Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007."— Előadás másolata:

1 T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.

2 T HE G ALLUP O RGANIZATION 2 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A Magyar GALLUP Intézet telefonos kampányértékelő pre- és postevulation vizsgálatot végzett a HAFRAC megbízásából Terepmunka: 2007. július és november Vizsgált célcsoport: 18 – 65 éves lakosság Színhely: Budapest Módszer: telefonos interjú Minta:210 - 210 fő A mérés hibája: (konfidencia intervallum)+ 7,0%/ hullámonként

3 T HE G ALLUP O RGANIZATION 3 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A vizsgált célcsoport bő kétharmada ugyan rendelkezik saját gépkocsival, de majd fele egyáltalán nem vezet A célcsoport minden 10 tagjából 4 fő rendszeresen (naponta, vagy gyakran) vezet A célcsoport minden 10 tagjából egy rendszeresen (naponta, vagy gyakran) fogyaszt, több mint fele pedig soha sem fogyaszt alkoholt Tíz 18-65 éves közül kilenc pontosan tudja, hogy vezetés előtt egy órával nulla (dl/cl) a megengedett elfogyasztható bor mennyisége, egy fő nem tudja vagy nem akart válaszolni A célcsoport fele havonta legalább egyszer (tízből egy rendszeresen, azaz hetente egyszer vagy többször is) elmegy nyilvános szórakozó helyre Tíz szórakozni járó közül 2-3 fő mindig autóval másik 2-3 pedig esetenként autóval megy A vizsgált célcsoportban, de az alkoholt fogyasztók közül is tíz főből csak két fő hallott a kulturált Alkoholfogyasztásért szervezetről

4 T HE G ALLUP O RGANIZATION 4 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A 18-65 évesek közül júliusban csak majdnem a fele, tízből négyen, novemberben már éppen a fele, azaz minden második hallott már a „Bulisofőr” kifejezésről. A kifejezés társalgási téma volt, tíz megkérdezett közül júliusban kettő novemberben már három fő barátoktól, ismerősőktől hallott a „Bulisofőr” kifejezésről. Minden negyedik célcsoport tag a TV-ben hallott erről. Míg júliusban tíz megkérdezettből csak egy novemberben már két fő jelezte, hogy a kifejezést a rádióban is hallotta. A „Bulisofőr” kifejezés pontos tartalmát csak minden ötödik megkérdezett ismerte. Erről a kifejezésről júliusban a megkérdezettek kétharmada, novemberben pedig még mindig a megkérdezettek fele bizony egy jó kis sofőrszolgálatra asszociált inkább

5 T HE G ALLUP O RGANIZATION 5 Saját személygépkocsi JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

6 T HE G ALLUP O RGANIZATION 6 Vezetés gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

7 T HE G ALLUP O RGANIZATION 7 Alkoholfogyasztás gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

8 T HE G ALLUP O RGANIZATION 8 Hány dl bor elfogyasztása megengedett vezetés előtt 1 órával? JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

9 T HE G ALLUP O RGANIZATION 9 Hány cl bor elfogyasztása megengedett vezetés előtt 1 órával? JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

10 T HE G ALLUP O RGANIZATION 10 Szórakozóhelyre járás gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

11 T HE G ALLUP O RGANIZATION 11 Szórakozóhelyre járás gyakorisága autóval JÚLIUSNOVEMBER N=63 N=57 Százalékos megoszlás

12 T HE G ALLUP O RGANIZATION 12 A Magyar Szövetség A Kulturált Alkoholfogyasztásért szervezet ismertsége? JÚLIUSNOVEMBER N=63 N=57 Hallott-e már Ön a Magyar Szövetség A Kulturált Alkoholfogyasztásért szervezetről? Százalékos megoszlás

13 T HE G ALLUP O RGANIZATION 13 „Bulisofőr” ismertsége N=210 N=90 Hallott-e róla? Kitől, milyen forrásból? -százalék- JÚLIUS Százalékos megoszlás

14 T HE G ALLUP O RGANIZATION 14 „Bulisofőr” ismertsége N=210 N=104 Hallott-e róla? Kitől, milyen forrásból? -százalék- NOVEMBER Százalékos megoszlás

15 T HE G ALLUP O RGANIZATION 15 Mikor hallotta először a „bulisoför” kifejezést? JÚLIUSNOVEMBER N=104 N=90 Százalékos megoszlás

16 T HE G ALLUP O RGANIZATION 16 Ön szerint mit jelent az hogy „bulisofőr”? N=210 Százalékos megoszlás


Letölteni ppt "T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007."

Hasonló előadás


Google Hirdetések