TeleBus bemutató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2012 március i:Omnibus Európában Fókuszban Magyarország Prezentáció az Ipsos Zrt. ügyfeleinek.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Picasso: Festival Mondial HUNGART ©
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
A magyar háztartások fizetési szokásai
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
Bánhidi M. (2007): Bevezetés a tudományos kutatásba NYME AK, Győr KÉRDŐÍVES VIZSGÁLATOK.
ATL - mit hirdessünk és hol?
SZÜLŐK LÁZZAL, LÁZCSILLAPÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ISMERETEI
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Második hullám
Általános lakossági ismeretek a szén-monoxid elleni védekezés vonatkozásában Honeywell Szabályozástechnikai Kft november 11.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy1.200,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
Mikroökonómia gyakorlat
Marketing információs
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
4. Bináris Bónusz! 10% Az Ön Bináris struktúrájának két ága /lába/ van . Kétféleképpen kerülhet új tag a rendszerébe. Vagy Ön csatlakoztat új tagokat.
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
Ügyfélpreferenciák a bankszámlakivonatok esetében Dr. Tomcsányi Péter Prime Rate ügyvezető.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
A kutatási program leírása
Bankreklám vagy szappanopera?
Előadás másolata:

teleBus bemutató

Mi is az a teleBus? A teleBus a Magyar Telefon-Média Intézet és a Trend Budapest Kft. telefon alapú omnibusz piackutatási módszere. avagy A teleBus olyan „menetrendszerűen” induló telefonos lakossági felmérés, amelyre a különböző megrendelők különböző tematikájú kérdésekkel (mini kutatásokkal) „felszállhatnak”.

Mikor jó a teleBus? Volt-e már olyan, hogy: tegnapra kellett a válasz? a CEO-nak kell egy mutatószám? van egy probléma, de nincs büdzsé? van egy kérdésem, de csak egy? kell egy adat, de nem egy komplett kutatás? ismerem a piacot, csak egy adatot nem? most történik valami, és azonnal tudnom kell, hogy hogyan reagálnak a fogyasztók (versenytárs kampány, negatív hír a cégről)? csak pár adat kellene, de az folyamatosan vizsgálva? van egy hipotézis, és meg kellene nézni a tervezés/kampány/termékfejlesztés előtt, hogy valós-e? meg kellene becsülni a piaci potenciált a büdzsé megtervezése előtt? nincs idő egy hónapot várni a válaszra? reprezentatív adat kell, de olcsón?

Röviden a teleBus-ról A módszer jellemzői Célcsoport: 1000 fős, reprezentatív, lakossági Rendszeresen induló járatok Több ügyfél kérdései egy megkérdezés keretében Maximum 15 perces megkérdezés Maximum 30 kérdés+demográfiai kérdések 15 percből bérelhető tartalom Egyszerű, gyorsan megválaszolható kérdések Jegy a teleBusra: minimum 3 kérdés 1000 fős, a 18 évnél idősebb magyar lakosságot nem, életkor, településtípus, régió és iskolai végzettség szerint reprezentáló minta. A minta a nyilvános vonalas és mobiltelefon-előfizetői adatbázisokból véletlenszerűen kerül kiválasztásra.

Indulás minden páros héten Folyamat Kutatás előtti hét Az ügyfél megfogalmazza a kutatási témá(ka)t. A Trend Budapest Kft. kérdés csomag javaslatot tesz. Indulás minden páros héten A hétfő 14 óráig befutott végleges kérdéseket/kérdésblokkokat az MTM leprogramozza. Feltesszük a teleBusra! Kedd, szerda, csütörtök Az MTM teljes körűen lebonyolítja az adatfelvétel, és szakmailag felügyeli azt, majd előállítja az elemzésre előkészített adatbázist. Következő kedd A Trend Budapest Kft. az adatbázisból - igény esetén - grafikusan ábrázolt magyarázatokkal ellátott Power Point prezentációt készít, és a nap végéig eljuttatja az ügyfélnek. A teljes folyamat mindössze 3 x 3 munkanapot vesz igénybe!

