Az olasz diákok megérkezése Az első napon, mikor az olasz diákok megérkeztek, két csoportban ismerhették meg közelebbről is a magyar a nyelvet. Később.

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Hosszú útra indultunk…
Klasszikus London.
Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba.
Egyesületünk Karniai Alpok túráját követően a Doberdói dombság tetején lévő St. Michele falu felett elterülő I. világháborús emlékhelyre utazott.
Vitorlázás Horvátországban. 1.nap • Szombat reggel 7 órai indulással dél körül a Plitvicai tavakhoz érkezünk. Magánháznál a szállás birtokba vétele után.
JÁSZKISÉRRŐL KÁRPÁTALJÁRA Történelmünk nyomában Kárpátalján - nemzettudat formáló kirándulás -
ADVENT 2008
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
ADVENT.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
A HÍD. Régebben még az idő múlását különböző jelzésekkel érzékeltették. Például ha egy hajó miatt egy hidat kellett felemelni,kolomppal jelezték a kezdetét…
Közlekedés Mivel utaztunk a kiránduláson.. Az első közlekedési eszköz amivel utaztunk az a vonat volt, amivel Püspökladányba mentünk. Püspökladányból.
Mintacím szerkesztése Mintaszöveg szerkesztése –Második szint Harmadik szint –Negyedik szint »Ötödik szint 1 ENERGETIKAI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS KOLLÉGIUM „ESZI”
ADVENT ANGYALAI.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
Kémiai anyagok felhasználása az iparban Comenius-project.
Lázári község négy kisiskolás focicsapata rúgta a bőrt május 20.-án a nagypeleskei iskola udvarán.
GYŐRI ÖTTUSA JELENTKEZZ!!!.
Gazdasági ismeretek. Elsőként az iskolánkról. A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola nagy múltú, idén lesz 40 éves. A város legfiatalabb.
Balatonfüredi Anna-Bál
Eperfesztivál. Mint tudjuk az eper több mint 300 olyan anyagot tartalmaz,amelyek kedvezően hatnak az egészségre C- vitamin tartalma meghaladja a citromét,és.
Az én városom. A város: Pécsvárad, város a Zengő lábánál, Baranyában, Pécstől 18km-re van a 6-os út mellett Budapest felé.
Szajkó Gréta Találkozás Zizivel. 1. RÉSZ Márc. 32-én,- mert nálunk ilyen is van-unatkoztam, ezért beültem a rakétámba, és elmentem a Marsra. Amikor odaértem,
Munkács. Igyekszünk már itthon elkezdeni a készül ő dést a táborra.
Adaptív megjelenítés a WPF layout rendszer segítségével
Vajon miért gondolják az országban a legtöbb helyen, hogy nemzeti ünnepeinket csak emelkedett unalommal lehet megülni? Székesfehérvár 2011-ben és 2012-ben.
Barcelona Hamar Márk.
CLICK TO ADVANCE SLIDES ♫ Turn on your speakers! ♫ Turn on your speakers! Kapcsold be a hangszóród. Kattintásokkal lépj tovább a következő oldalakra.
Kemencei táborozás szeptember
Az Arany János Tehetséggondozó Program diákszemmel
Projekt 9.B. Remondis  A hétf ő i napon meglátogattuk a helyi szeméttelepet, ahol megnézhettük, hogyan szelektálják és tárolják a hulladékokat.
Mi történt veletek? Egy csaj története. Végre 2 hét után kiengedtek a kórházból de…
A 9.B projekt hete. Első nap: REMONDIS  Megtudtuk, mi történik a hulladékkal miután a kukába került.  Megnéztük a kézi hulladékválogatót.  Csoportvezetőnk.
Még kicsi ovis voltam amikor az óvónénikkel részt vettünk a szüreti felvonuláson. A nővérem már akkor a néptánc csoport tagja volt és természetesen.
Szerbia két tartománya a Vajdaság (itt kb magyar él), illetve Koszovó, ahol a lakosság nagy többségét albánok alkotják. A Vajdaság termékeny.
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
B A L L A G Á S június 15. Szárcsa Általános Iskola.
Határtalanul pályázat
L ÉGSZENNYEZÉS 9.Ny Oxigén csoport. Ha a családalapításon gondolkoztok… Fontos, hogy lehetőségeitekhez mérten a fővárostól legalább kilométerre,
Comenius project. 3-kor indultunk az iskola elől kisbusszal a reptérre, ahová 4-kor érkeztünk ki. A rep- téren jól teletömtük ma- gunkat KFC-s kajával.
Torockó(falu,iskola) Székelykő 3.NAP. Iskola Az iskolában körülbelül 50 tanuló van, és 5 terem található az épületben. Az 1. és a 4. osztály össze van.
Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád
Tiszafüredi Halas Napok
2014. Április 2-6 IV.Comenius találkozó Szicília - Agrigento.
2010. Október 5. Helyismereti vetélkedő – Ifo vegyes Zene: Németh Juci – Nékem csak Budapest kell.
TÉMAHÉT SZÜLŐFÖLD A 8.B. OSZTÁLY PROGRAMJA GROMA LEVENTÉNÉ VEZETÉSÉVEL.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola.
Zámbó Imre, ismertebb nevén Zámbó Jimmy (Budapest, január 20. – Budapest, január 2.) A magyar zenészvilág egy része, és főként rajongói.
Susann Nordströms Orkester - True Love
Második rész EQUINOX MEGHÓDÍTJA DARNASSUST Equinox, a Horda védelmezője.
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Felkészülés Foglalkozások Csapatépítés Szakmai Informatika Kultúra Nyelv.
DÉL-KOREA ASAN, SZÖUL AUGUSZTUS  Augusztus között a dél-koreai Asanban, testvérvárosok számára szervezett táborban vettünk részt.
Informatika. A pályázatról Az informatika rejtelmei határon innen és túl címmel az alsóbodoki Magyar Tannyelvű Magán- szakközépiskola, mint partneriskolával.
Kaland tábor Táborvezető: viraszkó Anett.
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Határtalanul.
Wrocław Green School 2016.
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
NAPIREND, KÁRPÁTALJA Határtalanul utazás.
Cím elrendezés Alcím.
Állati jó tábor
Nagyváradi kirándulás ,,Határtalanul”
Dánia.
'eurotrip.
Cím elrendezés Alcím.

Az olasz diákok megérkezése Az első napon, mikor az olasz diákok megérkeztek, két csoportban ismerhették meg közelebbről is a magyar a nyelvet. Később három magyar dalt is megtanultak, amit előadtak egymásnak.

Délutáni program Még aznap délután elmentünk a Keszi Hagyományőrző Íjász- egyesület bemutatójára, ahol elsajátíthatták az íjászat, az ostorcsattogtatás és lándzsahajítás mesterségét is.

Második nap Az egész napos túrázás után este táncházat varázsoltunk az iskola aulájába.

Harmadik nap A polgármesterrel való találkozás után elindultunk a perbáli lovardába. Lovaglás után elmentünk az etyeki filmstúdióba.

Negyedik nap Egy egész napos túrán vettünk részt, amely során ellátogattunk Esztergomba, ahol megismerhettük a bazilika történetét, aztán következett Visegrád, ahol megcsodálhattuk a fellegvárból a csodálatos kilátást. Szentendrén pedig a város szívében sétáltunk.

Ötödik nap, a búcsúparti Az utolsó napon a vendég diákok nemzeti táncukat adták elő, és olasz dalokat is énekeltek nekünk. Ezekután egy búcsúvacsora következett, ahol elbúcsúztunk tőlük, majd egy jót mulattunk.