MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK 2009-2010  Magyar Lábtenisz Szövetség.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
Országos Tini Könyvtári Napok Szolnok, június 23. Illés Julianna,
II. FociFesztivál...mindenki labdába rúg.... Mi is az a FociFesztivál? - A FociFesztivál egy hagyományteremtő szándékkal létrehozott nagyszabású, országos.
Az Oltalom Karitatív Egyesület 1989 óta működik. Célja a lelkileg és szociálisan elhagyott, kiszolgáltatott vagy veszélyeztetett élethelyzetben lévő különféle.
Sikeres pályázatai Természetjáró Szakosztály sikeres pályázatai Örömmel tájékoztatjuk Szendrő város lakosságát, hogy az Edelényi Kistérségen keresztül.
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
© Contakter Iroda Kft Minden jog fenntartva! VV. ( Névadó szponzor neve) Balaton- Átrepülő Nemzetközi Hőlégballon Verseny és Fieszta Média, és szponzorációs.
I. KISTARCSAI NYÍLT TRIATLON VERSENY
Elérhetőségek: Elérhetőségek: Cím:4400, Nyíregyháza Lapály u Cím:4400, Nyíregyháza Lapály u Tel.: +36/ , +36/ , +36/
Új pályán! MKOSZ-STRATÉGIA.
A szponzorálás.
CIVIL SZAKMAI NAP TÓTVÁZSONY Pályázatok által támasztott feltételek Előadó: Szendrei Szilárd Tótvázsonyi Ifjúsági Egyesület.
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Savaria Dance Festival (Szombathely). Mi is a Savaria Nemzetközi táncverseny?  A Savaria Nemzetközi Táncverseny az ország legkiemelkedőbb versenytáncos.
Szendrő Városi Sport- és Szabadidő Klub Természetjáró Szakosztály
Fekete Olga D119-HUNGARY Magyarországi Lions Szövetség Lions Szülőszállás projekt bemutatása.
1 Vállalkozónők lehetőségei a civil szférában Előadó: Elekes Zsuzsa Civil Szervezetek Regionális Szövetség, elnök.
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
Coke Zero sampling
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
Elnökségi beszámoló 2009 Lányi András. Tartalom - Triatlon, mint lehetőség - Elnökségi tevékenység - Eredmények - Tervek 2010.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
A világ atlétikája, az atlétika világa Miért üzlet az atlétika?
Tabáni Spartacus SKE Bemutatkozás.
Európai vonat Európa 2010 Kaposvár. benyújtja pályázatát az „Európa Kulturális Fővárosa 2010” cím elnyeréséért.
I. ALBA REGIA RÖPLABDA GÁLA
Forma 1. A Forma-1 rövid ismertetése A Formula–1 (rövidítve: F1, magyarosítva Forma– 1) az autóversenyek legmagasabb kategóriája, szabályait a Nemzetközi.
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
MAGYAR GYERMEKLABDARÚGÓ SZÖVETSÉG
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Balaton régió turizmusában
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
ÖKO-BATYU A folytatáshoz nyomja meg az ENTER billentyűt! T.A.P.S. Project.
A MAGYAR ORSZÁGOS KORCSOLYÁZÓ SZÖVETSÉG ÉS AZ EGYETEMI SPORT.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
A mi földink.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
Kézilabda.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
MESZ Utánpótlás Bizottságának évi beszámolója Készítette: Nagy Gábor Bizottság vezetője.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Futás a Jövőért. Futás a Jövőért? A társadalom jövője nagymértékben függ tagjainak egészségi, lelki és fizikai állapotától! Üzenetünk: Mozogj rendszeresen!
Outdoor-indoor mozgásprogramok 2.
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
Haszon rendezvények médiaajánlat
A DANONE és az MLSZ együttműködésében
Közös feladataink az önérvényesítéshez kapcsolódóan
Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál Magyarország – Győr, 2017 EYOF
Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség Közgyűlés, január 28
UEFA Grassroots Tornák szervezése
Szponzorációs lehetőségek
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Előadás másolata:

MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség

Miért a lábtenisz?  Mert egyre népszerűbb és dinamikusan fejlődő sportágról van szó, az ország minden pontján alakulnak lábtenisz szakosztályok, ahol mindenki, korosztálytól függetlenül játszhatja ezt a sportot.  Mert a futball rokon-sportágainak népszerűsége egyre nő.  Mert más sportot űzőknek jó kiegészítő sportág.  Mert a magyar sportolók világszínvonalon játszanak.  Mert a közönség ismeri a lábteniszt, szabályai könnyen érthetőek, a játékkal könnyű azonosulni.

