A Transz-Szibériai Expressz

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Vasúttársaságok.
Advertisements

a sebesség mértékegysége
II. Fejezet A testek mozgása
A testek mozgása.
A vasúti közlekedési hálózat elemzése, közlekedési feltételek, szűk keresztmetszetek, fejlesztési irányok Előadó: Kövesdi Szilárd, GYSEV Zrt. Vezérigazgató.
A FÖLD, ÉLETÜNK SZÍNTERE
AZ SZÁMÚ VONAT JELZŐMEGHALADÁSA BALATONMÁRIAFÜRDŐ ÁLLOMÁSON
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
A falu bemutatása Készítette: Szlovicsák Valéria 8.c
Várpalota elkerülő építése
Transzszibériai vasút
A mozgások leírásával foglalkozik a mozgás okának keresése nélkül
A HÍD. Régebben még az idő múlását különböző jelzésekkel érzékeltették. Például ha egy hajó miatt egy hidat kellett felemelni,kolomppal jelezték a kezdetét…
Készítette: Dudás Gábor Kovács András Molnár Dániel
Megy a gőzös, megy a gőzös….
FOTÓ március 2010 Wuhan pályaudvar A legmodernebb kínai szupergyors vasút.
Orient expressz: első útjára október 4-én indult „Roi des Trains,Trains des Rois” (vonatok királya, királyok vonata)
Megújuló energiaforrások.
Stuttgart ERASMUSosként
Készítette: Sziráki Dániel, 7.c
Oroszország és az orosz nyelv Kelemen Bálint
Vektormezők Rövid bevezető
A városi tömegközlekedés III.
Széchenyi István Egyetem Közlekedési Tanszék Közlekedési Üzemtan I
VÁLTOZÓ SEBESSÉGŰ ÜZEM
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Erdélyi utazás Hunyadi Mátyás szülőháza Kolozsváron.
Túl alacsony-e Magyarországon a villamosított vasútvonalak hossza?
Egy újjáéledő vasúti jármű: HAJTÁNYOK Közlekedésük aktuális kérdései
Az M44 sorozatú, rádiótávirányítású tolatómozdony bemutatása
Buktatók a jogszabályi környezetben KBSZ Szakmai Fórum november 24. Monostory Miklós Vasútbiztonsági referens
bekövetkezett baleset ismertetése
ANDRÁSHIDAI ELÁGAZÁS – FEBRUÁR 11.
BIZTOSÍTÓBERENDEZÉSI PROBLÉMA ELEMZÉSE
KINEMATIKAI FELADATOK
Transz-Szibériai Vasút
A MÁV Zrt. pályahálózat helyzete, fejlesztése
1. feladat Makó és Veszprém között a távolság 270 km. Reggel 8-kor elindult egy vonat Makóról 60 km/h sebességgel. 9-kor Veszprémből indult egy gyorsvonat.
Ellenállás Ohm - törvénye
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Ismeretlen terhelésű szakaszok adaptív szabályozása József K. Tar, Katalin Lőrinc, László Nádai Budapesti Műszaki Főiskola H-1034 Budapest, Bécsi út 96/B.
„Az ember a földgolyó urává vált” A közlekedés forradalma „ Csatlakozom Mr. Fogg véleményéhez. Ma már tizedannyi idő alatt körülutazhatjuk, mint száz éve:
BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat
TÉMAZÁRÓ ÖSSZEFOGLALÁS
Haladó mozgások A hely és a mozgás viszonylagos. A testek helyét, mozgását valamilyen vonatkoztatási ponthoz, vonatkoztatási rendszerhez képest adjuk meg,
4. 1. Definíciók Közlekedés: Közlekedési rendszer:
2. előadás.
Az előadások használata. Hogyan használjuk az diákat 1.Kattints a SLIDES kapcsolatra 2.Kattints az AUDIO kapcsolatra 3.Várdd meg, míg elindul a hang 4.Hallgasd.
KBSZ SZAKMAI NAPOK – VASÚT Budapest, november 18. dr. Gincsai János
IPARI FORRADALOM KIBONTAKOZÁSA
Tevel (Bonyhádi kistérség).
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
keskeny nyomközű (760 mm), erdei vasút keskeny nyomközű (760 mm), erdei vasút vonalának hossza 11,2 km vonalának hossza 11,2 km Budai-hegységben közlekedik,
A MENETIDŐ, A VONALI ÉS ÁLLOMÁSI KAPACITÁS, VALAMINT AZ ENERGIA FELHASZNÁLÁS ALAKULÁSA V = 40, 60 ÉS 80 KM/H SEBESSÉGRE ALKALMAS VÁGÁNYKAPCSOLÁSOK ESETÉN.
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
A vasúti közlekedés felmérési eredményei (Május–július, 2013) EMAH Öko-mobilitás elősegítése az osztrák-magyar határtérségben VIRÁG Álmos, projektvezető.
A testek mozgása. 1)Milyen mozgást végez az a jármű, amelyik egyenlő idők alatt egyenlő utakat tesz meg? egyenlő idők alatt egyre nagyobb utakat tesz.
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Svájc – Golden Pass Line
India legdrágább vonata a
Priv. Doz. Andreas SCHÖBEL Győr – március
Légtápkábel lopások és következményeik a BKV Zrt
A villanyvasút egyik megteremtője
Főbb változások A főbb változások:         
Menetrendek.
Magyarország infrastruktúrája
2 mi 4800 ft = ______ ft.
a sebesség mértékegysége
Előadás másolata:

