Google 2010 Facebook Trendek és tények id=224a1c170b000053||t=1266375549|et=730|cs=suvittbh.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Keresőrendszerek.
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Interaktív táblák Bevezetés.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Internet ismeretek II..
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
 A Gmail a Google ingyenes webmail, POP3 és IMAP szolgáltatása.Googlewebmail POP3IMAP  Bevezetésekor az 1 gigabyte-os tárhelyével lényegesen.
Keresőmarketing stratégiák
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Közösségi oldalak használata
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Szemantikus keresők.
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Előadóról Név: Zumpf Tamás
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –

Support.ebsco.com Saját EBSCOhost oktatóprogram Oktatóprogram.
Support.ebsco.com Business Source keresés az EBSCOhost felületen Oktatóprogram.
Support.ebsco.com Az EBSCOhost találati lista Oktatóprogram.
Support.ebsco.com Oktatóprogram Összetett keresés végrehajtása az EBSCOhost felületen Irányított stílusú keresőmezők.
Support.ebsco.com Oktatóprogram Cikk olvasása az EBSCOhost felületen.
Eu-háló Partnerszervezeti Kommunikációs Center január 17.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Kurzus adatlap Transzparens, a legfontosabb információkat tartalmazó saját kurzus adatlap Minden kurzusnak külön adatlapja van Minden oktató a saját admin.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
A StoreWizard webáruház bemutatása
Az internetes keresési módszerek
Oktatóprogram Saját EBSCOhost oktatóprogram
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Rövid összefoglalás a © 2012 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva. Lync Web Apphoz Csatlakozás Lync-értekezlethez számítógépes hanggal Lync 2013.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Menüpontok szerkesztése.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Csoportmunkát támogató szoftverek
MTA Hungary Naptár alapú Orvoskereső Program
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
Internet és kommunikáció
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Google 2010 Facebook Trendek és tények id=224a1c170b000053||t= |et=730|cs=suvittbh

2. Google 2010 • Google TV • Google wave – orku – buzz (Zümm) • Google Adwords • Google remarketing – adsence, youtube • Google maps • Google varázskerék • Google képtalálatok, keresőtalálatok • Google product, store • Goolge social search • Verio shop, Verio banner Google 2010

Google TV Google 2010

Google TV Google 2010 • weboldalaikat a tévé képernyőjén is megtekinthessék • Mozgás a tv és a webes tartalmak között • ( Ahc&feature=player_embedded#!) Ahc&feature=player_embedded#!

Google TV Google 2010 • Google fontos célpiaca • Nagy fejlesztések, potenciális bevétel

Google wave – orku – buzz (Zümm) Google 2010

Google wave – orku – buzz (Zümm) Google 2010

Google wave – orku – buzz (Zümm) Google 2010 • Online kommunikációs és megosztó eszköz • Megoszthat szöveget, képeket, videókat, térképeket és egyéb eszközöket használva. • már megtörtént eseményeket visszakeresni, a régi folyamatokat megtekinteni.

Google wave – orku – buzz (Zümm) Google 2010

Google wave – orku – buzz (Zümm) Google 2010 • követhessék ismerőseik közösségi tevékenységét. • státuszüzenetek, fotók, videók és más egyéb tartalmak kezelésének, megosztásának • A Zümm a már meglévő közösségi kapcsolatokat használja a Gmail postafiókon belül • • A fejlesztők és szolgáltatók, akik szeretnék termékeiket a Zümm-be integrálni egy egyszerű feed- alapú API segítségével megtehetik ezt, mely idővel egy teljesen írható/olvasható API-vá alakul majd.

Google wave – orku – buzz (Zümm) Google 2010

Google AdWords Google 2010

Google AdWords Google 2010

Google AdWords Google 2010

Google remarketing – adsence, youtube Google 2010 • A Google egy cookie-ban tárolja az alábbi adatot, a hirdetési beállítások és az éppen használt böngésző egymáshoz társításához: • id=224a1c170b000053||t= |et =730|cs=suvittbh

Google remarketing – adsence, youtube Google 2010 • Hogyan működik az érdeklődésen alapuló hirdetés? • Google (egy "cookie" segítségével) egy számot tárol el böngészőjében, hogy megjegyezze a látogatásokat.cookie • AS. YT. Személyre szabott hirdetése

Google remarketing – adsence, youtube Google 2010 • Példák: • Ha Gréti sok főzéssel kapcsolatos videót néz a YouTube-on, elképzelhető, hogy több főzéssel kapcsolatos hirdetést lát majd, ha a YouTube-on vagy egyéb, az AdSense szolgáltatást használó webhelyen böngészik.AdSense • Ősszel téli gumi, tavasszal nyári gumi

Google maps Google 2010

Google varázskerék Google 2010

Google képtalálatok, keresőtalálatok Google 2010

Google képtalálatok, keresőtalálatok Google 2010 Már ezek is külön weboldalra visznek el!