Miért érdemes a teleBus-on lenni? Gyors: a teljes folyamathoz csupán egy hétre van szükség Egyszerű: csak a vizsgálandó kérdéskörök szükségesek Korszerű: a legfejlettebb szoftverek által támogatott folyamatok, mely minőségbiztosítási szempontból kiváló: A hívólista véletlenszerű leválogatása Programozott kérdőív A reprezentativitást biztosító szempontok folyamatos, online követése Kérdezőbiztosok folyamatos interaktív felügyelete és visszajelzés Reprezentatív: a mobil és vezetékes telefonszámok együttes alkalmazása széles körben elérhetővé teszi a lakosságot Megbízható: egyedülálló gyakorlat és minőségbiztosítási rendszer a garancia Diszkrét: a különböző megrendelői kérdések szeparált kezelése Megfizethető: a piacon egyedülálló ár-érték arány! 1000 fős, a 18 évnél idősebb magyar lakosságot nem, életkor, településtípus, régió és iskolai végzettség szerint reprezentáló minta. A mintát a nyilvános vonalas és mobiltelefon-előfizetői adatbázisokból véletlenszerűen kerülnek kiválasztásra.

Felelet-választós kérdés Eldöntendő kérdésblokk Kérdéstípusok Csak két válaszlehetőség van, a kérdésre vagy pozitív, vagy negatív választ lehet adni. Pl. Szereti Ön Till Attilát? Hallott már Ön erről az akcióról? igen / nem, hallotta / nem hallotta A válaszadónak egy állítást kell értékelnie. Pl. Mennyire ért egyet az alábbi állítással? Egy egytől ötig tartó skálán kérem értékelje... A válaszadónak több, egymást kizáró válaszlehetőség áll rendelkezésére, melyek közül választania kell. Pl. Az alábbiak közül Ön melyik állítással ért inkább egyet? A kérdésre adható válaszok egy előre meghatározott listán szerepelnek. Amennyiben a válaszadó a listán nem található választ ad, válasza egy „egyéb” kategóriába kerül. Pl. Milyen márkájú az Ön autója? Egy eldöntendő kérdés Skálázós kérdés Felelet-választós kérdés Félig nyitott kérdés Eldöntendő kérdésblokk Több eldöntendő kérdés, melyekre ugyanaz a pozitív, vagy negatív választ adható. Pl. Szereti Ön Till Attilát? És Liptai Klaudiát? És Friderikusz Sándort? És Eszényi Enikőt? Skálázós kérdésblokk A válaszadónak több állítást kell értékelnie, de ugyanazon a skálán. Pl. Egy egytől ötig tartó skálán kérem értékelje, hogy az alábbi állítások mennyire illenek a ...

Rugalmas és megfizethető TÍPUS ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Eldöntendő kérdés 30.490 Ft Eldöntendő kérdésblokk Első kérdés Minden további kérdés +14.350 Ft Feleletválasztós kérdés 40.660 Ft Skálázós kérdés 48.790 Ft Skálázós kérdésblokk + 20.330 Ft Félig nyitott kérdés 55.440 Ft Minimális megrendelés: 3 tetszőleges típusú kérdés. Az ár tartalmazza a kérdőív kialakítását, az adatfelvétel teljeskörű lebonyolítását és szakmai felügyeletét a kérdések programozásától az elemzésre előkészített adatfájl átadásáig, valamint a PPT formátumban átadott fix változók mentén elvégzett elemzést, de nem tartalmazza az Általános Forgalmi Adót. Nem kell külön fizetni a standard szocio-demográfiai kérdésekért: a megkérdezett • neme, • kora, • legmagasabb iskolai végzettsége, • gazdasági aktivitás, • jövedelmi helyzet (ESOMAR), • háztartás nagysága, • a település típusa és • a régió. Egyedi ármegállapodás alapján lehetőség van: • a főbb demográfia mutatók és/vagy egyes kérdések keresztezéséből kialakított csoportok külön vizsgálatára • az adatfájl elemzéshez történő előkészítésére (átkódolások, összevonások, új változók létrehozása, stb.)

