Public Affairs – Issues management

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Advertisements

Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Lobbizás az egészségügyben
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Zalai Falvakért Egyesület Zala megyei Önkéntes Centrum.
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Verfasser · weitere Angaben
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
A térségi vasutak, az élhető vidék október 27. A térségi vasutak, az élhető vidék – október 27. Közlekedési szövetségek alakítása, lehet ő.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Minőségmenedzsment alapelvek
A szolgáltatások minőségének biztosítása és értékelése
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Közönségkapcsolatok (PR)
A vállalkozások környezete
A politika intézmény-és rendszerelméleti megközelítései
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
9. szekció: Társadalmi válaszok, civil szektor Kalincsák István, Városfejlesztési és Fenntartási osztályvezető.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Hogyan alakulnak át az immateriális javak pénzügyi eredménnyé?
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
Vezetői Információs Rendszer felépítése
Közigazgatási kommunikáció
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Dr. Lamperth Mónika Budapest április 18.
Kérdések a második zh-hoz
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Funkciói, feladatai és területei
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Az EEM helye a menedzsmentben
Munkavédelem és controlling
Az Okos Jövő Innovációs Klaszter Amelynek célja, hogy tagjai minél többet profitáljanak az új technológiák kialakításából. Amelynek feladata, hogy erősítse.
Politika, képviselő, információ Kerekes Pál jún. 6. MIBE Konferencia.
AME 1992-?. Tendenciák  Minden újrakezd ő dött, a korábbiak idéz ő jelben, els ő sorban a független iskolák  „arisztotelészi” fordulat az oktatás-politikában.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A befektetőbarát önkormányzat 2011 szeptember 23. Lunk Tamás.
Kulturális tevékenységek és a közügyek kezelése (issue management) (Managementul activităţii culturale)
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
Az NKE RTK min ő ségbiztosításának jelene és jöv ő je Prof. Dr. Valcsicsák Imre.
A SZÁMVITELI TÖRVÉNY évi C. törvény
2003. A környezeti helyzetfelméréstől a környezetirányítási rendszer auditálásáig Dr. Szegh Imre.
Vállalkozásmenedzsment I.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Az üzletek operatív működtetése
A külső környezet elemzése
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Kérdések a második zh-hoz
Regionális és vállalati identitás az ellátási láncokban
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Public Affairs – Issues management A public affairs fogalma Részterületei Az issues management(IM) fogalma Az IM folyamata Kapcsolódása más kommunikációs területekhez

1. A public affairs fogalma(1.) A Public Affairs a kulcsfontosságú érdek-gazdákkal való kapcsolatépítés. Érdekgazdák: kormányzat ellenőrző szervek részvényesek civil szervezetek újságírók belső közvélemény

1. A PA fogalma(2.) A PA célja az érdekgazdák informálása bizalmi légkör kialakítása a szervezet céljainak megjelenítése a közügyekben vállalt felelősség közvetítése

1. A PA fogalma(3.) Public relations Public affairs belülről vezérelt kívülről vezérelt reaktív proktív/interaktív jelenorientált jövőorientált tényekkel foglalkozik ügyekkel foglalkozik kommunikációt hoz létre megértést hoz létre eseményt kezel folyamatot kezel irányított információadás nyílt információadás bürokratikus a döntésbe bevonó

A PA részterületei(1.) Lobbizás -érdekérvényesítés Korrekt információval látja el a közügyekben döntési kompetenciával rendelkező helyi, regionális és országos vezetőket, segítve konszenzuson alapuló törvények, szabályzók meghozatalát.

2. A PA részterületei (2.) A lobbizás szabályozása Lobbi-stratégiák Lobbi-eszközök meghallgatások speciális rendezvények szakértői anyagok ( politikai és kapcsolati térképek)

3. Issues management Fogalma és célja: Az issues management figyelmezteti a szervezeteket a környezetükben egymással versengő érdekekre, azonosítja az előnyöket és a lehetséges ellenállás mértékét, majd megkeresi az érdekek összeegyeztetésének lehetőségét, biztosítva ezzel a szervezeteknek a környezeti változásokra való gyors reagálását.

Issues management Az issues management feltérképezi a társaság jövőjét és üzleti lehetőségeit, a változásokhoz való alkalmazkodás hatékony eszköze és piaci előnyt is biztosít.

4. Az IM folyamata mission statement - kommunikációs "iránytű„ előrejelzés, monitoring és elemzés problémaazonosítás prognózis megoldási alternatívák akcióprogramok megvalósítás értékelés

5. IM kapcsolódása más területekhez A stratégiai terv Az üzleti terv A nyilvánossági politika terve

5. Kapcsolódás más kommunikációs területekhez CRM= vevőkapcsolatmenedzsment integrálja az ügyfelek közötti interakciókat összegyűjti, értelmezi az információkat feldolgozza és felhasználhatóvá azokat Adatbázisba rendezi a piac változásait leíró adatokat támogatja a termék- és szolgáltatásfejlesztést a kereskedelmi tevékenységet a vevőszolgálatot és a teljeskörű vállalati működést

5. Kapcsolódás más kommunikációs területekhez CRM - új fogyasztói és célcsoport-kultúra az individualitás egyéni igények a fogyasztók multidimenzionálisak az életstílusuk differenciáltabb a fogyasztói magatartás nem stabil információs szimmetria a fogyasztói érdekvédelem a fogyasztó személye

5. Kapcsolódás más kommunikációs területekhez Integrált kommunikáció elemzési, kommunikációs és értékelési technikák koordinált alkalmazása egyesíti magába az információs, az irányítási, az együttműködési, üzleti folyamattervezési, visszacsatolási és ösztönzési módszereket a munkahelyen emberi teljesítmény motiválását a szolgálja a szervezet küldetését, jövőképét és imagé-t (Gayeski & Woodward)

5. Kapcsolódás más kommunikációs területekhez Az IC előnye szinergiahatás konzisztencia kölcsönhatások misszióorientáltság identifikáció költséghatékonyság