Www.mirai.hu 2014. 06. 27. A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Global Distribution System
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Hirdetési termékek – Display
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató.
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Szinkronizált multiplatform élmények
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
A lkony S túdió portfolió „Cégünk a korrektség, pontosság és a színvonal hármasából gazdálkodik.”
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Rendszertervezés GIMP.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
WordLearner.com -- Learn or Teach Words in Almost Any Language WordLearner.com online és offline nyelvoktatás mobiltelefonon és interneten Benedek Balázs.
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
E - Learning Információtechnológiai támogatás a nyitott- és távoktatásban.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Marketingkommunikáció
Kommunikációs politika
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
Hogyan kell megírni egy önéletrajzot, hogy behívjanak állásinterjúra?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Online marketingstratégia
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
PERJÉSI LILLA ÉS TRESZKAI ANETT KÖZÖSSÉGI KÖNYVTÁR AZ EGYETEMEN.
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
az Akasztói Szikiponty
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Az online marketing legújabb generációja
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Előadás másolata:

A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe • design = terv, tervezés • általában véve: olyan tervezési folyamat, ami a kitűzött cél elérését segíti • formatervezés példa: bútor design Mit értünk „design” alatt?

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe • webdesign = internetes sztenderdeket figyelembe vevő tervezési folyamat • nem csak grafikai értelemben! (tartalomszervezés, interakció mechanizmusa, technológia is) • továbbra is érvényes a definíció: olyan tervezési folyamat, ami a kitűzött cél elérését segíti Mit értünk „webdesign” alatt? Milyen fő „webdesign” egységekről beszélünk ma? • online reklám (részletesebben) • website (érintőlegesen)

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe • online reklám: látogatottság generálása a website-on • website: részletes információ átadása, üzleti tevékenység támogatása Látogatottság alapszabálya • online hirdetés -> website (egyszerűbb: internet előtt ülő ember) • offline hirdetés -> website (bonyolultabb, magasabb belépési költség) Mi a cél?

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe • más: a reklám nem maga az üzenet (bővebb tartalomhoz vezet) • a kitűzött cél nem az üzenet átadása, hanem az „átkattintás” • technológiai határok szabadabbak mint más médium esetén Website • más, mint az egyéb tájékoztatási formák: nonlineáris információközlés • a kitűzött alapcél, hogy minden információt tartalmazzon amire a látogatónak szüksége lehet (+ egyedi üzleti célok kiszolgálása) • komplex témakör: ergonómia, felhasználói felület design, grafikus design, stb. Online reklám

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe • hagyományos – tudjuk, hogy reklám, kereskedelmi csatornákon keresztül publikált („banner” típusú) • vírusmarketing – nem mindig tudjuk, hogy reklám, a fogyasztók terjesztik („vicces üzenet” típusú) Online reklám

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe • ha érdeklődést felkeltő módon van megvalósítva az ismert technológiai kereteken belül • ha olyan interakcióba lép a látogatóval ami bevonódást eredményez (példa - EPICA)példa - EPICA • ha feszegeti az általunk ismert technológiai kereteket, kreatívan használja a lehetőségeket (példa)példa • ha új technológiai lehetőségeket vezet be a piacra (példa)példa • rossz irány: „mozgó print hirdetésként” kezelni a bannert Online reklám – banner típusú – mit adhat a design a sikerhez?

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe • ben érkező állomány (fotó, rajz, film, PPT, Excel, Word, HTML, Flash animáció, interaktív alkalmazás, játék, website link..) • „Hálózat segítségével továbbított reklámüzenet, mely élvezetes és / vagy értékes élményt nyújt.” • Az élmény megosztása a motiváció a terjesztésre • Példa: Microsoft Xbox – lejátszás világszerte • Példa: adidasfilm.com – „kisegítő” médiumadidasfilm.com Online reklám – vírusmarketing típusú – miről szól?

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe • Regisztrációk gyűjtése (Példa)Példa • Eladások növelése (Példa)Példa • Image kommunikáció erősítése (Példa)Példa • Átpozícionálás, image változtatás kommunikációja (Példa)Példa • Promóció üzemeltetése (Példa)Példa • Termékinnováció bevezetése (Példa)Példa Website – pár példa az üzleti célok design által megvalósuló támogatására

Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák / A design szerepe Köszönjük a figyelmet! Bővebb információ: