Biróság  Törvényhozás  Ellenörzés

Önkormányzat Megosztott hatalom, megosztott felelösség Ages and Stages  Kis gyerekek – szavazati jog ??  Nagy gyerekek – önállóság és felelösség  Tanárok: keretek, önállóság, felelösség Individualizmus vagy egoizmus Nacionalizmus vagy patriotizmus Sekélyes vagy mély demokrácia?

Jerry Mintz: Szabadság és demokrácia az oktatásban

Minden kezdet nehéz