Lehetséges csomagok

Lehetséges csomagok teleBus Image Média- használat Árteszt Ismertség- Koncepció csomag Image Kommuni- kációs Árteszt teleBus Média- használat Ismertség- elégedettség Fogyasztási szokások Egyéni kívánságok

Ajánlási valószínűség Image csomag Mire jó? Ez a csomag választ ad a legáltalánosabb kérdésekre, melyek egy márka, termék, vagy szolgáltatás ismertségével/ image-vel kapcsolatban szóba kerülhetnek. Javasolt kérdéstípusok: Spontán ismertség Milyen ........ márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Előre összállított listáról max. 10 elem +1 „egyéb”-be kódolva Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Max. 10 elem Birtoklás, penetráció Használta-e / igénybe vette-e / fogyasztotta-e Ön a ........... márkát / szolgáltatót / terméket az elmúlt .............-ban? Max. 10 elem A válaszadó által használt v. igénybe vett max.1 db márkára/ter-mékre/ szolgáltatásra kérdezzük Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Egy 0-10-ig terjedő skálán mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ..............-ot egy barátjának, vagy kollégájának? Összességében mennyire elégedett Ön a ..............-al? Mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ...............-ot másoknak? Mennyire valószínű, hogy legközelebb szintén a ................-ot választaná? Lojalitás-index Mennyire ért egyet Ön azzal, hogy a ..............: Tradicionális Megbízható Innovatív, stb. Max. 8 elem Image

Ajánlási valószínűség Image csomag Lehetséges output-ok: Spontán ismertség Támogatott ismertség Birtoklás, penetráció  Spontán első  Spontán  Támogatott  Spontán + Támogatott= Total „A” márka „B” márka „C” márka „A” márka  Igen, rendelkezik vele  Nem, nem rendelkezik vele „B” márka „C” márka Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Lojalitás-index Image Elégedettség Jövőbeni használat Ajánlás Lojalitás Elmarasz-talók (D) 0,1,2,3,4,5,6 Semle-gesek 7,8 Ajánlók (P) 9,10 NPS= P% - D% Top2- Bottom6

JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK fix változók mentén elemezve, Image csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Spontán ismertség Milyen ........ márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Félig nyitott kérdés 1 55 440 Ft Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Eldöntendő kérdés 30 490 Ft További eldöntendő kérdés 9 129 150 Ft Birtoklás, penetráció Használta-e / igénybe vette-e / fogyasztotta-e Ön a ........... márkát / szolgáltatót / terméket az elmúlt .............-ban? 129 150Ft Ajánlási valószínűség (Net Promoter Score) Egy 0-10-ig terjedő skálán mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ..............-ot egy barátjának, vagy kollégájának? Skálázós kérdés 48 790 Ft Lojalitás-index Összességében mennyire elégedett Ön a ..............-al? Mennyire valószínű, hogy Ön ajánlaná a ...............-ot másoknak? Mennyire valószínű, hogy legközelebb szintén a ................-ot választaná? Image Mennyire ért egyet Ön azzal, hogy a ..............: •Tradicionális •Megbízható További skálázós kérdés 7 142 310 Ft •Innovatív, stb. Összesen 760 980 Ft

Elősegíti a megfelelő piaci árazást. Vásárlási hajlandóság ár nélkül Árteszt csomag Mire jó? Elősegíti a megfelelő piaci árazást. Bevezetés előtt álló és már piacon lévő termékek esetében egyaránt alkalmazható csomag. Javasolt kérdéstípusok:  Főmárka  Brand usage „A” márka „B” márka „C” márka Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”-be kódolva Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Főmárka Egyáltalán nem valószínű Nagyon valószínű Vásárlási hajlandóság ár nélkül Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Optimális ár Elfogadható árintervallum Ha a termékre / szolgáltatásra gondol, mennyi lenne az az egyszeri díj, amit úgy érez, hogy ez … 1. Túl olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy már annyira olcsó, hogy nem lehet minőségi / szakszerű, megbízható. 2. Olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás olcsó. 3. Drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás drága 4. Túl drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás egyszerűen nem ér ennyit. Árérzékenység-vizsgálat Egyáltalán nem valószínű Teljes mértékben valószínű 10 15 20 25 30 35 Vásárlási hajlandóság különböző árpontokon Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást ........ Ft-os áron? 4 árponton vizsgálva

JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK fix változók mentén elemezve, Árteszt csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés 1 30 490 Ft További eldöntendő kérdés 5 71 750 Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés 40 660 Ft Vásárlási hajlandóság ár nélkül Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Skálázós kérdés 243 950 Ft Árérzékenység-vizsgálat Ha a termékre / szolgáltatásra gondol, mennyi lenne az az egyszeri díj, amit úgy érez, hogy ez … 1. Túl olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy már annyira olcsó, hogy nem lehet minőségi / szakszerű, megbízható. 2. Olcsó, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás olcsó. 3. Drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás drága 4. Túl drága, azaz ahol már azt kezdi érzékelni, hogy ez a termék / szolgáltatás egyszerűen nem ér ennyit. Vásárlási hajlandóság különböző árpontokon Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást ........ Ft-os áron? 48 790 Ft További skálázós kérdés 3 60 990 Ft Összesen 659 270 Ft

Ismertség-elégedettség csomag Mire jó? Feltérképezi egy adott márka / termék / szolgáltatás ismertségét, és több ismérv mentén a hozzá kapcsolódó elégedettséget Javasolt kérdéstípusok:  Spontán első  Spontán  Támogatott  Spontán + Támogatott= Total „A” márka „B” márka „C” márka Spontán ismertség Milyen ........ márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban?  Főmárka  Brand usage „A” márka „B” márka „C” márka Brand usage Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”-be kódolva A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Főmárka Egyáltalán nem elégedett Teljes mértékben elégedett Mennyire elégedett Ön a márka/termék/ szolgáltatás .......... megfizethetőségével/minőségével/ízével/ színével /gyorsaságával / stb. Elégedettség 10 Összességében, +9 db előre meghatározott állítás mentén.

Ismertség-elégedettség csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Spontán ismertség Milyen ........ márkákat / termékeket / szolgáltatókat ismer Ön? Félig nyitott kérdés 1 55 440Ft Támogatott ismertség Ismeri-e Ön az alábbi márkákat / termékeket / szolgáltatókat? Eldöntendő kérdés 30 490 Ft További eldöntendő kérdés 5 71 750 Ft Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés 40 660 Ft Elégedettség Mennyire elégedett Ön a márka/termék/ szolgáltatás .......... megfizethetőségével/minőségével/ízével/ színével /gyorsaságával / stb. Skálázós kérdés 48 790 Ft További skálázós kérdés 8 162 640 Ft Összesen 512 010 Ft

Kommunikációs csomag Mire jó? Feltérképezi egy adott márka / termék / szolgáltatás ismertségét, és több ismérv mentén a hozzá kapcsolódó elégedettséget Javasolt kérdéstípusok:  Főmárka  Brand usage „A” márka „B” márka „C” márka Előre összállított listáról max. 10 elem +1 „egyéb”-be kódolva Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Főmárka Találkozott-e Ön ….. márka/ termék/ szolgáltatás kommunikációjával/ kampányával? Igen Nem NT/NV Kommunikáció ismertsége Max. 5 kommunikációs elem Az 5 elem mindegyikére kérdezve TV Rádió NT/NV Óriásplakát Internet Fel tudná idézni hogy hol találkozott a reklámmal/kampánnyal/ kommunikációval? Hol találkozott vele Egyáltalán nem tetszik Nagyon tetszik Tetszés Fel tudná idézni mennyire tetszett a …… reklámja? Fel tudná idézni mi volt a kommunikáció/reklám/kampány fő üzenete? Max. 5 kulcs elem Fő üzenet Egyáltalán nem illik Nagyon illik Ön szerint mennyire illik az elhangzott kampány / reklám a .......... márka / termék / szolgáltató image-éhez? Illeszkedés a márkához Egyáltalán nem tetszik Nagyon tetszik Összehasonlítva más reklámokkal Önnek mennyire tetszik a ………… márka/termék/ szolgáltatás reklámja? Összehasonlítás Előnye Előre felvett hanganyag segítségével biztosítható, hogy minden válaszadó pontosan ugyanabban a formában tesztelje a kommunikációt.