Google product, store Google 2010

Google product, store Google 2010

Google product, store Google 2010

Google product, store Google 2010

Goolge social search Google 2010 A google a különböző szociális hálókban is keres (twitter), azt még pontosan nem tudni mely zárt közösségi rendszerekben fog keresni még. Ez már személyiségi jogokat feszeget.

Canonical Google keresőoptimalizálás • Egyet kanonikusnak kinevezünk. • Ez által az mondjuk a Googlenek, hogy itt nem tartalom duplikációról van szó, hanem pusztán arról, hogy egy terméknek több változatát is forgalmazzuk. • Ehhez csupán az összes több változat XHTML kódjának részében el kell helyeznünk a következő utalást a kanonikus változatra.

Canonical Google keresőoptimalizálás • • Nagyon figyelj arra, hogyha kettőnél több termékünk van, akkor mindegyik nem kanonikus változat.

Google Sandbox Google keresőoptimalizálás • Matt Cutts, a Google fejlesztő mérnöke: • vannak a rendezési algoritmusnak olyan elemei, amelyek felfoghatóak próbaidőszaknak. • A Google Sandbox effektus feltételezés • Google az új weboldalakat egy próbaidőszaknak veti alá, ezalatt a fontos kulcsszavaira a weboldal nem kap olyan jó helyezéseket (és PageRank értékeket). • A PageRank értéknél biztosan létezik egy ilyen próbaidőszak, hiába mutatnak jó linkek az oldalra

Google Sandbox Google keresőoptimalizálás • A próbaidőszak ideje egyes témáktól függően eltérőek lehetnek • Valószínűleg a nagyobb konkurenciával rendelkező témák területén hosszabb ideig tart a Sandbox effektus. • próbaidőszak egytől akár hat hónapig is eltarhat.

Google Dance Google keresőoptimalizálás • Weboldalunk helyezéseit napról napra változhat. • Gyakorlatilag ugrálnak, „táncolnak” a helyezések. Ennek ok a következő lehet: • A Google rengeteg kiszolgáló szervert üzemeltet, s amikor lekérdezünk tőle, nem • tudhatjuk pontosan, melyik szolgál ki minket.

Google Dance Google keresőoptimalizálás • Olyan számítógéptől kaptunk adatokat, mely adatbázisa még nem frissült a többihez képest • Gyakori a Google Dance jelenség frissen letárolt weboldalak, vagy a weboldalon belül egy-egy új oldal esetén. • Ha visszaesünk ellenőrizzük a helyezéseket később. • Korábban sokkal ritkábban szinkronizáltak egymással a Google szerverei. •.

2. Közösségi marketing • Közösségi marketing csoportok • Statisztikák • Corinmail Közösségi marketing

Közösségi marketing csoportok Közösségi marketing 1.Open network (pl.:twitter, facebook) 2.Close network (pl.: iwiw) 3.Blog network 4.Forum network 5.Játék network 6.Egyéb network lehetőségek

Közösségi marketing csoportok • Social Marketing Media: • Alapvetően 10 területet • határolunk el egymástól: • 1 Publish (blog, digg...), • 2 Share (flirk, youtube...), • 3 Discuss (skype, msn, google talk...), • 4 Social Nework (orku,facebook, linkedin...), • 5 Microblog(twitter, tweetpeek...), • 6 Lifestream (frenfeed, socialthing...) • 7 Livecast (yahoo live...) • 8 Virtual worlds (habbo...), • 9 Social Games (doof, pogo...) • 10 MMO (conan) Közösségi marketing

Facebook webshop Facebook

Facebook webshop Facebook

Facebook webshop Facebook

Facebook modulok Facebook

Facebook modulok Facebook Szálláshelyeknél képgaléria Webáruházaknál kedvelt termékek

Facebook modulok Facebook Szálláshelyeknél képgaléria Webáruházaknál kedvelt termékek

Mail News – hírpublikáló rendszer • Elég egy üzenet megírása • Egy kattintás által egyszerre több rendszerben is megjelenik az elküldött üzenet • Facebook, Twitter, Blogger, Wordpress, CorinMail, RSS csatornákon jelenhet meg friss hír, üzenet, akció egyidőben

Mail News – hírpublikáló rendszer

Verio Webshop Használatával a webáruháza termékeit megjelenítheti partnerei weboldalán, webáruházában. FONTOSABB TULAJDONSÁGOK: • Ön állíthatja be, hogy egyszerre hány termékkártya jelenjen meg a reklámfelületen. • A termékkártyák frissítése időzíthető. • Egy adminisztrációs felületen több kampányt is kezelhet. • Megadható a kampányok lejárati ideje. • Automatikus termékimportálás: CSV fájl megadásával. • Kézi termékkezelés • Teljes termékcsere vagy • Termékek frissítése, bővítése hozzáadással.

