REKLÁMTERVEZÉS 2..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Márkaépítés a gyakorlatban
A direkt marketing fogalma
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE
A marketing Készítette: Fajka Melitta Zeng Fanni.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklám.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketingkommunikáció
Marketingmenedzsment 2008
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A marketingkoncepció.
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
A marketing alapjai.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kommunikációs kampánytervezés
Kérdések a második zh-hoz
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Sponsorare necesse est
Vizsga feladatok (Minta)
Stratégia célrendszer
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Marketing alapok Kopcsay László.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Reklámkutatás Reklámkutatás Feitel Balázs, ügyvezető igazgató Millward Brown Hungary Kft Budapest, Aradi utca 8-10., t , 70/ f.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
2/18/2018 Marketingterv Név.
kommunikáció & akció & tervezés & projekt & feladat
Kérdések a második zh-hoz
Az online marketing legújabb generációja
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
SZEGMENTÁLÁS CÉLPIACKÉPZÉS POZÍCIONÁLÁS
5. Kreatív tervezés és megvalósítás
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

REKLÁMTERVEZÉS 2.

kreatív módon megfogalmazott tartalom REKLÁMTERVEZÉS MI – HO – KI -HO ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom CÉLCSOPORT (a lehetséges fogyasztók köre KAMPÁNY STRATÉGIA MÉDIA a tartalmat hordozó reklámeszköz

REKLÁMTERVEZÉS MIT? – HOL? – KINEK? termék üzenet reklám média befogadó MIT? – HOL? – KINEK?

ÜZENET KREATÍV MÉDIA Pos. (USP) Szegm.Targ. Brief Médiamix FORDÍTÁS „REKLÁMRA” FIGYELEMKELTÉS DICSÉRET (ÉRVELÉS) MEGKÜLÖNBÖZTETÉS

Helyzetelemzés Kreatív koncep

Helyzetelemzés Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány

Helyzetelemzés Marketingcélok Komm.célok Kreatív koncep Produkció Média vásárlás Produkció Kampány

Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány

Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Kommun..strat. Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány

Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat. ÜZENET Komm.strat. Kreatív strat. Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány

Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány

Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat. Vállalati Brief ? ? ? ? ? Komm.célok Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Ügynökségi Brief Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány Költségterv

S.T.P. Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás Helyzetelemzés Marketingcélok Vállalati brief MIT, KINEK ADUNK EL? Piackutatás, SWOT analízis, USP Marketingstrat. MI A CÉLUNK? * bevezetés * image növelés * forgalom növelés * részesedés növelés * versenytárs ellensúlyozása HOGYAN? S.T.P. Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás

HOGYAN FORDÍTJUK LE? HOGYAN JUTTAJUK EL? MI AZ ÜZENET? (MESSAGE) HOGYAN FORDÍTJUK LE? (ÖTLET, KREATÍV) HOGYAN JUTTAJUK EL? (ESZKÖZÖKRE BONTVA, integrálva) Komm.strat. Kreatív strat. Ügynökségi brief Média strat.

Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat. Vállalati Brief Komm.célok Stratégiai tervező ? ? ? ? ? Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Ügynökségi Brief Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány Költségterv

v á l l a l a t i b r i e f A kampány neve A megbízás indoka Feladat meghatározás A vállalatról A termékről A piacról USP Konkurencia A fogyasztók motívumai Marketing célok Kommunikációs célok Üzenet lehetőségek Kötelező elemek Média szempontok BTL szempontok Ár Kampányidőszak Határidő

ü g y f é l b r i e f A kommunikációs helyzet A kommunikációs célok KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA célközönség KREATÍV STARTÉGIA Kreatív koncepció Szlogen, vezérmotívumok KREATÍV TERVEK Lebontás médiumokra A fogyasztók elérése A Kampány és elemei MÉDIA STRATÉGIA Média mix BTL szempontok Kivitelezés Kampányidőszak Ár (Referenciák)

Helyzetelemzés Kreatív strat. Marketingcélok ÜZENET Kreatív koncep Marketingstrat. Produkció Kampány Komm.célok Komm.strat. Médiastratégia

Helyzetelemzés Kreatív strat. Marketingcélok Kreatív koncep Marketingstrat. Produkció Kampány Komm.célok Komm.strat. Médiastratégia