A kompetencia-alapú oktatás egy kétpólusú iskolában Baja Előadó: Bernschütz Judit.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
Advertisements

Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
„Ezt egy életen át kell játszani”
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Az országos mérések megújult rendszere
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
T I O K Térségi Iskola- és Óvodafejlesztő Központok a kompetencia-alapú tanítási- tanulási programok elterjesztése érdekében.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
KOMPETENCIAMÉRÉSEK ÉS EREDMÉNYEIK
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Kompetencia-alapú oktatás Orosháza intézményeiben december 01. Információs nap HEFOP
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
FELVETÉSEK A SZAKKÉPZÉS ÁTALAKÍTÁSÁHOZ Előadó: Szymczak Judit.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A kompetencia alapú oktatásról
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Petrou Thessalia, spanyoltanár MA_LMK
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az országos mérések megújult rendszere
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
Klauzál Gábor Általános Iskola Lehet, hogy elfelejtik, hogy mit mondtál nekik, de soha nem fogják elfelejteni, hogy hogyan érezték magukat szavaidtól (Carl.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
TÁMOP / Ütemezés.
Iskolai informatikai fejlesztés
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
3. osztályban.
Előadás másolata:

A kompetencia-alapú oktatás egy kétpólusú iskolában Baja Előadó: Bernschütz Judit

Gyakorlóiskolánk (2007-ig) 2001-ben az EJF a két gyakorlóiskolát – Bezerédj utca, Felsőváros – integrálta; A pályázatíráskor 740 fős tanulói létszám, 72 fős tantestület; Eltérések az iskolarészek között (tanulói létszám, tanulói csoportok száma, szocio- kultúrális környezet, képességek tekintetében); Ökoiskola (2005); Közös igazgatású, az adott állapotokat megtartó, a munkálkodásban jelentős különbségeket felmutató iskolarészek.

Kompetencia területekRésztvevő osztályok, modulok Szövegértés 1.d - "A" "B"2.d - "A" "B" Felsőváros Matematikai logika 1.d - "A" "B"2.d - "A" "B"1.c - "A"5.a - "A" Felsőváros Bezerédj Szociális, életviteli és környezeti 1.d - "C"2.d - "C"5.d - "C" Felsőváros A pályázat bevezetése

Jelenünk ÚÁMK Felsővárosi Tagintézménye Befogadó iskola Integrált oktatás

Kiterjesztés FELSŐVÁROSI Tagintézmény osztály szövegértés matematikai- logika szociális kompetencia ABABC 1. a xxxx 2. a xxxx 3. a xxxx 5. a xxxxx 6. a xxx

osztály szövegértés matematikai-logika szociális komp. ABABC 1. a xx 1. b x 1. c xx 2. a xx 2. b xx 2. c xx 5. a x 5. b x 5. c x 6. a x 6. b x 6. c x Bezerédj utca