Verio Shop • Úgy működik mint egy banner, de nem egy megadott oldalt tölt be, hanem minden egyes termékkártya hirdetés a hozzá tartozó termékoldalt tölti be a webáruházból, amikor rákattintanak. • Ezért tulajdonképpen minden termék saját magát reklámozza.

Verio Webshop Az Ön webáruháza Verio Webshop Parnerei weboldala

Közösségi média

Facebook marketing eszközök ► Facebook Ads, a közösségi fizetett hirdetés ► Saját Facebook Oldal (egyéni vagy üzleti) ► Névjegyek ► Események ► Facebook Insights fiók analitika ► Csatold a blogodat a Facebook oldaladhoz ► Facebook Like Box ► Facebook Live Stream ► Facebook Like gomb ► Share gomb ► Facebook webshop

Hogyan használd a közösségi médiát? ► Oszd meg az anyagaidat ► Válj hírközponttá ► Tedd elkötelezetté közönségedet ► Reklámozd a közösségi média jelenléted ► Tedd egyénivé a jelenléted ► Figyeld az eredményeket

Oszd meg az anyagaidat • Legyenek saját híreink, általunk szerkesztett kiadványaink. Fontos az is, hogy a kiadvány mögött legyen emberi jelenlét is, vagyis az egyes szerzők is jelen legyenek a közösségi médiában. • Ne csak tartalmakat szolgáltassunk, hanem beszélgessünk, vitázzunk, kommunikáljunk az ismerősökkel, rajongókkal!

Válj hírközponttá • Különböző RSS csatornák, vagy hivatkozások által akár blogok, hírközpontok és egyéb friss hírrel rendelkező odlalak tartalmát is publikáld, hiszen ezzel is életet teremtessz a fiókodban és a weboldaladon is.

Tedd elkötelezetté közönségedet • A közösségi média lehetővé teszi, hogy kérdéseket tegyünk fel a közönségnek, amire ők válaszolni fognak. • Legyünk interaktívak, de óvatosan, moderáltan. Készüljünk fel mindenféle szituációkra, reakcióra és ne essünk kétségbe bármilyen szélsőséges esettel is van dolgunk.

Reklámozd a közösségi média jelenléted • Hirdethetjük magunkat fizetett hirdetéssel, eseményekkel, de akár úgy is, hogy eseményeket, csoportokat, vagy közösségeket hozunk létre. Indíthatunk nyereményjátékokat, vagy más promóciós akciókat is. Légy kreatív és figyelemfelkeltő!

Tedd egyénivé a jelenléted • A megjelenés átalakítása után adj oldaladhoz olyan elemeket, amik egyénivé teszik a felhasználói élményt. • Tölts fel képeket, videókat, érdekes linkeket, indíts fórumot, készíts kérdőívet, alkalmazást, vigyél életet a fiókod életébe és adj élményt a rajongóid, ismerőseid számára! Használd az FBML-t!FBML

Figyeld az eredményeket • A legtöbb közösségi média oldal eleve tartalmaz valamilyen mérésre/követésre alkalmas eszközöket. • A statisztikák követése és elemzése azért fontos, mert visszacsatolást kapsz arról, hogy jól csinálod-e, amit csinálsz és ha nem, akkor tudd, hogy min kell változtatnod.

FBML • A Facebookon használt programozási nyelv, melyet csak az oldalon használhatunk. Ennek segítségével egyedivé tehetjük felhasználói felületünket. • Mi kell hozzá? HTML, CSS, FBJS. Készíts egyedi Landing Page-t és alkalmazásokat!Landing Pagealkalmazásokat

Landing Page

Facebook alkalmazás

Facebook üzleti megoldások Miért érdemes Facebook üzleti fiókot létrehoznia? ► Alkalma nyílik az online marketing alkalmazására, a szociális közösségi oldalak nyújtotta lehetőségek által ► Hatalmas felhasználói körhöz juthat el hirdetése ► Könnyen módosítható, a célcsoporthoz alakítható hirdetőfelületet alakíthat ki ► Kapcsolatait kiterjesztheti, a már meglévőeket aktívan ápolhatja ► Eseményeket, rendezvényeket reklámozhat ► Külső weboldalakon számos formában megmutathatja magát ► Interaktív kommunikáció, azonnali reagálás a felhasználók felé

Csatold a blogodat a Facebook oldaladhoz A közösségi hálózati oldal rendelkezik egy olyan alkalmazással, amellyel a blogod RSS feedjét átirányíthatod a Facebookos profilodba. Így megjeleníthetsz a profilodon minden olyan cikket, amit felraksz a WordPress blogodba.

