 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  72 000 000 Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP - 3.1.4./08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
 Projekt menedzser: Nagy Sándorné  Projekt asszisztens: Dr. Csizmadia Péter  Pénzügyi vezető: Nogelyné Kulcsár  Mária  Szakmai vezetők: Odor Zsuzsanna.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Tiszafüred, szeptember 25. A TÁMOP, mint a közoktatás minőségének fejlesztése.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni iskolánk részvételéről, feladatairól a TÁMOP /08/ „A kompetencia alapú oktatás.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax:
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP – / Integrációs közoktatási referencia intézmények minőségbiztosítása, szakmai szolgáltató hálózatokkal történő együttműködés.
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Új Magyarország Fejlesztési Terv
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Előadás másolata:

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás intézményeiben A projekt időtartama: – Kedvezményezett: Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege Ft ÚMFT infovonal ● A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.

A pályázat alapvető célja a sikeres munkaerő-piaci alkalmazkodáshoz szükséges, az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése és kompetencia alapú oktatás elterjesztése a magyar közoktatási rendszerben, ami hozzájárul a foglalkoztatási helyzet javításához, továbbá az esélyegyenlőség elvének érvényesüléséhez. Tagintézményünk az oktatás minőségének javítására e pályázatból Ft támogatási összeget használhat fel. Tartalmi fejlesztés – digitális tartalmak, taneszközök használata Módszertani fejlesztés – újszerű tanulásszervezési eljárások alkalmazása TÁMOP /08/ LESTÁR PÉTER EGYSÉGES KÖZÉPISKOLA, SZAKISKOLA ÉS ÓVODA II. RÁKÓCZI FERENC TAGISKOLÁJA 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2.

A programba bevont tanulócsoportok a 2009/2010-es tanévben: 2. aszociális kompetenciaFarkas Anikó 3. b szociális kompetencia Szalóki Lászlóné 4. cmatematika kompetencia Kovács Tamás 4. dszövegértés kompetencia Magyarváriné Török Éva 5. aszociális kompetencia Kaszab Éva 5. cszövegértés kompetencia Borosné Hegedűs Ilona matematika kompetencia Molnárné Földes Ágnes 6. aszövegértés kompetencia Horváth Ferenc 6. bszociális kompetencia Szliváné Rab Mária 6. dmatematika kompetencia Fáriné Boros Erika 7. c Ember és társadalom műveltségterület tantárgyi bontás nélkül Kaszab Éva TÁMOP /08/ LESTÁR PÉTER EGYSÉGES KÖZÉPISKOLA, SZAKISKOLA ÉS ÓVODA II. RÁKÓCZI FERENC TAGISKOLÁJA 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2.

További kötelezően megvalósítandó tevékenységek: Tantárgytömbösített oktatás jelenleg 6. a - 6.b és 5. c - 7. c Magyar – Matematika továbbiakban a természettudományos tantárgyak Moduláris oktatási program megszervezése jelenleg 6. a - 6.b Hon- és népismeret továbbiakban Magyar népi kultúra Digitális tartalmak – IKT órákIKT órák Egy három hetet meghaladó projekt - Fogódzó Egy témahét megszervezés – Öko-hét Átfogó intézményfejlesztés TÁMOP /08/ LESTÁR PÉTER EGYSÉGES KÖZÉPISKOLA, SZAKISKOLA ÉS ÓVODA II. RÁKÓCZI FERENC TAGISKOLÁJA 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2.

Átfogó intézményfejlesztés: I. Intézmények közötti horizontális tanulás segítése „Jó gyakorlatok átvétele” – Differenciálás, valamint IKT témában II. Saját innováció megvalósítása  Moduláris programok kidolgozása Magyar népi kultúra témában Honismeret és művészetek összekapcsolása a 6-10 éves korosztálynak  EU-s tanterv  Irányultságok tartalmának bővítése  Tantárgytömbösített oktatás rendszerének kidolgozása a szakrendszerű oktatásban III. Intézményi dokumentumok TÁMOP /08/ LESTÁR PÉTER EGYSÉGES KÖZÉPISKOLA, SZAKISKOLA ÉS ÓVODA II. RÁKÓCZI FERENC TAGISKOLÁJA 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2.

További információ TÁMOP /08/ LESTÁR PÉTER EGYSÉGES KÖZÉPISKOLA, SZAKISKOLA ÉS ÓVODA II. RÁKÓCZI FERENC TAGISKOLÁJA 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2. Az anyagot készítette: Szliváné Rab Mária Szakmai vezető