REKLÁMTERVEZÉS 2.
kreatív módon megfogalmazott tartalom REKLÁMTERVEZÉS MI – HO – KI -HO ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom CÉLCSOPORT (a lehetséges fogyasztók köre KAMPÁNY STRATÉGIA MÉDIA a tartalmat hordozó reklámeszköz
REKLÁMTERVEZÉS MIT? – HOL? – KINEK? termék üzenet reklám média befogadó MIT? – HOL? – KINEK?
ÜZENET KREATÍV MÉDIA Pos. (USP) Szegm.Targ. Brief Médiamix FORDÍTÁS „REKLÁMRA” FIGYELEMKELTÉS DICSÉRET (ÉRVELÉS) MEGKÜLÖNBÖZTETÉS
Helyzetelemzés Kreatív koncep
Helyzetelemzés Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány
Helyzetelemzés Marketingcélok Komm.célok Kreatív koncep Produkció Média vásárlás Produkció Kampány
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Kommun..strat. Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat. ÜZENET Komm.strat. Kreatív strat. Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat. Vállalati Brief ? ? ? ? ? Komm.célok Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Ügynökségi Brief Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány Költségterv
S.T.P. Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás Helyzetelemzés Marketingcélok Vállalati brief MIT, KINEK ADUNK EL? Piackutatás, SWOT analízis, USP Marketingstrat. MI A CÉLUNK? * bevezetés * image növelés * forgalom növelés * részesedés növelés * versenytárs ellensúlyozása HOGYAN? S.T.P. Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás
HOGYAN FORDÍTJUK LE? HOGYAN JUTTAJUK EL? MI AZ ÜZENET? (MESSAGE) HOGYAN FORDÍTJUK LE? (ÖTLET, KREATÍV) HOGYAN JUTTAJUK EL? (ESZKÖZÖKRE BONTVA, integrálva) Komm.strat. Kreatív strat. Ügynökségi brief Média strat.
Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat. Vállalati Brief Komm.célok Stratégiai tervező ? ? ? ? ? Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Ügynökségi Brief Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány Költségterv
v á l l a l a t i b r i e f A kampány neve A megbízás indoka Feladat meghatározás A vállalatról A termékről A piacról USP Konkurencia A fogyasztók motívumai Marketing célok Kommunikációs célok Üzenet lehetőségek Kötelező elemek Média szempontok BTL szempontok Ár Kampányidőszak Határidő
ü g y f é l b r i e f A kommunikációs helyzet A kommunikációs célok KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA célközönség KREATÍV STARTÉGIA Kreatív koncepció Szlogen, vezérmotívumok KREATÍV TERVEK Lebontás médiumokra A fogyasztók elérése A Kampány és elemei MÉDIA STRATÉGIA Média mix BTL szempontok Kivitelezés Kampányidőszak Ár (Referenciák)
Helyzetelemzés Kreatív strat. Marketingcélok ÜZENET Kreatív koncep Marketingstrat. Produkció Kampány Komm.célok Komm.strat. Médiastratégia
Helyzetelemzés Kreatív strat. Marketingcélok Kreatív koncep Marketingstrat. Produkció Kampány Komm.célok Komm.strat. Médiastratégia