Facebook Ads Lehetőséget ad, hogy hírdesse cégét, ezzel is még több rajongót gyűjthet és bővíteni tudja a látogatói, vevői számát. Facebook Ads eséjt ad az oldala és a tartalma hirdetésére.

Facebook névjegyek Névjegyek lehetőséged adnak arra, hogy más oldalakon is megjeleníthesd Facebookon lévő adataidat: ► Adatlap névjegy ► Fénykép névjegy ► Tetszik névjegy ► Oldal névjegy

Facebook Live Stream Ezzel a pluginnal a felhasználók valós időben tudják megosztani a tevékenységüket és megjegyzéseiket a Facebookon.

Facebook Like gomb ► Gombnyomásra a Facebook hírfolyamba illeszti az adott oldalt, ezzel a Facebook-on belül terjed az oldal linkje. ► A tetszésnyilvánítások száma megjelenik a weboldalon. ► A like button alatt megjelenik az ismerősünk neve, így tudjuk, hogy az ismerőseink közül kinek tetszik az adott tartalom. ► A közösségi oldalakon keresztüli információ keresés felválthatja a hagyományos keresőket. Itt rangsorolási alap lehet a like-ok száma.

Share gomb ► Egyszerűen megossza oldalunkat bármely használt szolgáltatásokon. ► Kiemelten jeleníti meg a főbb szolgáltatásokat. ► Nem foglal el túl sok területet a weboldalról. Nem vonja el a figyelmet, jól illeszkedik a designba. ► Közvetlenül a tartalmi rész alatt helyezkedik el. ► Tartalmazhat még kedvencek, rss, és facebook like gombot is.

Facebook események ► Az események segítségével a cégünkben történő eseményeket, rendezvényeket tudjuk meghírdetni azoknak, akiknek szeretnénk. ► Egyfajta meghívást küldhetünk, amire a rajongóink, ismerőseink vagy a csoportok tagjai visszaigazolást küldhetnek részvételükről.

Facebook Like Box A Facebook rajongói doboz plugin megjelenít egy dobozt a weboldalon belül, amely az oldalhoz csatlakozott rajongókon kívül megmutatja a legutóbbi frissítéseket is.

Facebook webshop

► Megtalálják azok az emberek, akik kifejezetten az Ön termékeit vagy szolgáltatásait keresik. ► Összeköti és bevonja a jelenlegi és potenciális vevőit. ► Kommunikációs csoportot alakíthat ki a vállalkozása körül. ► Képviselheti a terméket vagy csoportot, amelynek rajongói vannak. ► Közvetlenebb kapcsolatot alakíthat ki a vevőivel. ► Nemcsak kommunikációs kört, hanem rajongói kört is kialakíthat.

Facebook webshop ► Megoszthatja legfrissebb híreit a rajongóival az üzenőfalon, így gyorsabban terjed az információ közöttük. ► Nemcsak egy oldallal van jelen a webesn (pl. weboldal, vagy webáruház), hanem a Facebookon is plusz csatornával bővítheti jelenlétét az online térben. ► Több millió, viszonylag egyszerűen elérhető felhasználóhoz juthat el vállalkozásának, termékeinek, szolgáltatásainak híre. ► Nincs regisztráció, mivel eleve a rendszeren belül vagyunk. ► A felhasználók valós adatai, elérhetőségük ellenőrzihető.

Közösségi vásárlás A csoportosan igénybe vehető kedvezményekkel minden korábbinál eredményesebben érvényesítheti erejét a vásárlók tömege a webes közösségekben, immár itthon is.

Google TV

• A Google-TV egy olyan szoftver, amely egy set- top-box bevonásával teszi elérhetővé a különböző szórakoztató tartalmakat. • A cél, hogy a nézők a fotelből választhassák ki az őket leginkább érdeklő televíziós műsorokat, YouTube-videókat, filmeket, valamint a Hulu, a Netflix vagy éppen a Vimeo kínálatában található műsorokat. • Emellett biztosítja, hogy a televízió képernyőjén videotelefon beszélgetéseket is kezdeményezhessenek és fogadhassanak.