Kommunikációs csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés 1 30 490 Ft További eldöntendő kérdés 10 143 500 Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés 40 660 Ft Kommunikáció ismertsége Találkozott-e Ön ….. márka/ termék/ szolgáltatás kommunikációjával/ kampányával? Hol találkozott vele Fel tudná idézni hogy hol találkozott a reklámmal/kampánnyal/ kommunikációval? Félig nyitott kérdés 55 440 Ft Tetszés Fel tudná idézni mennyire tetszett a …… reklámja? Skálázós kérdés 48 790 Ft Fő üzenet Fel tudná idézni mi volt a kommunikáció/reklám/kampány fő üzenete? Illeszkedés a márkához Ön szerint mennyire illik az elhangzott kampány / reklám a .......... márka / termék / szolgáltató image-éhez? Összehasonlítás Összehasonlítva más reklámokkal Önnek mennyire tetszik a ………… márka/termék/ szolgáltatás reklámja? Összesen 502 390 Ft

Fogyasztási/ vásárlási szokások az FMCG szektorban csomag Mire jó? Feltérképezi egy adott márka / termék fogyasztásának gyakoriságát és a fogyasztással kapcsolatos szokásokat Javasolt kérdéstípusok: A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban?  Főmárka  Brand usage „A” márka „B” márka „C” márka Brand usage Előre összállított listáról max. 5 elem +1 „egyéb”-be kódolva A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Főmárka Soha Naponta Évente Havonta Hetente Fogyasztási gyakoriság Milyen gyakran fogyasztja / vásárolja Ön az alábbiakat? Utcai árus Garázs bolt Hazai üzletlánc Szuper-market Hipermarket Egyéb Vásárlás helye Rendszerint milyen típusú üzletben szokta Ön vásárolni a ............-ot? Nagyon valószínű Egyáltalán nem valószínű Kipróbálási hajlandóság Mennyire valószínű, hogy kipróbálná a ………… márkát/ teméket? +3 db vásárlási szokásokhoz kapcsolódó zárt kérdés igény szerint

Fogyasztási/ vásárlási szokások az FMCG szektorban csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Brand usage A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használta az elmúlt 12 hónapban? Eldöntendő kérdés 1 30 490 Ft További eldöntendő kérdés 5 71 750 Ft Főmárka A következő márkák/termékek/ szolgáltatások közül melyiket használja leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés 40 660 Ft Fogyasztási gyakoriság Milyen gyakran fogyasztja / vásárolja Ön az alábbiakat? Skálázós kérdés 48 790 Ft További skálázós kérdés 101 650 Ft Vásárlás helye Rendszerint milyen típusú üzletben szokta Ön vásárolni a ............-ot? Kipróbálási hajlandóság Mennyire valószínű, hogy kipróbálná a ………… márkát/ terméket? Összesen 556 190 Ft

