Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Története Az eBay-t 1995-ben alapította Pierre Omidyar „AuctionWeb” néven, egy nagyobb személyes oldal részeként. Eredetileg az oldal az Echo Bay Technology.
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
A Budapesti Értéktőzsde Részvénytársaság éve december 15. Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
EBusiness feladatok GINFO III őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Értékesítési csatornák
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Az e-kereskedelem (e-business)
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Kaliforniai paprika árváltozásának okai Készítette: Dér András.
B ÉRES G YÖRGY Gazdasági főigazgató Az egészségügy háttérszolgáltatásának és egyéb népgazdasági ágazatoknak a kapcsolata március 31.
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Bauer András - Berács József:
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata CONTROLLING RENDSZER A PANNONTEJ ZRT.-NÉL.
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
PLATINA VERA „Megcsal a férjem.” számok, sztorik, tények
A StoreWizard webáruház bemutatása
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Klikkelj ideaz MLP tagberegisztrálásához. Regisztráld a Kereskedői Hűség csomagodat.
Online Kiskereskedelmi Index
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
az Akasztói Szikiponty
Kalandorbolt – évi értékesítési terv
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Stoll Gáborné 2013.április 24.
Vállalati terv bemutató
Online vásárlás.
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Utazás ISZTAMBULBA 2018.
Előadás másolata:

Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza

Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi cégcsoportja Vatera.hu Apród.hu Teszvesz.hu Lealkudtuk.hu Vateraauto.hu ----------------------------------------------------------------------- Árukereső.hu Fashiondays.hu

Tények: Az Allegroup.hu 2011. októberében indította el a grando.hu online plázát Az eddigi Vaterás B2C kereskedők átmigrálásával és új kereskedők akvirálásával 3 hónap alatt Magyarország legnagyobb online bevásárlóközpontja jött létre Az oldalon csak új, számlával és garanciával árusított termékek vásárolhatóak meg Számok Havi 1-1,5 millió egyedi látogató az indulás óta átlagosan A Vaterás átlagos eladási árakhoz képest kétszer, a teszvesz.hu-hoz képest átlagosan ötször magasabb átlagos eladási érték

5 nagy „vertikális” online áruház elérésnek összehasonlítása ( alexa 5 nagy „vertikális” online áruház elérésnek összehasonlítása ( alexa.com)

Termékkategóriák: Az oldalon 22 fő termékkategória található meg 2 legerősebb kategória :számítástechnika, építkezés-otthon- > nem „szokványos online kategória” A grando.hu-n minden termékkategóriában népszerűség szerint rendezve jelennek meg a termékek A vatera.hu és teszvesz.-hu –ra történő átlistázás is népszerűségi sorrendben történik Közel 2 milliós termékszám A legjobb ajánlatok kapják a legtöbb forgalmat

Főbb forgalmi források: Minden grando.hu –ra belistázott termék átlistázódik a vatera.hu –ra és a teszvesz.hu-ra, mellette apród.hu, árukereső.hu és lealkudtuk.hu –s megjelenések. Heti hírlevél a teljes vatera és teszvesz adatbázisra (1,5 millió hírlevélcím) Átlagosan havi több százezer látogató az erőteljes adwords kampányok hatására Folyamatosan emelkedő organic és direct forgalom ( küzdelmes első 1 év) Összesen 3 jelentős atl kampány

ATL kampányok: Online vs offline Minden egy helyen koncepció, erős árkommunikációval Nem csak „A” státusz a célcsoport

„Nagy” szereplők, erős bizalomépítő hatás, pláza jelleg Kika Baumax Praktiker Vodafone Office Depot Több előkészületben..

Sok fajta szereplő(5-600 aktív,1300 regisztrált), igazi „pláza” jelleg Több száz kisebb webáruház Nagy szereplő: ebolt, Avplanet, Mall,Aqua, Líra Vateráról kinőtt nagy eladók Nagykereskedelmi cégek „Multik” beszállítói Folyamatos „rotáció”… Csak a „jó” kereskedőkre van szükség

Célok: Megvalósítás Tömegigények kielégítése „Minden legyen kapható” Alacsonyabb keresetűek is találják meg amire szükségük van Legyen prémium is Megvalósítás Folyamatos partnerakvizíció, csökkenő partnerszám mellett Eladók folyamatos szűrése Akciók folyamatos szervezése

Mutasd meg a felhasználóidnak ami van :

Mutasd meg a felhasználóidnak ami van 2 :

Kika - Grando együttműködés Nehéz indulás Mindent kulcsra készen kell csinálni Logisztika megszervezése Megfelelő kollegák megtalálása 1-200 milliós forgalom első évben

A márkanév bonzobonzijevics Vaterás kiseladó Főleg gadget, konyhai eszközök Alacsony ár, kitűnő probléma kezelés Tömegigények megérzése Havi több tízmilliós forgalom

Ha kifacsartak a multik… Több mint 15 éves beszállítói tapasztalat Kerti és fittness eszközök Hatalmas árukészlet Erős függés az áruházláncoktól A válasz: saját online forgalmazás

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! Orova Balázs B2C üzletág igazgató Allegroup.hu orova.balazs@allegroup.hu