A Transz-Szibériai Expressz

Állomások A mai vonal: (Angol nevekkel, mert inkább nem próbálkoztam a fordítással) Moscow - Yaroslavl - Danilov - Bui - Shar'ya - Kirov - Balezino - Perm - Yekaterinburg - Tyumen - Nazyvaevskaya – Omsk - Barabinsk - Novosibirsk - Mariinsk - Achinsk - Krasnoyarsk - Ilanskaya - Taishet - Nizhneudinsk - Zima - Irkutsk - Slyudyanka - Ulan-Ude - Petrovskiy Zavod - Chita - Karymskaya - Chernyshevsk-Zabaikalskiy - Mogocha - Skovorodino - Belogorsk - Arkhara - Khabarovsk - Vyazemskaya - Ruzhino - Ussuriisk - Vladivostok. Korábban a Transz-Szibériai Expressz más vonalon is közlekedett

Történelem A Transz-Szibériai Vasút megépítésének a terve az 1880-as években merült fel. Ekkor fedezték fel ugyanis azt, hogy Szibéria és az Urál igen gazdag ásványkincsekben, és a kitermelt anyagot csak vasúton lehet gazdaságosan szállítani. A Moszkva és Jekatyerinburg közötti szakasz már korábban elkészült. III. Sándor cár uralma alatt, 1891-ben kezdték építeni a Transz-Szibériai vasutat. Az állandó jégtakaró igen nagy gondot jelentett, és egy idő után csak fegyencek dolgoztatásával és kényszersorozással tudták folytatni a munkát. Csak 25 év múlva, 1916-ban készült el a vasút teljes hosszában. Már 1929-ben elkezdték a villamosítást, de csak 2002-ben fejezték be a vonal teljes hosszán.

Menetrend - Tarifa Menetrend Általános adatok A kultúrált „Rossija” és egyéb expressz vonatok esetén 9298 rubel A „gyors” vonatok esetén 6756 rubel A „személy” vonatok esetén6168 rubel Az árak legjobb felszereltség esetén értendők az utóbbi két kategóriában. A legolcsóbb díjazás 1157 rubel, de ez már a csirkevágós-nemvécézős- tömeges változat. Menetrend Az állomások feljebb láthatók. Ezt az utat a „Rossija” 8 nap alatt teszi meg, gyakorlatilag a normálisnál hosszabb megállás nélkül, az átlagsebesség 53,5 km/ó körül van. A vonat néhány helyen 140 km/ó sebességgel száguld, de sok helyen kell lassan mennie a pálya miatt. Általános adatok Hossz: 9440 km; Menetidő: 8 nap, 7 éjszaka, azaz: kb. 176 óra; végállomások: Moszkva-Vlagyivosztok; Épült: 1891-1916 között; nyomtáv: 1524 mm; villamos vontatás; 8 időzónán megy keresztül; El lehet jutni Pekingbe is közvetlen vonattal Moszkvából.

Képek

Járműpark Gőzmozdonyok A korai időszakban nagyon sok típust alkalmaztak, csak a fontosabbakat mutatom be. -ER -EU L

P36 SU Dízelmozdonyok M62 sorozat 2TE sorozat CHME3

TE sorozat TERA1 Villamos mozdonyok CS2 CS7

CS4 VL80 VL85 VL10 VL60

Személy és teher kocsik VL8 VL22 Személy és teher kocsik Régi vonat, csatolt mozdonnyal

Páncélvonat Tipikus tehervonat Személykocsik <Rossija Vostok>

Látképek, táj

Európa és Ázsia határa <Állomás hóban

Táj vonattal <Úszó pálya