Miért pont ezt a verseny formát választottuk?  Mert profi rendezésű tornákkal, vonzó díjakkal, és színvonalas versenysorozattal a világ legjobb játékosait tudjuk hazánkba invitálni.  Az Iskolai Lábtenisz Bajnokság elindításával (általános iskolait 6-éve, középiskolait 3 éve, az egyetemit ebben az évben indítjuk el) nagyon sok gyermeket tudunk a sport szeretetére nevelni.  Mert a tornák a helyszínen és a médián keresztül egyaránt közvetítik a közönség felé a sportág mondandóját, eredményeit, ezzel felkeltve az érdeklődők figyelmét a részvételre, csatlakozásra.  Mert a nyílt versenyek, a sportág rendezvényei, PR megjelenései lehetőséget biztosítanak támogatók, szponzorok megjelenésére, promóciójára.

Miért érdemes támogatni a versenyeket?  A támogató termékeit, márkanevét a közönség egy játékos, látványos sportághoz kapcsolja, amelynek népszerűsége felfelé ível, és sikeres magyar sportolói vannak. A versenyhez kapcsolódó mez-, és molinó reklám, promóciós, PR- és média megjelenések költség hatékonyak

Mit nyújtunk a szponzoroknak és támogatóknak?  Megjelenési és promóciós lehetőséget a Magyar Bajnokságokon, Magyar Iskolai Bajnokságokon, Balatoni Körversenyen, regionális-, megyei-, és városi-, valamint egyéb versenyeinken.  Kiemelt több éve működő rendezvényekhez kapcsolódó versenyt. Meghívásos bemutatókat.  Megjelenést a szövetséghez tartozó valamennyi csapat mezén.  Megjelenést a pályák mentén kihelyezett molinókon.  Megjelenést a rendezvény, verseny nevében (névadás)  Megjelenést a csapat, klub nevében (csapat névadás)  Megjelenést a rendezvényhez kapcsolódó országos PR kampány során elektronikus, nyomtatott és online felületeken. Priorítást élvez a sportsajtó.

Kit érhetünk el üzenetünkkel?  A sportág elsősorban az urakat vonzza, de egyre több hölgy is játssza. A rendezés céltudatosan megválasztott helyszíne teheti vonzóvá a családok számára is.  Szombati bevásárlók, strandolók, üdülők: férfiak, nők, családok vegyesen, éves korosztályig.  Sport iránt érdeklődő férfiak, hölgyek, gyerekek 10-től 70 évesig.

Hogyan érjük el a közönséget?  A Nemzetközi Bajnokságokon (VB-EB), Balatoni Körversenyen. Az ország több nagyobb városában parkettás körversenyen 3-4 ezer néző látja a támogató logóját (mez), molinóját, promócióját.  A Szövetség munkáját segítő PR ügynökség biztosítja az országos nyilvánosságot az elektronikus-, nyomtatott-, és online megjelenéseken keresztül. Priorítást élvez a sportsajtó!

Helyszín/Időpont  Aliga, Balatonfüred, Balatonboglár, Keszthely, Siófok, Budapest, Hódmezővásárhely, Pécs, Szeged, Szolnok, Szombathely, és egyéb meghívásos rendezvények, helyszínek.  Januártól – decemberig szabadtéren, sportcsarnokban, változatos talajú helyszíneken.  Diákolimpiai Versenysorozattal kapcsolatos rendezvények, Balatoni Körverseny, a Magyar Bajnokság egyik „állomása” a Lábtenisz Nagydíj.

Események a döntőkön  Férfi elődöntők  VIP-bemutatók (média, színészek, művészek, politikusok, olimpiai és nem olimpiai más sportágat űzők, sportvezetők és régi, neves labdarúgók közreműködésével)  Női döntő  Játék a nézőkkel  Férfi amatőr és profi döntő  Díjkiosztó  Zenei bemutató  VIP-fogadás

Támogatói lehetőségek  Kiemelt/Fő támogató  Névadó támogató (verseny vagy csapat)  Támogató  Regionális támogató (különböző helyszínek helyi támogatói)

Miért előnyös a Lábtenisz támogatása?  Mert nagyon sok, futballt és más sportágat szerető embert érünk el, tudunk megszólítani közvetlenül a mérkőzéseken: felnőtteket, gyermekeket, családokat egyaránt.  Mert egy magasra pozícionált tornákhoz kapcsoljuk cégüket.  Mert kapcsolatteremtési és brand építési lehetőséget biztosít az egész ország területén és világversenyeken keresztül külföldön egyaránt.  Mert országos PR kampány során több millió emberhez jut el üzenetük.  Mert a rendezvényen lehetőség van közvetlen értékesítési vagy promóciós lehetőségre is.

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!