„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Innovációk -múzeumpedagógiai foglakozások -drámapedagógiai foglakozások -témahét -három hetet meghaladó projekt -erdei iskola -kompetencia alapú oktatás
A program célja - az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése - a tanulók kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztése és megerősítése - a digitális írástudás mindennapi gyakorlattá válásának megvalósítása
Újszerű tanulásszervezési eljárásokkal megvalósított programjaink
„Heuréka!” - a múzeumpedagógiai foglalkozásokra építő projekt a tantervhez kapcsolódó tanórán kívüli képességfejlesztésre, gyakorlatra irányult - fő célja a személyes tapasztalaton alapuló ismeretszerzés volt
Természettudományi Múzeum 5.c
Szépművészeti Múzeum 7.c
Katonai Emlékpark Pákozd 5.c
Petőfi Múzeum 8.c
Lovagpark – Bikal 9.c
Skanzen - Szentendre 9.d
Tutanhamon kiállítás 9.b
Skanzen - Szentendre 12.b
„Játék(Szín)Tér” - színházi előadásokat követő drámapedagógiai foglalkozásokon a tanulók különböző szituációkban próbálhatták ki magukat - játékos feladatok segítségével technikákat sajátíthattak el konfliktuskezeléshez és problémamegoldáshoz
„Irány a természet!” - erdei iskolai foglalkozások Rétimajorban - a környék növény- és állatvilágával, a szabad idő hasznos eltöltésének lehetőségével ismerkedtek a diákok - kézműves foglalkozások keretében természetes anyagok felhasználásával fejleszthették kreativitásukat
„Hogy volt?” Petőfi és kora - témahét – a XIX. század első felének irodalmán és történelmén kívül a kor divatjáról, közlekedéséről, tudományáról is szerezhettek ismereteket a tanulók
„Amitié” Három hetet meghaladó projekt - francia diákok fogadásának előkészítése, illetve egy hét közös program - tanulóink számára kiváló lehetőség nyílt a francia nyelv aktív használatára, valamint őszinte barátságok kialakítására
Kompetencia alapú oktatás Matematika, szövegértés- szövegalkotás, idegen nyelv
További részletek a szaktanárok mappáiban…