Google TV Ads Google TV hirdetés • Google TV Ads egy újabb online értékesítési és hirdetési felület, amely által egyénileg választhatjuk meg a hirdetés helyét mértékét. A népszerű Adwords hirdetést már a Google TV segítségével is közzétehetjük Mindig megfizethető • Már 20$-ért hirdethetjük vállalkozásunkat. Optimalizálható célközönség • Célozd meg a hirdetési közönségedet és válaszd ki a megfelelő hálózatot, programot Azonnali eredmények • Azonnal látható eredményeket kaphatsz a TV nézők keresési szokásairól és arról, hogy hogyan találnak, keresnek rád. Mind ez 2011-től Európában!

Google webáruház • A Like.com egy speciális webáruház, ahol a termékek között elsősorban nem keresőszavak alapján lehet válogatni, hanem az árucikk formája, színe, mintázata szerint. Azaz ha valaki mondjuk meghatározott vonalvezetésű nyári ruhát keres, elég egy számára tetszetős modellt találnia a készletben, a többi, hasonló darabot már automatikusan kilistázza számára a rendszer.Like.com

Google webáruház

Google Products

Fizetett hirdetés Találati lista Beállítások

Google Products Árösszehasonlító Megtekintés, értékelés

Remarketing • A Google egy cookie-ban tárolja az alábbi adatot, a hirdetési beállítások és az éppen használt böngésző egymáshoz társításához: • id=224a1c170b000053||t= |et=730|cs=suvittbh

Remarketing Hogyan működik az érdeklődésen alapuló hirdetés? • Amikor valaki olyan webhelyekre látogat, amelyek a Google AdSense programjával jelenítenek meg hirdetéseket, a Google (egy "cookie" segítségével) egy számot tárol el böngészőjében, hogy megjegyezze a látogatásokat. A szám formátuma például a következő lehet: AdSensecookie • Mivel a valaki által megtekintett webhelyek nagy része a kertészkedéssel kapcsolatos, a Google ezt a számot (114411) a "kertrajongó" érdeklődési kategóriában helyezi el. • Így amikor valaki az AdSense programot használó webhelyeken böngészik, a Google (böngészője alapján) több kertészkedéssel kapcsolatos hirdetést jelenít majd meg számára.AdSense

YouTube-on remarketing • A YouTube szintén érdeklődésen alapuló hirdetés segítségével jelenít meg releváns hirdetéseket.YouTube • Ha valaki sok főzéssel kapcsolatos videót néz a YouTube-on, elképzelhető, hogy több főzéssel kapcsolatos hirdetést lát majd, ha a YouTube-on vagy egyéb, az AdSense szolgáltatást használó webhelyen böngészik. Hasonlóképpen, az általa korábban meglátogatott webhelyek alapján a YouTube-on is több kertészkedéssel kapcsolatos hirdetéssel találkozhat.AdSense

YouTube-on remarketing • Ha valaki másik böngészőt vagy számítógépet használ, saját számát nem viszi magával, mivel az kizárólag az általa korábban használt böngészőhöz tartozik. • Ha valaki törli a böngészőjében tárolt cookie-kat, a szám is törlődik, és a Google ezután már nem tudja megállapítani, vajon a böngésző használóját érdekli-e a kertészkedés vagy a golf.

Mail News – hírpublikáló rendszer • Elég egy üzenet megírása • Egy kattintás által egyszerre több rendszerben is megjelenik az elküldött üzenet • Facebook, Twitter, Blogger, Wordpress, CorinMail, RSS csatornákon jelenhet meg friss hír, üzenet, akció egyidőben

Mail News – hírpublikáló rendszer

Verio Webshop Használatával a webáruháza termékeit megjelenítheti partnerei weboldalán, webáruházában. FONTOSABB TULAJDONSÁGOK: • Ön állíthatja be, hogy egyszerre hány termékkártya jelenjen meg a reklámfelületen. • A termékkártyák frissítése időzíthető. • Egy adminisztrációs felületen több kampányt is kezelhet. • Megadható a kampányok lejárati ideje. • Automatikus termékimportálás: CSV fájl megadásával. • Kézi termékkezelés • Teljes termékcsere vagy • Termékek frissítése, bővítése hozzáadással.

Verio Shop • Úgy működik mint egy banner, de nem egy megadott oldalt tölt be, hanem minden egyes termékkártya hirdetés a hozzá tartozó termékoldalt tölti be a webáruházból, amikor rákattintanak. • Ezért tulajdonképpen minden termék saját magát reklámozza.

Verio Webshop Az Ön webáruháza Verio Webshop Parnerei weboldala

Köszönöm a figyelmet!