A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Tanulók fejlődésének nyomon követése
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
A TÁMOP / projekt költségei. A projekt támogatási összegei Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni iskolánk részvételéről, feladatairól a TÁMOP /08/ „A kompetencia alapú oktatás.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Kompetencia-alapú oktatás Orosháza intézményeiben december 01. Információs nap HEFOP
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax:
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
A kerettantervek fejlesztése
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
Újabb kalandba kezdünk …
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektzárás MARCALI Miért van szükség a magyar közoktatásban változásokra ? Összeállította: dr. Bertók Sándor Közoktatási szakért ő.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
Barcsák Marianna - KPSZTI
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola Kossuth Lajos Gimnázium Lurkóvár Óvoda Ujhelyi Imre Általános Iskola

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Projektszintű adatok: Bevont intézmények száma: 5 Bevont tanulók száma:817 Bevont gyermek-/tanulócsoportok száma: 44 Bevont pedagógusok száma: 37 Bevont vezetők száma: 11 KÖTELEZŐ OKTATÁSI PROGRAMOK BEVEZETÉSE: 1. „Szövegértés – szövegalkotás”8 tanulócsoport- 8 pedagógus 2. „Matematika”7 tanulócsoport - 7 pedagógus 3. „Természettudományok”1 tanulócsoport - 1 pedagógus 4. „Idegen nyelv”5 tanulócsoport - 4 pedagógus 5. „Szociális-, életviteli- és környezeti”2 tanulócsoport - 2 pedagógus 6. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (művészetek, természetismeret, magyar nyelv és irodalom)4 tanulócsoport - 4 pedagógus

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Mosonmagyaróvár, Régi Vámház tér 6. A támogatás összege: Ft A projektbe bevont tanulók száma: 217 A projektbe bevont tanulócsoportok száma: 11 A projektbe bevont pedagógusok száma: 11 A projektbe bevont vezetők száma: 2

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: •Projekt: Népek kultúrája (9.b/1 és 9.b/2) •Témahét: Egészséges életmód (6.b) •Moduláris oktatás: Ünnepek (1.c) KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉGEK: 1. "Szövegértés - szövegalkotás" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 1.c és 5.a osztály - 2 fő pedagógus 2. "Matematika" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 1.b; 5.a/1 és 5.b/1 osztály - 3 fő pedagógus. 3. " Szociális-, életviteli- és környezeti " kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 6.b osztály - 1 fő pedagógus 4. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (Művészetek) 6.a osztály – 1 fő pedagógus

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola Mosonmagyaróvár, Dr. Gyárfás u. 3. A támogatás összege: Ft A projektbe bevont tanulók száma: 208 A projektbe bevont tanulócsoportok száma: 13 A projektbe bevont pedagógusok száma: 7 A projektbe bevont vezetők száma: 3

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: •Projekt: Ember a természetben (9.C/2) •Témahét: Megújuló energiaforrások (9.C/1) •Moduláris oktatás: Pályaorientáció (9.D/1 és 9.D/2) KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉGEK: •"Szövegértés - szövegalkotás" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.A és 9.G osztály - 2 fő pedagógus 2. "Matematika" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.C osztály - 1 fő pedagógus. 3. " Természettudományok " kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.C/2 osztály - 1 fő pedagógus 4. „Idegen nyelv” (német) kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 11.I/1 és 11.I/2 osztály – 1 fő pedagógus 5. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (Természetismeret) 9.E/2 osztály – 1 fő pedagógus

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Kossuth Lajos Gimnázium Mosonmagyaróvár, Gorkij u. 1. A támogatás összege: Ft A projektbe bevont tanulók száma: 192 A projektbe bevont tanulócsoportok száma: 12 A projektbe bevont pedagógusok száma: 9 A projektbe bevont vezetők száma: 3

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Kossuth Lajos Gimnázium KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉGEK: 1. "Szövegértés - szövegalkotás" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.D/a osztály - 1 fő pedagógus 2. "Matematika" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.A osztály - 1 fő pedagógus. 3. „Idegen nyelv” kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.D/b (angol) és 9.E/a (német) osztály – 2 fő pedagógus 4. " Szociális-, életviteli- és környezeti " kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 11.E osztály - 1 fő pedagógus 5. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (anyanyelv és irodalom) 9./C osztály – 1 fő pedagógus EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: Projekt: A helyi hatalom (11.E) Témahét: Érzelmek és értékek a m ű vészetekben (9.C és 9.D/a) Moduláris oktatás: Logikai játékok (9.A)

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Lurkóvár Óvoda Mosonmagyaróvár, Lajta szer 27. A támogatás összege: Ft A projektbe bevont gyermekek száma: 25 A projektbe bevont csoportok száma: 1 A projektbe bevont pedagógusok száma: 2 A projektbe bevont vezetők száma: 1 KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉG: Kompetencia alapú óvodai program csomag bevezetése EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK:  innovatív mozgásfejlesztés  óvoda-iskola átmenet megkönnyítése  az iskolai beválás segítése

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Ujhelyi Imre Általános Iskola Mosonmagyaróvár, Ujhelyi I. u. 69. A támogatás összege: Ft A projektbe bevont tanulók száma: 175 A projektbe bevont tanulócsoportok száma: 7 A projektbe bevont pedagógusok száma: 8 A projektbe bevont vezetők száma: 2

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Ujhelyi Imre Általános Iskola KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉGEK: 1. "Szövegértés - szövegalkotás" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 2.b; 4.b és 5.b osztály - 3 fő pedagógus 2. "Matematika" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 1.b és 5.b osztály - 2 fő pedagógus. 3. „Idegen nyelv” (angol) kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 6.b osztály - 1 fő pedagógus 4. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (anyanyelv és irodalom) 5.b osztály – 1 fő pedagógus EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: Projekt: Mosonmagyaróvár identitáspontjai Témahét: Együtt az er ő szak ellen (5.b és 6.b) Moduláris oktatás: Környezetvédelem (5.b és 6.b)