Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Közigazgatási kommunikáció

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Közigazgatási kommunikáció"— Előadás másolata:

1 Közigazgatási kommunikáció
Diszkrimináció az ügyfélkezelésben SMART – modell alkalmazása Kutatás Helyzetelemzés Önkormányzati kommunikációs stratégiák

2 1. Diszkrimináció az ügyfélkezelésben
A jogalkalmazás diszfunkciói A közigazgatási dolgozók attitűdjei A fogyatékossággal élők „láthatatlan állampolgárok” A szociális ügyek összemosása (roma-kérdés) A közigazgatási rendszer hiányosságai

3 2. SMART– modell alkalmazása

4 3. Kutatás koncepció hipotézis módszertan adatfelvétel eredmények

5 4. Helyzetelemzés Az önkormányzati alkalmazottak ismeretei hiányosak
Attitüdjeik, magatartásuk diszkriminatív Szociális ügyként definiálják a fogyatékosságot Hárítják a felelősséget – forráshiány, kompetencia-hiány Nem keresik a kapcsolatot az

6 5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák
Ágazati irányítás - Önkormányzati és Vidékfejlesztési Minisztérium - Gazdasági és Nemzeti Fejlesztési Minisztérium NFÜ – nemzeti Fejlesztési Ügynökség (HEFOP) - Regionális Fejlesztési Tanács - Önkormányzatok Országos Szövetsége - Kistérségek, Leader- közösségek Helyi önkormányzat - választott testület és hivatali apparátus

7 5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák
Központi képzés - rendszer-specifikus diszfunkciók helyi problémák ignorálása szociális térképek hiánya motiváció hiány (kötelező beiskolázás) felkészületlenség az e-közigazgatásra - a képzések tartalmi és formai hiányosságai jogszabályok közösségfejlesztés helyett

8 5. Önkormányzati kommunikációs stratégiák
Helyi stratégiák - Hazleton-modell - szociális és kognitív térképek (felmérések) - jövőkép - település identitás - célok - célcsoportok - fejlesztési terv (településmarketing) - kommunikációs tervek


Letölteni ppt "Közigazgatási kommunikáció"

Hasonló előadás


Google Hirdetések