Közönségkapcsolatok (PR)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

Döntés, kormányzat, kormányzati döntés Kormányzati és politikai döntéshozatal  kurtán óra.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Szabadidő szervezés! IGEN!. 6 ISKOLÁBAN? IGEN!? Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán.
Etikai Kódex.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Munkáltató és a részvételi intézmények Kisgyörgy Sándor ÉTOSZ.
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
Public Affairs – Issues management
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
A MARKETING GYAKORLATA A FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN Kuráth Gabriella Pécsi Tudományegyetem november 4.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
SZERVEZET FORMÁLÓ TÉNYEZŐK ÁTALAKÍTÁS - divat vagy összhangteremtés?
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
A könyvtár marketing stratégiája
Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
1 Gazdaság és környezet Előadó: Nagy Tamás. 2 Általános környezetvédelmi kérdések a vállalatoknál A gazdasági, piaci és környezeti körülmények miatt egyre.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
Reklámozás, Public Relations
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
DPR kommunikáció lehetőségei
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
A NEMZETKÖZI TŐKEMOZGÁS SAJÁTOSSÁGAI DR. KOVÁCS JÁNOS.
A szervezeti felépítés definíciója
Kérdések a második zh-hoz
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Az EEM helye a menedzsmentben
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Önkéntesség, mint társadalmi szerepvállalás
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Kérdések a második zh-hoz
A KOMMUNIKÁCIÓ FUNKCIÓI A SZERVEZETBEN
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Reklám etika.
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Közönségkapcsolatok (PR) Belső PR

Belső PR Feladatai: A céghez tartozás érzésének kialakítása, a szervezet belső közvéleményének formálása „Nyitott ajtók” légkörének kialakítása A menedzsment döntéseinek kommunikációs támogatása A menedzsment döntés-előkészítésének információs támogatása A szervezet és a környezet közötti kapcsolat koordinálása Szakmai programok kezdeményezése, tervezése, lebonyolítása A szervezet tagjainak tájékoztatása a szervezet céljairól A szervezet környezeti image-nek fejlesztése A szervezet arculatának tudatos fejlesztése A szervezet kommunikációs magatartásának irányítása

Belső PR Belső PR eszközei: Belső újságok Körlevelek Évkönyvek Tájékoztató füzetek Zártterületi hirdetmények Hírlevelek Fórumok stb.

Belső PR Tömegkommunikáció Mit érdemes közhírré tenni? Pl.: Mindent, ami figyelemre tarthat számot Ami közérdekű Ami a bizalmat építi Pl.: Évfordulók Közismert személyek látogatása Új termék bevezetése Beszámolók rendezvényekről Közérdekű kutatások eredményei Társadalmi közügyekben való részvétel (CSR)

Belső PR Szervezeti kapcsolatok típusai: Insrtumentális kapcsolatok: Az egyik dolgozó munkája a másik munkájának alapanyaga Munkamegosztás és ennek koordinációjával összefüggésben léteznek Szocio-emocionális kapcsolatok: Emberek közötti szimpátiában és antipátiában megnyilvánuló kapcsolatok Azonosságtudat, együvé tartozás érzésén alapul A csop. belüli érzelmi kapcsolatok úgy felerősödhetnek, hogy a csop. saját arculatra tesz szert

Belső PR Hatalmi és függőségi kapcsolatok: Tárgyalási kapcsolatok: A szervezeten belül az emberek úgy igyekeznek befolyásolni egymás magatartását, hogy saját pozíciójukat erősíteni tudják Hatalmi játszmák, politikai manőverezés Tárgyalási kapcsolatok: Kompenzációs elvek Konkrétabb magatartást igényelnek Nyíltabbak, stabilabbak

Belső PR Funkciói: Szervezetirányítási funkció Szervezetirányítási Hatékonyságnövelési Image-formáló Humánpolitikai Szervezetirányítási funkció A hatékony működés feltétele a jól funkcionáló belső információs rendszer Alulinformáltság- túlinformáltság

Belső PR Hatékonyságnövelési funkció Image-formáló funkció A dolgozók munkahelyi körülményeinek, munkahelyi légkör javításával fokozza a munka hatékonyságát. Image-formáló funkció A vállalat és az alkalmazott kapcsolata (hitelesebb kifelé) Minden embernek átlagosan 50 rendszeres kommunikációs kapcsolata van Humánpolitikai funkció Megfelelő munkatárs kiválasztása

Külső PR Public Affairs: Befektetői kapcsolatok Pénzügyi kapcsolatok Kormányzati és politikai kapcsolatok, Szakszervezeti kapcsolatok, Önkormányzati kapcsolatok Befektetői kapcsolatok Pénzügyi kapcsolatok Szakmai kapcsolatok Fogyasztói kapcsolatok

Külső PR Marketingkommunikáció: Közvetlen működési környezet Reklámtevékenység, Marketing-pr, Egyéb Közvetlen működési környezet Nemzetközi kapcsolatok Kisebbségi kapcsolatok Támogatások (szponzorálás, mecenatúra)

Külső PR Sajtókapcsolatok: Médiakapcsolatok Újságírói kapcsolatok Hírügynökségi kapcsolatok Nemzetközi kapcsolatok Metodikai kérdések és szabályozás

Külső PR Külső PR eszközei Tömegkommunikáció eszközei Tv Rádió Sajtó