Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A VILLÁMOLVASÁS TITKAI
Advertisements

ÉRZELMI FELSZABADULÁS TECHNIKA RÖVIDEN, KÉPEKBEN.
A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI A TISZA-TÓ TÉRSÉGÉBEN Dr. Mező Ferenc • Korosztályok • Tehetségterületek • Léptékek • Együttműködés.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
Az angyalmentők száma: 333. Ez egy különleges meditáció, amelynek segítségével vészhelyzetben is pillanatok alatt kapcsolatba léphetünk az angyalokkal,
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Szeretlek (Előadja: Benkő Péter)
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
Beiskolázási tájékoztató december
A fejlődő világ két átka:
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat!
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Tehetség, tehetségazonosítás
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
Szociális tanulás formái
Iskolai Hálózat Létrehozása
A gondozás,nevelés egysége
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
Microsoft® Lync™ 2010 Meghatalmazás – oktatás
Tudatos alkalmazkodás: feladat és teljesítmény
Bármit elérhetsz amit szeretnél, csak tudnod kell, hogyan formálj öntőmintát hozzá saját gondolataidból.
Pedagógiai Értékelési Konferencia
Az iskolai teljesítményt befolyásoló mentális és affektív tényezők
Nyitnikék Óvoda 3533 Miskolc, Andrássy út 53/a /fax: 46/
Dr. Szilágyi Klára Szent István Egyetem
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
Életközép - krízis Tóth Sándor Pécs,
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Érzelmi Intelligencia, Kreativitás, Tudásmenedzsment
III. előadás: Írásbeliség, egyén, társadalom
A pedagógus, aki az IPR mögött van
Teljes ember nevelése idegen nyelvi órákon
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
Prezentáció KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
Kapcsolat a vér szerinti családdal © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl 3. Nevelőszülői módszertan.
Az ifjúsági részvétel modelljei „Együtt az ifjúságért” Borsod-Abaúj-Zemplén megye, tavasz Kósa András László Diákközéletért Alapítvány.
REIKI Gyógyító kezek.
Az iskoláskor küszöbén
Az olvasóvá nevelés (tév)útjai Jó és rossz példák iskolákból, könyvtárakból Gombos Péter Kaposvári Egyetem április 28.
Mai üzenetünk Szeretni kell?.
AZ PÉNZÜGYI SZABADSÁG MEGTEREMTÉSÉNEK ÚTJA
1 „Hogy életünk is fenntartható legyen” FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS Dunaújvárosban Környezetvédelmi témájú internetes vetélkedősorozat A Dunaújvárosi Főiskola.
mint ami mások szerint szükséges!
Gyermek, akit kölcsönkaptál. Anna példája (1Sám 1,11) Erős fogadalmat tett (Anna), Erős fogadalmat tett (Anna), és ezt mondta: és ezt mondta: Seregek.
Új hálaének áldja Istent
Módszertani lehetőségek a digitális nemzedék megszólításában
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Milyen szép a világ Készítette: Süni.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Gondolatok az MKE Kémiatanári Szakosztályának működéséhez Vezetőségújító taggyűlés március 8. Szalay Luca, ELTE Kémiai Intézet.
Agykontrollos továbbképző éveseknek
TANÍTANI… Kinek?Mit? Hogyan ?. Kinek? Egyes szám, harmadik személy…
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Jó együtt lenni! Idősek Otthona Bakonyszentlászló.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
Hogyan lesznek növendékeink iskolaérett gyermekek?
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Szeretni tudni kell Tanulható a szeretet?.
Tervezési folyamat.
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
XIX. századi költők a Facebookon
Felvételi előkészítő ! Újra indítjuk rajz felvételi előkészítő tanfolyamunkat A tanfolyam helye : A Céh székhelye Szeged, Szél u. 3. (térkép a honlapon)
Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Család – és Gyermekjóléti Központ
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Sándor-Schmidt Barbara
Előadás másolata:

Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában ZSENIKET NEVELÜNK! Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában

Howard Gardnernek, a Harvard egyetem professzorának felismerése szerint amennyiben a hagyományosan használt matematikai- és nyelvi-logikai intelligencia mellett bevonjuk a nevelési-oktatási folyamatba a zenei-, térbeli-tájékozódási-, a testi-kinesztetikus-, az önmagunkkal és másokkal való kapcsolattartási, valamint az érzelmi intelligenciát, azzal szárnyakat adhatunk a bennünk élő zseninek.

Célok, vágyak vonzásában Tudta Ön, hogy a 80/20-as szabály értelmében eredményeink 80%-át mindenkori tevékenységünk 20%-ával érjük el, és hogy ennek értelmében kudarcaink 80%-át is mindenkori tevékenységünk 20%-a eredményezi? Rádöbbenve a fenti szabályszerűségre milyen felismerésre jut?

KINCSKERESÉS Tudta Ön, ha sikerült felismernie, miként ért el örömteli eredményeket különböző élethelyzetekben, akkor ezt mint modellt alkalmazhatja, ill. átviheti életének ama területeire is, amiben fejlődni, változni szeretne? Ezek az erőforrások eddig is ott szunnyadtak Önben, gyermekeiben, diákjaiban most csupán azok feltárása és kiaknázása vár Önökre, amennyiben tudják a módját!

IRÁNYTŰ Tudta Ön, hogy Lozanov szerint hatalmas mennyiségű információt vagyunk képesek megismerni, erőfeszítés nélkül befogadni és szükség esetén használni? Ehhez csupán azt kell tudnunk, miként küszöböljük ki a tanulási folyamat során fellépő érzékelési védekezést, elfojtási mechnanizmusokat, ill. hogyan férhetünk hozzá tudatalattink hatalmas kincsestárához.

ZSENINEK SZÜLETTÜNK! Legfőbb feladatunk segíteni egymásnak abban, hogy megtanuljuk megélni, kifejezni és feldolgozni érzelmeinket (a kudarcainkból és sikereinkből fakadókat egyaránt). Az így elért megtisztulás lehetővé teszi számunkra, hogy a képzelet bevonásával ismét csodára legyünk képesek: az örömteli teremtés csodájára. .

Amennyiben eltöprengett a korábban olvasottakon, és a gyakorlatban is szeretné hasznosítani a többszörös intelligencia alkalmazásában rejlő lehetőségeket; és szeretné megkönnyíteni a hozzáférést a korábban kiaknázatlanul hagyott erőforrásokhoz; és új alapokra kívánja helyezni a gyermekeivel, diákjaival való együttműködést, akkor kezdje tanfolyamunkon való részvétellel!

A tanfolyamot vezeti: PÉTERCSÁK MAXIM Az aktuális helyszín és időpont kiválasztásához keresse fel a www.alfahullam.hu honlapon a Tanfolyam-NAPTÁRT, majd a jelentkezéshez hívja: a 20/551-3079-es számot, illetve küldjön e-mailt a info@alfahullam.hu címre. Szeretettel várjuk jelentkezését!