Koncepció csomag Mire jó? Bevezetés előtt álló, vagy újragondolt termék- / szolgáltatáskoncepciók tesztelésére szolgáló csomag Javasolt kérdéstípusok: Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Vásárlási hajlandóság ár nélkül Top2 Vásárlási hajlandóság ár nélkül Vásárlási hajlandóság árral Mean Újdonság Illeszkedés Érthetőség Relevancia Hitelesség Tetszés 4,9 4,8 4,7 4,6 4,5 4,4 4,3 Újdonság, egyediség Mit gondol: ez a termék valami egészen újat nyújt vagy olyan, mint a többi hasonló termék a piacon? Relevancia Mennyire fontos Önnek személy szerint, amit a leírás erről a termékről mond? Érthetőség Mennyire érthető Ön szerint a koncepció üzenete? Illeszkedés a márkához Mennyire illik Ön szerint az elhangzott koncepció az ......... márkához? Hitelesség Mennyire tartja hihetőnek azt, amit a leírás állít erről a termékről? Tetszés összességében Összességében hogyan értékelné ezt a termék ötletet? Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást ........ Ft-os áron? Vásárlási hajlandóság adott áron

JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK fix változók mentén elemezve, Koncepció csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Vásárlási hajlandóság ár nélkül Ha figyelmen kívül hagyjuk az árat, mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné ezt a szolgáltatást? Skálázós kérdés 1 48 790 Ft Újdonság, egyediség Mit gondol: ez a termék valami egészen újat nyújt vagy olyan, mint a többi hasonló termék a piacon? Relevancia Mennyire fontos Önnek személy szerint, amit a leírás erről a termékről mond? Érthetőség Mennyire érthető Ön szerint a koncepció üzenete? Illeszkedés a márkához Mennyire illik Ön szerint az elhangzott koncepció az ......... márkához? Hitelesség Mennyire tartja hihetőnek azt, amit a leírás állít erről a termékről? Tetszés összességében Összességében hogyan értékelné ezt a termék ötletet? Vásárlási hajlandóság adott áron Mennyire valószínű, hogy megvásárolná ezt a terméket / igénybe venné a szolgáltatást ........ Ft-os áron? Összesen 390 320 Ft

Médiahasználat csomag Mire jó? Az egyes médiacsatornák használatának megismerésére szolgál Javasolt kérdéstípusok: TV Az alábbiak közül mely TV csatornákat nézi rendszeresen? Max. 10 elem Az Ön által felsorolt TV csatornák közül melyiket nézi leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? TV Ranking Használat Csatorna 1 Csatorna 2 Csatorna 3 Csatorna 4 Csatorna 5 Rádió Az alábbiak közül mely rádiócsatornákat hallgatja rendszeresen? Max. 10 elem Az Ön által felsorolt rádiócsatornák közül melyiket hallgatja leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Rádió Ranking Ranking  Első  Második  Harmadik Magazin Az alábbiak közül mely magazinokat olvassa rendszeresen? Max. 10 elem Csatorna 1 Csatorna 2 Csatorna 3 Csatorna 4 Csatorna 5 Az Ön által felsorolt magazinok közül melyiket olvassa leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Magazin Ranking Internet Az alábbiak közül mely internetes honlapokat látogatja rendszeresen? Max. 10 elem Az Ön által felsorolt internetes honlapok közül melyiket látogatja leggyakrabban? És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Honlap Ranking

Médiahasználat csomag árai JAVASOLT KÉRDÉSTÍPUSOK KÉRDÉS TÍPUS DB ÁR/KÉRDÉS (Ft) teljes mintán, fix változók mentén elemezve, PPT formátumban, áfa nélkül Média (1 tetszőleges csatorna, pl. TV, Rádió, Magazin, Internet) Az alábbiak közül mely TV csatornákat nézi rendszeresen? Eldöntendő kérdés 1 30 490 Ft További eldöntendő kérdés 9 129 150 Ft Média Ranking Az Ön által felsorolt TV csatornák közül melyiket nézi leggyakrabban? Feleletválasztós kérdés 40 660 Ft És második leggyakrabban? És harmadik leggyakrabban? Összesen 281 620 Ft

Ha felkeltettük érdeklődését Állunk rendelkezésére e-mail-es elérhetőségeinken: telebus@trendbudapest.hu dora.hegyi@trendbudapest.hu Vagy személyesen: Hegyi Dóra Mob.: +36 30 200-77-28 Tel.: +36 1 391-4330