Áramlástan mérés beszámoló előadás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Advertisements

Áramlástan mérés beszámoló előadás
A felhasználói interfész A felhasználói interfész az a felület, amellyel a szoftver az ember felé „fordul”; amellyel a felhasználó nap mint nap találkozik.
Jegyzőkönyv Számítógépes adatrögzítő képzés 2015 CsIP ©
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Hol tartunk… Beszámoló –Mérleg –Eredménykimutatás Értékelés – – – –2004- –Immateriális javak,
Vetésforgó tervezése és kivitelezése. Vetésforgó Vetésterv növényi sorrend kialakításához őszi búza250 ha őszi árpa50 ha lucerna ebből új telepítés 300.
„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:
AZ INFORMATIKA LOGIKAI ALAPJAI INCK401 Előadó: Dr. Mihálydeák Tamás Sándor Gyakorlatvezető: Kovács Zita 2016/2017. I. félév Tudnivalók.
TEROTECHNOLÓGIA Az állóeszközök újratermelési folyamata.
Ez az előadás alcíme vagy a tárgy neve vagy a konferencia neve
Berényi Eszter – Damásdi Judit
Az „első lépés” TÁMOP
Cím Szerző Konzulens.
A kérdőívek, a kérdőívszerkesztés szabályai
Ötletbörze Név.
Becslés gyakorlat november 3.
Áramlástani alapok évfolyam
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
„Az a tény, hogy anyanyelvem magyar, és magyarul beszélek, gondolkozom, írok, életem legnagyobb eseménye, melyhez nincs fogható.” (Kosztolányi Dezső)
Kiegészítő melléklet és üzleti jelentés
A CMMI modell alkalmazása SOA-környezetben
1. dia A szakdolgozat címe
376/2014 EU RENDELET BEVEZETÉSÉNEK
Kockázat és megbízhatóság
Új molekuláris biológiai módszerek
Caracalla udvarában Kalandjáték 1.
A KINOVEA mozgáselemző rendszer használata
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
SZÁMVITEL.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kockázat és megbízhatóság
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
Piaci kockázat tőkekövetelménye
SZÁMVITEL.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Oktatási Igazgatóság Vaszari Judit
Nap és/vagy szél energia
Nyíregyházi Egyetem, Műszaki és Agrártudományi Intézet Jármű- és mezőgazdasági Géptani tanszék A ventilátoros permetezőgép üzemeltetési jellemzőinek.
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
Új pályainformációs eszközök - filmek
A minőségellenőrzést támogató program bemutatása, Kérdőívek értékelése
Northwind Traders Kik vagyunk?
Szerzője Konzulens neve
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
Összeállította: J. Balázs Katalin
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
Hídtartókra ható szélerők meghatározása numerikus szimulációval
Ez az előadás alcíme vagy a tárgy neve vagy a konferencia neve
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Szakmai gyakorlat tájékoztató
Az impulzus tétel alkalmazása (A sekélyvízi hullám terjedése)
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Hangtani alapfogalmak
Algoritmusok.
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
Az impulzus tétel alkalmazása (egyszerűsített propeller-elmélet)
Előadás másolata:

Áramlástan mérés beszámoló előadás ÁRAMLÁSTAN TANSZÉK Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Áramlástan mérés beszámoló előadás ? Mérés címe ? A mérést végezték: X… Y… (mérésvezető) PRT235 W… Z… 45GG65 T… S… ERS332 Mérésvezető oktató: X… Y… ~0,3 perc 200?. ??. ??. Áramlástan laborgyakorlat mérési jegyzőkönyv beszámoló

~1 perc A mérés rövid ismertetése A mérés célja: Egy-két mondatban. Nagyon az előadás megértését, ha egy képpel kezdjük! Mert a mérések során mindenki 2 mérést ismer meg. A mérési feladat ismertetése Mit mértünk? Mivel? ~1 perc 2. Laborgyakorlat jegyzőkönyv beszámoló

~1,5 perc A mérőberendezés ismertetése Ide elég csak megjegyzéseket tenni, mert a saját szavaiddal fogod ismertetni a berendezést. FONTOS, hogy csak azok a mérési beállítások szerepeljenek a rajzon, amit valóban lemértetek, és ne az, amelyet az általános kiadott mérési segédlet tartalmaz. ~1,5 perc 3. Laborgyakorlat jegyzőkönyv beszámoló

~1 perc Az alkalmazott összefüggések A jegyzőkönyvben rögzített táblázatok pl. 5. sor adatainak behelyettesítésével. (pl. nyomás, sebesség) Összefüggések (képletet is!) Sűrűség meghatározása AND Térfogatáram meghatározása AND Veszteségtényező meghatározása XOR Hatásfok meghatározása XOR … ~1 perc 4. Laborgyakorlat jegyzőkönyv beszámoló

A vizsgált fizikai paraméter (ez lehet akár több dia is max 3.) Paraméterek: … Ebből jól látható, hogy… Ezt az magyarázza, hogy… (ezeket elég csak mondani, nem kell szerepelnie a dián. ~2 perc 5. Laborgyakorlat jegyzőkönyv beszámoló

Tapasztalat A mérésből megállapítható következtetések, összefoglalás: Saját szavaiddal írd le, hogy hasznos volt-e (miért) a mérés a számodra. A vizsgált mennyiségekre és/vagy áramlástani jelenségekre vonatkozóan milyen következtetések vonhatók le (pl. a hibaszámítás alapján milyen hibával mérhető egy adott mennyiség…) A mérőberendezés esetleges változtatására, javítására vonatkozó javaslataidat is szívesen vesszük. Fel lehet használni irodalmakat, internetet, … ez mind azt mutatja be, hogy ismeritek a mérést. ~1 perc 6. Laborgyakorlat jegyzőkönyv beszámoló

Technika Gyakorold el az előadásodat, hangosan (barátokkal vagy barátnőkkel). Megfelelő mérető (olvasható) karakterek. Megfelelő színek alkalmazása, a kivetítő eltérhet mint a számítógép. Segítsetek egymásnak a tanulás során! 7. Laborgyakorlat jegyzőkönyv beszámoló

(„USER NÉV” és „JELSZÓ”is a mérésvezető NEPTUN kódja!!!) FONTOS !!!!!!!!!!!!!!!!!! A piros szövegrészek feltétlenül törlendőek! A diák címei természetesen megváltoztathatóak. Ez a ppt csak egy mankó a saját beszámoló elkészítéséhez. A jobb alsó sarokban található időegység is csak irányadóként szolgál. Erősen javasolt, hogy otthon legalább egyszer gyakoroljátok el, vagy a társaitoknak mutassátok be! Kb. 7 perc az egész!!! Ennyi időt bármikor rá lehet szánni egy próbára. Ne legyen túl rövid, ne legyen túl hosszú! Min. 6,5perc, Max. 8 perc! Az előadás neve a mérésvezető NEPTUN kódja legyen! A feltöltéshez szükséges név és jelszó is a NEPTUN kód, a LINK, ahova fel kell tölteni az előadást (a már ismert!): http://www.ara.bme.hu/poseidon/ („USER NÉV” és „JELSZÓ”is a mérésvezető NEPTUN kódja!!!) Csak az előzetesen feltöltött előadásokat lehet előadni. Technikai okok és időhiány miatt nem fogadunk el az előadásra hozott CD-t, pendrive-ot vagy „floppy-t” , stb. 8. Laborgyakorlat jegyzőkönyv beszámoló